Emotionless schreef:
(...)Dus jij doet het voor het geld? Best wel egoïstisch.
dus jij wilt zeggen dat de koningin het verdient om 16 mil. of misschien wel meer te verdienen zonder iest écht nuttigst te doen? en dan ben ík egoïstisch xd. de koningin is alleen maar omdat ze in de oranje familie geboren is, koningin. en sowieso wat verdien ik eraan? ô.o
Emotionless schreef:
(...)
Om op je vragen terug te komen 1. Nee, bekijk het.
2. Ja, je moet er trots op zijn. Asielzoekers en buitenlanders kosten ook geld. Het koninkrijk is er al zolang. Afschaffen heeft geen zin. Jij doet het ook voor het geld , nog zo een egoïst. BTW, jij betaalt nog geen belasting.
wil je aub even niet zo overhit doen ==* we vallen je niet aan hoor. Hou het topic aub even gezellig.
Aan de ene kant denk ik dat ze moete blijven, want het heeft toch wel een soort traditionele waarde -en konninginnen dag is een vrije dag:Y)-
Van de andere kant denk ik ook, die krijgen zoveel geld en hoeven er bijna niets voor terug te doen, en dat van ons belastinggeld!
Dus ik ben neutraal.
Argh in België mag het zeker >.<
Niks doen en toch geld krijgen...en niet een beetje maar MILJOENEN soms ><
Afzetters....de Ministers zijn al te duur ><
You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me
omdat wij per maand 8 euro betalen om het koninghuis op vakantie te sturen. er zijn zat mensen die geen euro kunnen miss hier en dan flikken ze dat
we zijn gwn een republiek maar NL is te trots om het toe te geven...
Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.