• Ja, ik heb al DVDvideoSoft voor de liedjes, maar laat ik nu net een clip hebben die ik dus met video en al moet downloaden. Zijn daar ook (betrouwbare) programmas voor die jullie gebruiken?


    it's so empty living behind these castle walls

    Zamzar.com


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik gebruik gewoon youtube downloader, is gewoon de clips meteen. En daarna kan je het converteren, naar bijvoorbeeld avi, of mp3


    SLOAN.

    Psychic schreef:
    Zamzar.com

    Gebruik ik ook. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb DVDvideoSoft ook. Daarmee kan je de muziek en ook de video met muziek downloaden.

    als je alle software van DVD studio download, kun je dat ook. Aangezien ik die persoonlijk het meest betrouwbaar vind...

    Guitarsolo schreef:
    Ik gebruik gewoon youtube downloader, is gewoon de clips meteen. En daarna kan je het converteren, naar bijvoorbeeld avi, of mp3


    Same. :]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Guitarsolo schreef:
    Ik gebruik gewoon youtube downloader, is gewoon de clips meteen. En daarna kan je het converteren, naar bijvoorbeeld avi, of mp3


    ik oooook!


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik denk dat je dat kunt doen door in de link de 'y' van 'youtube' te veranderen in een '3' maar daar ben ik niet zeker van. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson