• Dat is mijn mening.

    aangezien dat nu allemaal idiote tienersterretjes platencontracten krijgen. Hayden pannetiere[/of hoe je dat ook schrijft],Leighton Meester[Gossip Girl],Taylor Momsen[Ook GG],Ashley Tisdale[Kan ik begrijpen door HSM Maar goed] en nog wel meer. ik vind het nogal vaag, alsof het meer dan logisch is dat als je kan acteren ook nog lekker kan zingen. In mijn ogen verdienen andere mensen het meer. wat is jullie mening?


    We can only learn to love by loving.

    Mee eens, hoewel ik alleen die Ashley Tisdale ken.Dat is me al eerder opgevallen dat veel actrices kunnen zingen o.O


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ik vind dat Ashley Tisdale best wel goede muziek heeft (:
    maar je hebt gelijk,ze hebben Zac Efron ook een platencontract aangeboden denk ik,maar die zei ; ik ben een acteur,geen zanger.
    goede zet van hem(Y)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2009 - 13:23 ]


    everybody needs a song.

    Ik vind het er wel een beetje overgaan. De laatste tijd is het net of elke acteur/actrice gezongen moet hebben. Natuurlijk zitten er mensen met echt talent tussen en die ik goed vind. Maar er zijn er ook waar ik van denk, hou het gewoon op acteren.


    You're a star in heaven.

    Boyiloveyou schreef:
    ik vind dat Ashley Tisdale best wel goede muziek heeft (:
    maar je hebt gelijk,ze hebben Zac Efron ook een platencontract aangeboden denk ik,maar die zei ; ik ben een acteur,geen zanger.
    goede zet van hem(Y)


    Hmm daar ben ik het wel over eens [/over zac] en ik vind het ook logisch dat Ashley een contract heeft door HSM maar bij de rest.. ?


    We can only learn to love by loving.

    Sommigen moeten er niet eens voor werken, doordat ze een beroemd familielid hebben en dat vinden ik en mijn bf zo oneerlijk. Er zijn mensen die zo onbekend en goed zijn en niet de kans krijgen..


    Rather hurt by the truth, than made by a lie.

    Ik vind dat beroemde mensen één vak moeten kiezen, acteren of model staan of zingen of weet ik het, ipv alles te doen. Hoe kunnen andere meer getalenteerde, ongekende mensen dan ooit groot worden?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Defiance schreef:
    Sommigen moeten er niet eens voor werken, doordat ze een beroemd familielid hebben en dat vinden ik en mijn bf zo oneerlijk. Er zijn mensen die zo onbekend en goed zijn en niet de kans krijgen..


    dat komt minder vaak voor dan dit. want ik kan er zo 12,3 niet een bedenken :$ maar je hebt gelijk het is oneerlijk


    We can only learn to love by loving.

    Stiekem heb ik ook een platencontract.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Chill schreef:
    Stiekem heb ik ook een platencontract.


    Ik ook
    bij universal
    en ik heb een eigen modelijn
    en ik speel binnekort inj een serie
    maar niet door vertellen he ?


    We can only learn to love by loving.

    So true. Maarja ik hoor toch niks van die mensen :')


    -

    Defiance schreef:
    Sommigen moeten er niet eens voor werken, doordat ze een beroemd familielid hebben en dat vinden ik en mijn bf zo oneerlijk. Er zijn mensen die zo onbekend en goed zijn en niet de kans krijgen..

    ja, maar toch, ook al heb je een bekend familielid.. als je niet kan zingen, acteren of wat dan ook, ga je niet ver geraken. Dat familielid kan hun mss in contact brengen met de juiste mensen, maar uiteindelijk moeten ze er zelf voor werken en hun zelf bewijzen.
    En nu meer ontopic: het was mij ook al opgevallen dat ineens verschillende actrices gaan zingen, en meestal vind ik dat tegen vallen.. daarom niet omdat ze niet kunnen zingen, maar gewoon.. I dunno, omdat ik die dan gewoon ben te zien acteren ofzo..

    Maskerade schreef:
    (...)

    Ik ook
    bij universal
    en ik heb een eigen modelijn
    en ik speel binnekort inj een serie
    maar niet door vertellen he ?

    Ik heb een naaste hoofdrol te pakken in Pirates of the Caribbean 4 :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Agony schreef:
    (...)
    ja, maar toch, ook al heb je een bekend familielid.. als je niet kan zingen, acteren of wat dan ook, ga je niet ver geraken. Dat familielid kan hun mss in contact brengen met de juiste mensen, maar uiteindelijk moeten ze er zelf voor werken en hun zelf bewijzen.
    En nu meer ontopic: het was mij ook al opgevallen dat ineens verschillende actrices gaan zingen, en meestal vind ik dat tegen vallen.. daarom niet omdat ze niet kunnen zingen, maar gewoon.. I dunno, omdat ik die dan gewoon ben te zien acteren ofzo..


    idd

    masar ik moet toegeven ik vind die muziek van taylor momsen wel leuk :x

    http://www.youtube.com/watch?v=D_m3YxvTDgg&feature=related


    @Chill
    O Echt waar o.o ik niet :[


    We can only learn to love by loving.

    Helemaal waar :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    heidi montag van the hills heeft ook een platencontract en die kan niet eens zingen. O.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.