• Verontrustend nieuws over Tom? Het lijkt erop dat Tom voor verontrustend nieuws heeft gezorgd: http://thdutchstreetteam.hyves.nl/forum/3107815/sSv4/Tom_op_de_vuist_met_een_fan/
    verhaaltje van de link!!!!:
    Dit meldt de krant Hamburger Abendblatt vandaag:

    Tom Kaulitz van Tokio Hotel: Hamburgse geslagen?
    De gitarist van de band Tokio Hotel, Tom Kaulitz, zou in de nacht van woensdag op donderdag betrokken zijn geraakt bij een wilde vechtpartij bij het Aral tankstation op de Stresemannstraat (in Bahrenfeld). Dat bevestigde de politie aan het Hamburger Abendblatt.
    Volgens de eerste berichten zou de ruzie rond 23:00 uur uit de hand zijn gelopen: een 21-jarige vrouw was met vier vriendinnen bij het tankstation en herkende de ster in zijn auto. Naar eigen zeggen tikte ze op het autoraam en vroeg Tom Kaulitz of ze met hem op de foto mocht. Maar de ster zou in plaats daarvan een brandende sigarettenpeuk uit de auto hebben gegooid. Als reactie zou de 21-jarige de peuk tegen een ruit van Kaulitzs auto hebben gedrukt.
    Naar verluid volgde een woeste vechtpartij tussen Kaulitz en de 21-jarige, die een blauw oog en hoofdletsel opliep. Ze werd door een arts behandeld en naar een kliniek gebracht. Het meisje heeft aangifte gedaan van mishandeling. Kaulitz is op dit moment nog niet door de politie gehoord over dit voorval.
    Bron: Hamburger Abendblatt http://www.abendblatt.de/daten/2009/04/16/1123868.html


    Update 12:45 uur:
    Het begint er steeds meer op te lijken dat het waar is. Een andere krant schreef dat het om franse fans ging... (ik zeg niks) en dat ze als gevolg hiervan aan één kant doof is. (Ach Tom, dass sie doof ist wussten wir ja schon...)
    Er zijn nu ook al foto's opgedoken:
    http://www.nonstopnews.de/galerie/8862

    IK HEB ALLE INFO VAN EEN BERICHT DAT, KARIN, DE BEHEERDER VAN HET STREETEAM STUURDE VIA HYVES!!!!:o

    This is what the girl in the tankstation said:
    "The girls would not leave him alone and kept coming up to his car. She said he asked them to leave him alone, but they kept come them back to his car. She was light injured in her face but she's out of the hospital. Tom Pushed her and she fell of the ground. "



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Toevoeging + dikke letters weg. Topic is zo lang anders )


    Dit is mijn mening...!?

    Whow, in de afgelopen 4uur zijn er 64reacties op mijn bericht komen... en nogmaals het is volgens mij heel erg waar, er zijn zelfd foto's van het meisje dat afgevoert word. En ik was vandaag op school en toen kwam ik een link tegen waarop tom zijn auto er vlak langs stond, maar ik kan die link niet meer vinden!:O


    Dit is mijn mening...!?

    vet gaill <33


    ' niks is wat het zijn moet '

    Whow, in de afgelopen 4uur zijn er 64reacties op mijn bericht komen... en nogmaals het is volgens mij heel erg waar, er zijn zelfd foto's van het meisje dat afgevoert word. En ik was vandaag op school en toen kwam ik een link tegen waarop tom zijn auto er vlak langs stond, maar ik kan die link niet meer vinden!:O
    Waaaat dat meen je niet.


    I need you like a heart needs a beat

    De reden dat Tom niet op de foto's te zien is,is om dat hij al weg was voor de pers kwam (met de politie ofzo)


    ik heb foto's gezien op een site dat tom's auto er net stond of wegreed ofoz, en volgens mij stond er een ambulance naast want het leek op een rood busje ofzo wat er langs stond... was zelfs iemand die op youtube had staan dat ie wegreed, maar dat is er vanaf gehaald!:O


    Dit is mijn mening...!?

    (...)Waaaat dat meen je niet.


    keek10min. geleden in mijn mailbox daar stonden 64berichten in over reactie op dit forum!:O


    Dit is mijn mening...!?

    (...)

    ik heb foto's gezien op een site dat tom's auto er net stond of wegreed ofoz, en volgens mij stond er een ambulance naast want het leek op een rood busje ofzo wat er langs stond... was zelfs iemand die op youtube had staan dat ie wegreed, maar dat is er vanaf gehaald!:O

    Fuck,heb je echt geen link meer?
    Waarschijnlijk privacy redenen zeker...?


    I need you like a heart needs a beat

    Laat hem doen xO Iedereen vliegt wel eens uit, niet? x)


    Don't be a drag, just be a queen.

    Laat hem doen xO Iedereen vliegt wel eens uit, niet? x)


    Das waar


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Fuck,heb je echt geen link meer?
    Waarschijnlijk privacy redenen zeker...?


    uhyu, vanwege de privacy... maar universaql kan er ook mee te maken hebben... want die werken samen met youtube etc. Dus die willen natuurlijk geen slechte publiciteit over hun artiesten!:O
    Maar dat nieuwsbericht kunnen ze niet verwijderen omdat het allang op tv is geweest enzo...


    Dit is mijn mening...!?

    Wie weet wordt da artikel gewoon zo hard opgeblazen dat het lijkt alsof Tom weer wat misdaan heeeft...
    Maar wat dan nog, alleen Tom en da wijf weet ofda het waar is of nie, tis mss een roddel fzo..


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Hahaaa, Tom heeft stijl! x']


    Da's tg totaal nii 'verontrustend'? Wetewel alle sterren doen da wel is. x]


    If music be the food of love, play on!

    Dudes naar ik hoor heeft hij haar enkel een duw gegeven toen ze dr peuk op z'n raam uitdrukte.
    Toen pleurde ze niets afgevoerd, er zijn foto's en dan zie je dr gewoon staan zeiken bij de politie.
    niet dramatisch doen.

    Dudes naar ik hoor heeft hij haar enkel een duw gegeven toen ze dr peuk op z'n raam uitdrukte.
    Toen pleurde ze niets afgevoerd, er zijn foto's en dan zie je dr gewoon staan zeiken bij de politie.
    niet dramatisch doen.

    Ow jah ik heb net ook gehoord dat het is opgeblazen.


    I need you like a heart needs a beat

    Titel aangepast. Dan zien mensen t minder snel over 't hoofd ;)

    Waar heb je dat dan gehoord/gelezen?


    If you want me to listen, whisper...