• Verontrustend nieuws over Tom? Het lijkt erop dat Tom voor verontrustend nieuws heeft gezorgd: http://thdutchstreetteam.hyves.nl/forum/3107815/sSv4/Tom_op_de_vuist_met_een_fan/
    verhaaltje van de link!!!!:
    Dit meldt de krant Hamburger Abendblatt vandaag:

    Tom Kaulitz van Tokio Hotel: Hamburgse geslagen?
    De gitarist van de band Tokio Hotel, Tom Kaulitz, zou in de nacht van woensdag op donderdag betrokken zijn geraakt bij een wilde vechtpartij bij het Aral tankstation op de Stresemannstraat (in Bahrenfeld). Dat bevestigde de politie aan het Hamburger Abendblatt.
    Volgens de eerste berichten zou de ruzie rond 23:00 uur uit de hand zijn gelopen: een 21-jarige vrouw was met vier vriendinnen bij het tankstation en herkende de ster in zijn auto. Naar eigen zeggen tikte ze op het autoraam en vroeg Tom Kaulitz of ze met hem op de foto mocht. Maar de ster zou in plaats daarvan een brandende sigarettenpeuk uit de auto hebben gegooid. Als reactie zou de 21-jarige de peuk tegen een ruit van Kaulitzs auto hebben gedrukt.
    Naar verluid volgde een woeste vechtpartij tussen Kaulitz en de 21-jarige, die een blauw oog en hoofdletsel opliep. Ze werd door een arts behandeld en naar een kliniek gebracht. Het meisje heeft aangifte gedaan van mishandeling. Kaulitz is op dit moment nog niet door de politie gehoord over dit voorval.
    Bron: Hamburger Abendblatt http://www.abendblatt.de/daten/2009/04/16/1123868.html


    Update 12:45 uur:
    Het begint er steeds meer op te lijken dat het waar is. Een andere krant schreef dat het om franse fans ging... (ik zeg niks) en dat ze als gevolg hiervan aan één kant doof is. (Ach Tom, dass sie doof ist wussten wir ja schon...)
    Er zijn nu ook al foto's opgedoken:
    http://www.nonstopnews.de/galerie/8862

    IK HEB ALLE INFO VAN EEN BERICHT DAT, KARIN, DE BEHEERDER VAN HET STREETEAM STUURDE VIA HYVES!!!!:o

    This is what the girl in the tankstation said:
    "The girls would not leave him alone and kept coming up to his car. She said he asked them to leave him alone, but they kept come them back to his car. She was light injured in her face but she's out of the hospital. Tom Pushed her and she fell of the ground. "



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Toevoeging + dikke letters weg. Topic is zo lang anders )


    Dit is mijn mening...!?

    (...)

    Joaa dude! Dan gaan ze hun allemaal kaalscheren en begint Bill te zingen: 'Hit me baby one more time!' x'DDD

    En dat kan Bill goed hoor
    *zoekt filmpje*
    http://www.youtube.com/watch?v=M5IwuzW16p8


    I need you like a heart needs a beat

    Nee ni tom :'(

    Slaat hij meisjes?!! O.O


    Als je maar een ananas hebt..

    Gneee x'D

    Vind het eigenlijk wel op een of andere manier grappig x'D



    Ja ik ook x'D


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    ik (wil) het niet gelove xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    waar rook is,is vuur...

    meer wil ik er niet over kwijt (:


    everybody needs a song.

    Tja, don't fuck with his car.
    Jongens en auto's.

    Als je dan je peuk gaat uitdrukken tja, ik zou ook beukeh o.o

    Trouwens ik snap het eigenlijk ook wel goed.
    Ze worden dagelijks gestalkt bij hun huis.
    Dan gáátie even weg, en BAM, WEER FANS.
    Jongeh o.o Ik zou alleen zelfmoord hebben gepleegd...

    was een reactie van iemand bij dat filmpje:
    This is what the girl in the tankstation said: "The girls would not leave him alone and kept coming up to his car. She said he asked them to leave him alone, but they kept come them back to his car. She was light injured in her face but she's out of the hospital. Tom Pushed her and she fell of the ground. "


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik kan het nog steeds niet geloven. Er staat nu ook al een filmpje op de tokio hotel hyves. Je moet er toch niet aan denken om door je grote idool aangerand te worden ? We zullen wel zien hoe dit afloopt, maar als dit alles waar blijkt te zijn zal het negatieve gevolgen hebben voor tokio hotel. Is het jullie btw ook niet op gevallen dat door die roem ze heel erg veranderd zijn. ze zijn te arrogant geworden en hebben een te hoge dunk vanzich zelf.

    PS. Nu dit nieuwtje is uitgebracht heb je weer een leuk idee om in je quiz te verwerken


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.

    we mogen blij wezen dat tom btw nog leeft. je mag op een bezinestadion niet roken. Olie en vuur gaat niet goed samen


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.

    en als het waar is kunnen we nog langer wachten op dat album, leuk toch ;'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ze zijn hun eigen ruiten aan het inslagen.
    Vaarwel.


    Your Butt is Mine!

    Sorry. ik geloof het niet. ;o tom zou zoiets niet doen. ;o


    It even took me by surprise

    Wedde dat ik in zijn plaats hetzelfde zou gedaan hebbe ö