• Verontrustend nieuws over Tom? Het lijkt erop dat Tom voor verontrustend nieuws heeft gezorgd: http://thdutchstreetteam.hyves.nl/forum/3107815/sSv4/Tom_op_de_vuist_met_een_fan/
    verhaaltje van de link!!!!:
    Dit meldt de krant Hamburger Abendblatt vandaag:

    Tom Kaulitz van Tokio Hotel: Hamburgse geslagen?
    De gitarist van de band Tokio Hotel, Tom Kaulitz, zou in de nacht van woensdag op donderdag betrokken zijn geraakt bij een wilde vechtpartij bij het Aral tankstation op de Stresemannstraat (in Bahrenfeld). Dat bevestigde de politie aan het Hamburger Abendblatt.
    Volgens de eerste berichten zou de ruzie rond 23:00 uur uit de hand zijn gelopen: een 21-jarige vrouw was met vier vriendinnen bij het tankstation en herkende de ster in zijn auto. Naar eigen zeggen tikte ze op het autoraam en vroeg Tom Kaulitz of ze met hem op de foto mocht. Maar de ster zou in plaats daarvan een brandende sigarettenpeuk uit de auto hebben gegooid. Als reactie zou de 21-jarige de peuk tegen een ruit van Kaulitzs auto hebben gedrukt.
    Naar verluid volgde een woeste vechtpartij tussen Kaulitz en de 21-jarige, die een blauw oog en hoofdletsel opliep. Ze werd door een arts behandeld en naar een kliniek gebracht. Het meisje heeft aangifte gedaan van mishandeling. Kaulitz is op dit moment nog niet door de politie gehoord over dit voorval.
    Bron: Hamburger Abendblatt http://www.abendblatt.de/daten/2009/04/16/1123868.html


    Update 12:45 uur:
    Het begint er steeds meer op te lijken dat het waar is. Een andere krant schreef dat het om franse fans ging... (ik zeg niks) en dat ze als gevolg hiervan aan één kant doof is. (Ach Tom, dass sie doof ist wussten wir ja schon...)
    Er zijn nu ook al foto's opgedoken:
    http://www.nonstopnews.de/galerie/8862

    IK HEB ALLE INFO VAN EEN BERICHT DAT, KARIN, DE BEHEERDER VAN HET STREETEAM STUURDE VIA HYVES!!!!:o

    This is what the girl in the tankstation said:
    "The girls would not leave him alone and kept coming up to his car. She said he asked them to leave him alone, but they kept come them back to his car. She was light injured in her face but she's out of the hospital. Tom Pushed her and she fell of the ground. "



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Toevoeging + dikke letters weg. Topic is zo lang anders )


    Dit is mijn mening...!?

    Lekker agressief :'D.


    rules don't stop me

    Wat Kárin stuurt, ja. ><
    Anyway, het zou waar kunnen zijn, maar ook niet. Het is niet onze zaak om ons ermee te bemoeien, laat het ze zelf uitzoeken.

    Dit is de link naar het nieuws bericht op tv.http://www.youtube.com/watch?v=oUImMHmVnqA


    I need you like a heart needs a beat

    Ik las het op de hyve van het THDST.
    Nou, ik zou het ook doen als ik hem was. Ik bedoel, hallo:S Hij mag toch ook een keer een beetje rust zonder meteen door fans belaagd te worden?!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Sowieso dat de helft gelogen is door die fans.

    dat heb ik net gelezen
    ik dacht echt van OMG
    maar ik weet het natuurlijk niet zekervan dat hoofdletsel enzo


    You are so god damn Sexy <3

    Ik denk persoonlijk ook dat een groot deel ervan.Is overdreven door die fan.


    I need you like a heart needs a beat

    In het filmpje is er niets mis met die Franse bimbo's. Ze kunnen allemaal nog lopen, lachen, ronddraaien en weet ik veel wat nog allemaal. Overal verschijnt het nieuws. Het tankstation heeft ongelofelijk veel publiciteit, dus het zou me niet verbazen dat die baas er voor een deel tussenzat. En dan nog wat, wát geeft dat mens het recht om naar die auto te gaan? Wie weet sloeg zij wel eerst, misschien ook niet. Wij zullen het waarschijnlijk nooit weten.



    Maar het zijn wééral de Fransen hoor
    .

    Ik weet het zoniet ö
    Van da doof zijn klinkt vrij raar...
    Maar zolang dit geen leugen is van een hater, vind ik het raar ...
    Zou Tom wel zoiets doen? :S

    het kan dat je doof bent als je een slag met vlakke hand op je oor krijgt,door de luchtverplaatsing kan je trommelvlies kapotspringen
    En of tom zoiets zou doen? Er zijn toch ook geruchten dat hij ruzie zou hebben gehad met een of andere fan, maar je moet zoiets altijd 'met een korreltje zout'nemen

    Okayy xD
    Sorry niet grappig als dat meisje echt doof is =O
    kom op tom word steeds geweldadiger zeg niet normaal xD
    maar goed,Als het waar is krijgt tom een passende straf en bla bla bla net als ieder mens lijkt me.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Sowieso dat de helft gelogen is door die fans.


    Daar ben ik ook zeker van.
    En, moest het waar zijn: damn, ik zou zo hard hetzelfde doen.


    -

    In het filmpje is er niets mis met die Franse bimbo's. Ze kunnen allemaal nog lopen, lachen, ronddraaien en weet ik veel wat nog allemaal. Overal verschijnt het nieuws. Het tankstation heeft ongelofelijk veel publiciteit, dus het zou me niet verbazen dat die baas er voor een deel tussenzat. En dan nog wat, wát geeft dat mens het recht om naar die auto te gaan? Wie weet sloeg zij wel eerst, misschien ook niet. Wij zullen het waarschijnlijk nooit weten.



    Maar het zijn wééral de Fransen hoor
    .


    Daar had ik nog niet opgelet.
    Als ze een letsel aan hun hoofd moesten hebben dan zou het toch onmogelijk zijn dat ze kan rondlopen...niet?


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Daar had ik nog niet opgelet.
    Als ze een letsel aan hun hoofd moesten hebben dan zou het toch onmogelijk zijn dat ze kan rondlopen...niet?

    valt te zien hoe erg dat letsel is, denk ik


    -

    Niet zo verontrustend eigenlijk, word altijd overdreven :')

    tom heeft z'n sigaret gedoofd op de cd van TH dat dat meisje vast heeft!


    I need you like a heart needs a beat