• Verontrustend nieuws over Tom? Het lijkt erop dat Tom voor verontrustend nieuws heeft gezorgd: http://thdutchstreetteam.hyves.nl/forum/3107815/sSv4/Tom_op_de_vuist_met_een_fan/
    verhaaltje van de link!!!!:
    Dit meldt de krant Hamburger Abendblatt vandaag:

    Tom Kaulitz van Tokio Hotel: Hamburgse geslagen?
    De gitarist van de band Tokio Hotel, Tom Kaulitz, zou in de nacht van woensdag op donderdag betrokken zijn geraakt bij een wilde vechtpartij bij het Aral tankstation op de Stresemannstraat (in Bahrenfeld). Dat bevestigde de politie aan het Hamburger Abendblatt.
    Volgens de eerste berichten zou de ruzie rond 23:00 uur uit de hand zijn gelopen: een 21-jarige vrouw was met vier vriendinnen bij het tankstation en herkende de ster in zijn auto. Naar eigen zeggen tikte ze op het autoraam en vroeg Tom Kaulitz of ze met hem op de foto mocht. Maar de ster zou in plaats daarvan een brandende sigarettenpeuk uit de auto hebben gegooid. Als reactie zou de 21-jarige de peuk tegen een ruit van Kaulitzs auto hebben gedrukt.
    Naar verluid volgde een woeste vechtpartij tussen Kaulitz en de 21-jarige, die een blauw oog en hoofdletsel opliep. Ze werd door een arts behandeld en naar een kliniek gebracht. Het meisje heeft aangifte gedaan van mishandeling. Kaulitz is op dit moment nog niet door de politie gehoord over dit voorval.
    Bron: Hamburger Abendblatt http://www.abendblatt.de/daten/2009/04/16/1123868.html


    Update 12:45 uur:
    Het begint er steeds meer op te lijken dat het waar is. Een andere krant schreef dat het om franse fans ging... (ik zeg niks) en dat ze als gevolg hiervan aan één kant doof is. (Ach Tom, dass sie doof ist wussten wir ja schon...)
    Er zijn nu ook al foto's opgedoken:
    http://www.nonstopnews.de/galerie/8862

    IK HEB ALLE INFO VAN EEN BERICHT DAT, KARIN, DE BEHEERDER VAN HET STREETEAM STUURDE VIA HYVES!!!!:o

    This is what the girl in the tankstation said:
    "The girls would not leave him alone and kept coming up to his car. She said he asked them to leave him alone, but they kept come them back to his car. She was light injured in her face but she's out of the hospital. Tom Pushed her and she fell of the ground. "



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Toevoeging + dikke letters weg. Topic is zo lang anders )


    Dit is mijn mening...!?

    Tjonge jong Tom.
    Agressie moet je kwijt raken op je kussen niet op een wijfie, maar ja dit vind ik best erg x/
    Nee serieus echt.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Mss wilde hij de peuk weggooien en dan uitstappen ofso weet je nooit
    maar die peuk tegen de raam o_O
    weet je hoeveel een raam kost, kweeni in wa voor car tom rijd ma dan nog

    Ze zeggen oowk dat die fan Tom al vaker heeft lastig gevallen. Dan begrijp ik well dat je zoiets doet xD

    Tjonge jong Tom.
    Agressie moet je kwijt raken op je kussen niet op een wijfie, maar ja dit vind ik best erg x/
    Nee serieus echt.

    Ik vindt het echt voor Tom, niet voor dat klote wijf.
    Ze heeft het er zelf naar gemaakt door haar achterlijke gedrag.
    En natuurlijk moet Tom zijn agressie kwijt op dat 'wijffie', dat heeft ze vast verdiend.
    Go tom! :'D
    Make us proud!


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik geloof er niets of weinig van, het kan ook gewoon één of ander wijf zijn dat Tom wilt strikken, maar weet je, we zullen het eigenlijk toch nooit te weten komen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik denk dat hij wel boos is geworden, maar dat slaan geloof ik niet zo 1, 2, 3. Daar wil ik redelijk wat bewijzen voor. :]


    -

    De reden dat Tom niet op de foto's te zien is,is om dat hij al weg was voor de pers kwam (met de politie ofzo)


    I need you like a heart needs a beat

    Zou wel kunnen kloppen, na die nogal geïrriteerde geluidsopname klopt het in het plaatje.
    Als het zo is zeg ik: respect Tom. Je hebt het een stuk langer uitgehouden dan ik zou hebben gedaan :Y) komop mensen zou jij niet knettergek worden als je zogenaamde 'fans' je geen seconde privacy gunnen? ><
    volgens mij heeft hij haar amper geslagen ¬¬ miss pissig uit de auto gestapt en blazen ze dat op. Daarbij: het is Frans. Iedereen weet dat daar de meeste bullshit vandaan komt.


    BAM!

    als dit zo door gaat word Tokio Hotel net zoals britney spears :O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Volgensmij is het wel waar hoor. Heb het al op 2 fanhyven gezien en nu hier en die foto's lijken ook wel echt. Maar, dit kan natuurlijk ook wel weer zo'n roddel van een hater zijn. Maar dat ze aan een kant doof ik geloof ik nie x'D


    T O K I O H O T E L < 3

    Lol x'DDD Sorry dat moest er gewoon heel even uit x] Maarrgoed, Tom mag zoiets niet doen want dan zal die vrouw dat gaan rondbazuinen en ze heeft bewijs. Waha, Tom als dit waar blijkt te zijn kan het flink wat geld mogen betalen, I think.

    als dit zo door gaat word Tokio Hotel net zoals britney spears :O


    Joaa dude! Dan gaan ze hun allemaal kaalscheren en begint Bill te zingen: 'Hit me baby one more time!' x'DDD

    Maar als je geen handtekening krijgt doe je toch geen sigaretten peuken op zijn auto >< ze heeft een beetje zelf gezocht..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Maar als je geen handtekening krijgt doe je toch geen sigaretten peuken op zijn auto >< ze heeft een beetje zelf gezocht..

    Tom had eerst z'n sigarettenpeuk op haar cd gedaan.
    al keur ik haar gedraag om 11u s'avonds ook niet goed.


    I need you like a heart needs a beat