• Verontrustend nieuws over Tom? Het lijkt erop dat Tom voor verontrustend nieuws heeft gezorgd: http://thdutchstreetteam.hyves.nl/forum/3107815/sSv4/Tom_op_de_vuist_met_een_fan/
    verhaaltje van de link!!!!:
    Dit meldt de krant Hamburger Abendblatt vandaag:

    Tom Kaulitz van Tokio Hotel: Hamburgse geslagen?
    De gitarist van de band Tokio Hotel, Tom Kaulitz, zou in de nacht van woensdag op donderdag betrokken zijn geraakt bij een wilde vechtpartij bij het Aral tankstation op de Stresemannstraat (in Bahrenfeld). Dat bevestigde de politie aan het Hamburger Abendblatt.
    Volgens de eerste berichten zou de ruzie rond 23:00 uur uit de hand zijn gelopen: een 21-jarige vrouw was met vier vriendinnen bij het tankstation en herkende de ster in zijn auto. Naar eigen zeggen tikte ze op het autoraam en vroeg Tom Kaulitz of ze met hem op de foto mocht. Maar de ster zou in plaats daarvan een brandende sigarettenpeuk uit de auto hebben gegooid. Als reactie zou de 21-jarige de peuk tegen een ruit van Kaulitzs auto hebben gedrukt.
    Naar verluid volgde een woeste vechtpartij tussen Kaulitz en de 21-jarige, die een blauw oog en hoofdletsel opliep. Ze werd door een arts behandeld en naar een kliniek gebracht. Het meisje heeft aangifte gedaan van mishandeling. Kaulitz is op dit moment nog niet door de politie gehoord over dit voorval.
    Bron: Hamburger Abendblatt http://www.abendblatt.de/daten/2009/04/16/1123868.html


    Update 12:45 uur:
    Het begint er steeds meer op te lijken dat het waar is. Een andere krant schreef dat het om franse fans ging... (ik zeg niks) en dat ze als gevolg hiervan aan één kant doof is. (Ach Tom, dass sie doof ist wussten wir ja schon...)
    Er zijn nu ook al foto's opgedoken:
    http://www.nonstopnews.de/galerie/8862

    IK HEB ALLE INFO VAN EEN BERICHT DAT, KARIN, DE BEHEERDER VAN HET STREETEAM STUURDE VIA HYVES!!!!:o

    This is what the girl in the tankstation said:
    "The girls would not leave him alone and kept coming up to his car. She said he asked them to leave him alone, but they kept come them back to his car. She was light injured in her face but she's out of the hospital. Tom Pushed her and she fell of the ground. "



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Toevoeging + dikke letters weg. Topic is zo lang anders )


    Dit is mijn mening...!?

    Ben benieuwd of het waar is, is lekker voor zn carriere. >.< Mja, persoonlijk vind ik het wel grappig. :'D


    blame the bully.

    Ik ben trots op Tom. :Y)
    Fuck die freaky gestoorde fans die alles verpesten voor de andere fans.
    Meisjes mogen jongens wel slaan, maar andersom niet.
    Alsof meisjes niet kunnen terugvechten.
    Ik vindt het hard voor haar dat ze die klappen heeft gehad, als dat überhaupt al waar is.
    Go Tom! :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    In sesamstraat nog wel! :X


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het allemaal terecht wat Tom heeft gedaan.. spijt me zeer!
    Telkens dat gekut van die fans..
    Bivakeren voor een studio voor dagen om een glimp van hun op te vangen en te zien hoe ze eruit zien.. komaan dat is toch ziek?
    Ze worden gewoon gek gemaakt en wanneer ze het echt verliezen worden ze aangeklaagd ¬¬'
    Verwacht dan owk de consequenties eraan!

    Dat meisje was waarschijnlijk de druppel.. ik had vast het zelfde gedaan, maar ik ben niet beroemd dus bij mij zal het niet zo'n probleem over worden gemaakt..

    Ik zeg: way the go, Tom! I'm proud!
    Laat lekker zien dat je het niet leuk vindt [:

    Nou, ik zo ook paranoïde worden als ikm 24 per dag krijsende fans voor mn huis had staan die daar zelfs een camping oprichten en mn lieftallige broertje zowat een hartaanval bezorgen.
    Ik geef hem groot gelijk. Ik had er ook eentje zn hersens ingeslagen.
    Lijkt me wel heerlijk trouwens, van die fans slaan.


    Elegance is refusal.

    Als het waar is vind ik hem weer superhot x'D
    Don't mess with Tom's car people, dat blijkt wel weer (A)


    -

    Ik heb het zojuist ook gelezen op enkele site's.
    Doof is ze niet (of wel aangezien ze niet begrijpen wou dat hij NIET op de foto wou).. enkel een beetje blauw onder d'r oog. Eigen schuld zeg ik dan.. Het meisje heeft het dan ook een beetje zelf gezocht, hij zei dat hij niet wou, als zij zich daar niet bij wil neerleggen en dan een sigaret uitdrukt op zijn raam.. tjaa, ik zou ook boos worden, moest dat mijn mooie (en dure) auto zijn en iemand dat doen.
    Zelf denk ik niet dat Tom zomaar zou slaan, om dit.. Misschien vertelt die franse niet de waarheid of houdt ze iets achter.. ofzo?
    Maar wat er precies is gebeurd weet niemand, enkel hun twee! Maar ik denk dat het wel vooral wordt "opgeblazen" in de media.
    Ergens hoop ik echt dat dit alles niet waar is.

    In ieder geval, moest het waar zijn, ik heb geen medelijden met dat franse kalf.

    Zo laauuw. 8D


    ok

    Ik vind het allemaal terecht wat Tom heeft gedaan.. spijt me zeer!
    Telkens dat gekut van die fans..
    Bivakeren voor een studio voor dagen om een glimp van hun op te vangen en te zien hoe ze eruit zien.. komaan dat is toch ziek?
    Ze worden gewoon gek gemaakt en wanneer ze het echt verliezen worden ze aangeklaagd ¬¬'
    Verwacht dan owk de consequenties eraan!

    Dat meisje was waarschijnlijk de druppel.. ik had vast het zelfde gedaan, maar ik ben niet beroemd dus bij mij zal het niet zo'n probleem over worden gemaakt..

    Ik zeg: way the go, Tom! I'm proud!
    Laat lekker zien dat je het niet leuk vindt [:



    Weet je, volgens mij waren dat zo'n fans die voor de studio kampeerden en zijn die hem gevolgd toen hij wegreed. Tom is gestopt aan het tankstation, zij ook en hebben gedaan alsof het toeval is. Tom boos en de rest van het verhaal kennen we, maar dan minder overdreven. Damn, ik zou echt gek worden moesten ze mij 24/24 in het oog houden/volgen.


    -

    Volgens mij is het kind dr nog trots op ook dat ze geslagen is door de Tom Kaulitz.
    Ziek gewoon.


    Elegance is refusal.

    Volgens mij is het kind dr nog trots op ook dat ze geslagen is door de Tom Kaulitz.
    Ziek gewoon.

    sowieso. kutkind dat ze is :X


    -

    Ik wil echt wel Tom's kant van het verhaal horen, want ik denk niet dat hij zomaar iemand slaat.
    Ik denk ook dat er meer is gebeurt, maar dat gaat dat kind natuurlijk niet vertellen.

    Damn, my heart goes BOEMBOEM right now.


    If you want me to listen, whisper...

    (...)


    Weet je, volgens mij waren dat zo'n fans die voor de studio kampeerden en zijn die hem gevolgd toen hij wegreed. Tom is gestopt aan het tankstation, zij ook en hebben gedaan alsof het toeval is. Tom boos en de rest van het verhaal kennen we, maar dan minder overdreven. Damn, ik zou echt gek worden moesten ze mij 24/24 in het oog houden/volgen.

    Ik zou het zo geloven!
    Hij ontsnapt even van de drukte met zijn auto en sigaretje en daar staan ze alweer..
    Ikzelf ben heel erg gesteld op mn privacy.
    Hun houden het al zéker vol sinds hun 15de [en ouder].. die Fransen moeten toch owk wel weten wanneer er grenzen zijn?? [blijkbaar niet]
    Ze moeten telkens maar lachen en vrolijk zijn, anders zijn ze depresief volgens de media!
    En zoals iemand anders al zei: waarschijnlijk heeft de media er een té sappig verhaal van gemaakt en ging het totaal anders..

    Maaar...hangen er geen camera's in tankstations? Dat zou wel handig zijn om te zien wat er werkelijk gebeurd is.


    -

    lekker dan xD
    Straks heeft Tom nog een proces aan zijn been.
    Zo... dan horen we ook nog iets van TH ><


    death to the one at the end of the serenade.