• Verontrustend nieuws over Tom? Het lijkt erop dat Tom voor verontrustend nieuws heeft gezorgd: http://thdutchstreetteam.hyves.nl/forum/3107815/sSv4/Tom_op_de_vuist_met_een_fan/
    verhaaltje van de link!!!!:
    Dit meldt de krant Hamburger Abendblatt vandaag:

    Tom Kaulitz van Tokio Hotel: Hamburgse geslagen?
    De gitarist van de band Tokio Hotel, Tom Kaulitz, zou in de nacht van woensdag op donderdag betrokken zijn geraakt bij een wilde vechtpartij bij het Aral tankstation op de Stresemannstraat (in Bahrenfeld). Dat bevestigde de politie aan het Hamburger Abendblatt.
    Volgens de eerste berichten zou de ruzie rond 23:00 uur uit de hand zijn gelopen: een 21-jarige vrouw was met vier vriendinnen bij het tankstation en herkende de ster in zijn auto. Naar eigen zeggen tikte ze op het autoraam en vroeg Tom Kaulitz of ze met hem op de foto mocht. Maar de ster zou in plaats daarvan een brandende sigarettenpeuk uit de auto hebben gegooid. Als reactie zou de 21-jarige de peuk tegen een ruit van Kaulitzs auto hebben gedrukt.
    Naar verluid volgde een woeste vechtpartij tussen Kaulitz en de 21-jarige, die een blauw oog en hoofdletsel opliep. Ze werd door een arts behandeld en naar een kliniek gebracht. Het meisje heeft aangifte gedaan van mishandeling. Kaulitz is op dit moment nog niet door de politie gehoord over dit voorval.
    Bron: Hamburger Abendblatt http://www.abendblatt.de/daten/2009/04/16/1123868.html


    Update 12:45 uur:
    Het begint er steeds meer op te lijken dat het waar is. Een andere krant schreef dat het om franse fans ging... (ik zeg niks) en dat ze als gevolg hiervan aan één kant doof is. (Ach Tom, dass sie doof ist wussten wir ja schon...)
    Er zijn nu ook al foto's opgedoken:
    http://www.nonstopnews.de/galerie/8862

    IK HEB ALLE INFO VAN EEN BERICHT DAT, KARIN, DE BEHEERDER VAN HET STREETEAM STUURDE VIA HYVES!!!!:o

    This is what the girl in the tankstation said:
    "The girls would not leave him alone and kept coming up to his car. She said he asked them to leave him alone, but they kept come them back to his car. She was light injured in her face but she's out of the hospital. Tom Pushed her and she fell of the ground. "



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Toevoeging + dikke letters weg. Topic is zo lang anders )


    Dit is mijn mening...!?

    wat een eikel.. ô_o


    It's not the same without you.

    OMG kom ik net trg van op reis en lees ik dit O_O je kan moeilijk zeggen dat er niets gebeurd is als je die foto's ziet.. maar dat van dat doof? daarvoor moet je iemand al heel hard slaan. Als het waar is, denk ik dat er mss wel geslaan zal geweest zijn maar dat Tom dan ook wel moet gewond geraakt zijn... want ik zou het raar vinden dat ze met 4 (of was het 5?) meisjes zijn en 1 jongen niet kunnen trg slaan ^^

    ik heb die foto's nu nog is bekeken, en ik zie Tom nergens staan, dus wie zegt dat het echt Tom was?

    Tom is weggereden, die meiden kunnen dus lullen wat ze willen. (;

    maar als tom weggereden is,, dan kunnen die fans het net zo goed hebben verzonnen :S?


    Nvt

    ik heb die foto's nu nog is bekeken, en ik zie Tom nergens staan, dus wie zegt dat het echt Tom was?


    Tom was al weg toen dat de pers kwam er zou naar het schijnt een foto zijn waar Tom met z'n auto opstaat maar die wordt blijkbaar overal verwijderd.
    En da mens is ni half doof.
    ZE vroegen een handtekening,Tom zei nee.
    Hij smeet z'n sigarettenpeuk op de grond en da meisje begon met die peuk tegen z'n auto te doen (ofsoiets) maar da meiske heeft da serieus opgeblazen allemaal.


    I need you like a heart needs a beat

    Tom is weggereden, die meiden kunnen dus lullen wat ze willen. (;


    Das waar :')


    I need you like a heart needs a beat

    Hé Hé
    Kunnen mensen eindelijk zien dat die Tom geen lief mensje is.
    En je slaat zoiezo geen fan. dat is gewoon Dom


    Iedereen heeft slechte kanten. Btw, het is niet omdat je een fan bent, dat er geen grenzen zijn.


    -

    ik heb die foto's nu nog is bekeken, en ik zie Tom nergens staan, dus wie zegt dat het echt Tom was?


    Het was wél degelijk tom, maar hij heeft haar gewoon een duwtje gegeven, meer niet.
    En ik geloof niet dat hij zou wegrijden moest hij iemand half dood hebben geslaan.


    -

    (...)

    Het was wél degelijk tom, maar hij heeft haar gewoon een duwtje gegeven, meer niet.
    En ik geloof niet dat hij zou wegrijden moest hij iemand half dood hebben geslaan.

    inderdaad, dat zou hij niet doen. En die meisjes zullen dat verhaal wel met heel veel fantasie verteld hebben wrsch omdat ze geen handtekening kregen ofzo.

    DE helft is gelult als tom bleef staan kon hij zijn verhaal ook vertellen nu lijkt het of er meer is dan een mug^^


    Some angels have no wings.

    omg...

    Ik vind ook dat de fans de laatste tijd enorm overdrijven

    maar moet Tom daarom zo onrespectloos doen, ik bedoel als ik mijn 'idool' zou tegenkomen zou ik ook een handtekening vragen, en als hij/zij dan nee zegt zou ik ook enorm teleurgesteld zijn, en het hoort toch bij zijn job om handtekeningen uit te delen.

    Dus ik begrijp TOm zijn reactie wel, maar ik kan ook begrijpen dat dat meisje ook wel gekwetst is ..

    INAxMASSACRE ;

    Helemaal met je eens !

    Ik vind ook dat de fans de laatste tijd enorm overdrijven

    maar moet Tom daarom zo onrespectloos doen, ik bedoel als ik mijn 'idool' zou tegenkomen zou ik ook een handtekening vragen, en als hij/zij dan nee zegt zou ik ook enorm teleurgesteld zijn, en het hoort toch bij zijn job om handtekeningen uit te delen.

    Dus ik begrijp TOm zijn reactie wel, maar ik kan ook begrijpen dat dat meisje ook wel gekwetst is ..

    Op zijn 'job' staan ook grenzen.
    En trouwens, dat mens kan lullen wat ze wilt, Tom was al lang naar huis voordat de politie kwam.