• Heeii,

    In een topic las ik dat HappyKiss geadopteerd is, ik heb een beetje met haar gesproken, en mede dankzij haar een beslissing genomen...

    Ik ben namenlijk ook geadopteerd, maar ik zeg het nooit! Alleen als het echtechtécht moet. En zelfs dan nog met moeite. Zelfs mijn állerbeste vriendin weet het nog niet. Ik ben geadopteerd omdat mijn échte moeder me als vondeling heeft gelegd. Ik heb haar nog nooit ontmoet. En ik weet niet of ik dat wel wil. Ik leef nu al 14 jaar lang met de pijn dat ik niet zeker weet of mijn echte moeder wel écht van me gehouden heeft. Ik bedoel maar, ik ben gevonden in een openbaar toilet-.-' Niet bepaald liefdevol toch?

    Ik heb het hier nu kinda moeilijk met vertellen/typen, dus het liefst geen haat reactie's?

    xLena


    everything, in time

    Wow :/


    I don't need words to feel those lips.

    Emotionless schreef:
    (...)'Vind je mijn nieuw kleedje leuk?' jongen: Nee, hij staat afschuwelijk.

    Meisje verdrietig. toch beter dan dat ze voor schut loopt is het niet?

    je kan dit niet met klerenkopen vergelijken
    dit gaat over iemands leven en haar gevoel


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Wacht, word er nou serieus ruzie om gemaakt? Effe serieus mensen, verlaag jezelf alsjeblieft niet tot zulk niveau. Als je het nep vind, of meeloperig, best, maar zulk soort opmerkingen moet je gewoon voor je houden. En mocht toch iemand zo een opmerking maken, negeer het dan alsjeblieft, wat je ziet, er komt alleen maar ruzie van.


    Life is hard and then we die

    Joey ik flikker je van Q ><


    I found myself in Wonderland.

    Mistake schreef:
    Joey ik flikker je van Q ><

    graag ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    (...)
    graag ><


    Ja ik zou nu even heel graag een moderator zijn even bannen et voila ><


    I found myself in Wonderland.

    Hij zit hier te lullen tegen dit meisje en dan start hij zelf zo een topic over, luller > <
    Hij spreekt zichzelf zo hard tegen man.


    I found myself in Wonderland.

    Mistake schreef:
    Hij zit hier te lullen tegen dit meisje en dan start hij zelf zo een topic over, luller > <
    Hij spreekt zichzelf zo hard tegen man.
    Het is een heel verschil hoor, klein kind =)

    Tss, ga nu maar buiten spelen ofzo , ik heb geen zin in om met jou in discussie te gaan.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Mistake schreef:
    Hij zit hier te lullen tegen dit meisje en dan start hij zelf zo een topic over, luller > <
    Hij spreekt zichzelf zo hard tegen man.

    ja :O
    en een vriendin zei dat zo tegen hem in zijn topic worden de andere quizletters kwaad op haar ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Emotionless schreef:
    (...)Het is een heel verschil hoor, klein kind =)

    Tss, ga nu maar buiten spelen ofzo , ik heb geen zin in om met jou in discussie te gaan.

    hoezo dicrimineren.....
    ik ken kinderen vn 10 die nog meer respect hebben voor anderen dan jij ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Emotionless schreef:
    (...)Het is een heel verschil hoor, klein kind =)

    Tss, ga nu maar buiten spelen ofzo , ik heb geen zin in om met jou in discussie te gaan.

    Shut the fuck op over mij man!
    Jij weet helemaal niets over mij!


    I found myself in Wonderland.

    Deze zondag ga ik mijn vader voor het eerst in 13 jaar zien. Bij een familie feest (hij weet niet dat ik kom). Nu weet ik niet wat ik tegen hem moet zeggen. Sterker nog, ik ben bang dat hij mij niet meer herkent.

    Vergelijk nu met deze topic starter a.u.b en ga dan samen buiten spelen met Mistake.


    Niet geschoten is altijd mis..

    En trouwens ik heb daarjuist al buiten gespeelt (nerd)


    I found myself in Wonderland.

    Emotionless schreef:
    (...)
    Vergelijk nu met deze topic starter a.u.b en ga dan samen buiten spelen met Mistake.

    Het komt op hetzelfde neer , man ><


    I found myself in Wonderland.

    Mistake schreef:
    (...)
    Het komt op hetzelfde neer , man ><
    Dan kan jij niet echt begrijpend lezen. Lees het nog maar eens 10 keer en vertel mij het verschil.


    Niet geschoten is altijd mis..