• Heeii,

    In een topic las ik dat HappyKiss geadopteerd is, ik heb een beetje met haar gesproken, en mede dankzij haar een beslissing genomen...

    Ik ben namenlijk ook geadopteerd, maar ik zeg het nooit! Alleen als het echtechtécht moet. En zelfs dan nog met moeite. Zelfs mijn állerbeste vriendin weet het nog niet. Ik ben geadopteerd omdat mijn échte moeder me als vondeling heeft gelegd. Ik heb haar nog nooit ontmoet. En ik weet niet of ik dat wel wil. Ik leef nu al 14 jaar lang met de pijn dat ik niet zeker weet of mijn echte moeder wel écht van me gehouden heeft. Ik bedoel maar, ik ben gevonden in een openbaar toilet-.-' Niet bepaald liefdevol toch?

    Ik heb het hier nu kinda moeilijk met vertellen/typen, dus het liefst geen haat reactie's?

    xLena


    everything, in time

    LenaBeest, meen je dit nou of zit je me in de maling te nemen ?


    Nee, LenaBeest meent dit echt MillaKind. Want LenaBeest vind niet dat je om zulke dingen grapjes moet gaan maken.
    1 April is al voorbij.

    x


    everything, in time

    (...)

    Als je weet dat het misschien grof zou kunnen klinken, dan zeg je het toch gewoon niet? De topicmaakster maak je er niet minder gespannen door.
    Daar probeer ik dus nu mijn punt mee te bewijzen. Je stelt jezelf kwetsbaar open. Je hoopt dat mensen begrip tonen. als er dan 1 iemand tussenis die anders denkt of die misschien een beetje grof overkomt voel je je direkt gekwetst.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Omdat sommige zich dan blijkbaar beter voelen over zichzelf


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)Ik weet het niet, je moet die optie gewoon niet uitsluiten. Als je iets over jezelf zegt, stel je je kwetsbaar open. dus als iemand een beetje onbegrip toont voel je je direkt gekwetst.

    je kwetsbaar opstellen is af en toe goed. mensen kunnen je helpen, je beter laten voelen. ze kunnen je helpen het een plekje te geven of je raad te geven.
    daar weleens aan gedacht?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Heel erg fijn voor je ;P
    Het klinkt misschien grof maar wij zijn er niet super veel mee. Wel jammer voor je dat je zonder ouders bent opgegroeit. Maar ik zeg altijd, Beter zonder ouders , dan ouders die jou haten :)


    mensen reageren met een rede op zo'n manier >.>

    x


    It's just me hunney

    (...)
    je kwetsbaar opstellen is af en toe goed. mensen kunnen je helpen, je beter laten voelen. ze kunnen je helpen het een plekje te geven of je raad te geven.
    daar weleens aan gedacht?
    Ja, dat doe je dan toch bij vrienden? Of in iemand zijn pb. zomaar op het word wide web gooien stel je jezelf zeer kwetsbaar op. Je hebt misschien gelijk dat je jezelf af en toe kwetsbaar moet openstellen. Het is gewoon niet verstandig.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Daar probeer ik dus nu mijn punt mee te bewijzen. Je stelt jezelf kwetsbaar open. Je hoopt dat mensen begrip tonen. als er dan 1 iemand tussenis die anders denkt of die misschien een beetje grof overkomt voel je je direkt gekwetst.


    Je kan ook wel een beetje rekening met haar houden. En zij reageert nieteens op jou, maar anderen.


    -

    (...)Ja, dat doe je dan toch bij vrienden? Of in iemand zijn pb. zomaar op het word wide web gooien stel je jezelf zeer kwetsbaar op. Je hebt misschien gelijk dat je jezelf af en toe kwetsbaar moet openstellen. Het is gewoon niet verstandig.

    soms is het makkelijker om je gevoelens op te biechten aan buitenstaanders. vrienden kunnen naaien, weet je. ze begrijpen je soms niet en dan maken ze kwetsende opmerkingen. ikzelf vind het ook makkelijker om tegen buitenstaanders te praten.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het doet echt wel veel pijn om vondeling en geadopteerd te zijn ook al ben ik dat zelf niet maar kijk het eens van de positieve kant. Ze heeft je wel pijn gedaan maar dat geeft je moed om erachter te komen. Dingen te ontdekken zodat je levend spannend is. Meer antwoorden op je vragen, meer ontdekkingen die je nog niet eens wist over je zelf. Zoals BV (Dit zijn gewoon wat opties niet echt hoor!!!) Misschien ben je wel een kind van Simone kaulitz en zijn Tom en Bill wel je broers of zijn je ouders koningen en heb je koningsbloed ofzoiets XD Of is je moeder misschien een toilet (oke dit is maar een grapje hoor!!! XD) Het geeft je moed om dingen te ontdekken, ik zou wel willen dat ik jouw leven had dan deze saaie leventje!! Wees blij en zit er niet zoveel in met die pijn. Misschien ontdek je later wel waarom je een vondeling bent!!! Je hebt een spannende leven Dat is dus zo coool!!!! Ben jaloers op je!!


    FireFlies Above My Head

    Bedankt Joey. Nu heb ik spijt dat ik het gezegd heb.
    Kan iedereen dit niet gewoon weer vergeten?


    everything, in time

    (...)

    Je kan ook wel een beetje rekening met haar houden. En zij reageert nieteens op jou, maar anderen.
    Dat is een risico die je neemt als je jezelf kwetsbaar opstelt. Ik heb begrip voor haar situatie, alleen andere mensen erover vertellen veranderd er niet veel aan. Ik denk dat ze er best wel veel aan heeft mensen zoals mij. als ik gewoon zoals iedereen zou zijn en zeggen ''zielig voor je'' ''knap dat je het durft te zeggen'' dat helpt haar niet echt.
    De meeste problemen moet je zelf overwinnen of door hulp van iemand anders. Maar begrip/medelijden tonen is niet de oplossing.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Bedankt Joey. Nu heb ik spijt dat ik het gezegd heb.
    Kan iedereen dit niet gewoon weer vergeten?
    Nee, je hebt het nu gezegt. Ik heb begrip voor je situatie alleen ik zou niet weten hoe ik hem beter kan maken.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Bedankt Joey. Nu heb ik spijt dat ik het gezegd heb.
    Kan iedereen dit niet gewoon weer vergeten?

    je moet er niets van aantrekken.
    je gevoelens aan andere mensen vertellen kan enorm opluchten. hij is gewoon een geval apart.
    wees blij dat je dit topic geopend hebt.
    ik heb respect voor je.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    neej meisje :O
    het is heel goed dat je het hebt gezegt.
    nu is het van je hart :o
    joey is gwn een zak -_-''


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)

    Nee, LenaBeest meent dit echt MillaKind. Want LenaBeest vind niet dat je om zulke dingen grapjes moet gaan maken.
    1 April is al voorbij.

    x

    Dacht ik al, zo moedig dat je het gezegt hebt hoor, maar ik denk eerlijk gezegt dat het geen goed idee was omdat er mensen vet stom gaan reageren. Maar ik kan niet zeggen dat ik weet hoe jij je voelt want dat weet ik niet.


    The soul needs autumn.