• Heeii,

    In een topic las ik dat HappyKiss geadopteerd is, ik heb een beetje met haar gesproken, en mede dankzij haar een beslissing genomen...

    Ik ben namenlijk ook geadopteerd, maar ik zeg het nooit! Alleen als het echtechtécht moet. En zelfs dan nog met moeite. Zelfs mijn állerbeste vriendin weet het nog niet. Ik ben geadopteerd omdat mijn échte moeder me als vondeling heeft gelegd. Ik heb haar nog nooit ontmoet. En ik weet niet of ik dat wel wil. Ik leef nu al 14 jaar lang met de pijn dat ik niet zeker weet of mijn echte moeder wel écht van me gehouden heeft. Ik bedoel maar, ik ben gevonden in een openbaar toilet-.-' Niet bepaald liefdevol toch?

    Ik heb het hier nu kinda moeilijk met vertellen/typen, dus het liefst geen haat reactie's?

    xLena


    everything, in time

    (...)
    ik lees scheef, I knooow.
    Je leest niet scheef, je las erover. Dat gebeurt mij ook wel eens. heel erg normaal hoor. Zou maar erg zijn als je geen fouten maakt als mens.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    als je het openbaar maakt kunnen meer mensen je raad geven. als je het openbaar maakt zie je het van meerdere kanten. er zitten dus alleen maar positieve kanten aan.
    Je kan ook een topic maken van 'ik zit met een probleem, zijn er mensen die kunnen luisteren?'.

    Wel leuk dat je zegt dat er alleen maar positieve kanten aanzitten. Dan geef je toe dat wat ik doe ook positief is. Heel erg goed van je om dat te bekennen.:O


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Je kan ook een topic maken van 'ik zit met een probleem, zijn er mensen die kunnen luisteren?'.

    Wel leuk dat je zegt dat er alleen maar positieve kanten aanzitten. Dan geef je toe dat wat ik doe ook positief is. Heel erg goed van je om dat te bekennen.:O

    je weet dat ik dat niet bedoel. grove reacties helpen nooit in wat voor situatie dan ook. noem jij maar eens een situatie waarin grove reacties in het voordeel werken.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    je weet dat ik dat niet bedoel. grove reacties helpen nooit in wat voor situatie dan ook. noem jij maar eens een situatie waarin grove reacties in het voordeel werken.
    'Vind je mijn nieuw kleedje leuk?' jongen: Nee, hij staat afschuwelijk.

    Meisje verdrietig. toch beter dan dat ze voor schut loopt is het niet?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik vond het gesprek heel erg leuk enzo, maar ik moet nu gaan trainen. Ciao (doeg)


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)'Vind je mijn nieuw kleedje leuk?' jongen: Nee, hij staat afschuwelijk.

    Meisje verdrietig. toch beter dan dat ze voor schut loopt is het niet?

    nee, ik vind het niet. dan kwets je iemands gevoelens en dat is slecht. je maakt er geen vrienden mee en je wordt er niet populairder op. weer in het nadeel dus.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)'Vind je mijn nieuw kleedje leuk?' jongen: Nee, hij staat afschuwelijk.

    Meisje verdrietig. toch beter dan dat ze voor schut loopt is het niet?

    je kan dit niet vergelijke met kleren.....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    daag.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    je kan dit niet vergelijke met kleren.....

    eindelijk iemand die aan mijn kant staat. :D met jongens valt serieus niet te praten. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    eindelijk iemand die aan mijn kant staat. :D met jongens valt serieus niet te praten. ><

    agree :Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)Eigenlijk helpt het wel. Nu maakt ze er geen topic over en gaat ze iemand zoeken die haar via pb kan helpen. dit is meestal veel effectiever dan het in het openbaar gooien.


    Dat vind jij ja. Maar zo denkt zij er niet over, anders opent ze dit topic niet.


    -

    (...)
    eindelijk iemand die aan mijn kant staat. :D met jongens valt serieus niet te praten. ><
    Nog een ding voor ik wegga, er valt wel met mij te praten. Maar dat betekent niet dat ik je mening deel.

    Als je 2 mensen hebt die dezelfde mening hebben. en er met elkaar over gaa npraten schiet je er niks mee oop, JE hebt dezelfde mening!


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Nog een ding voor ik wegga, er valt wel met mij te praten. Maar dat betekent niet dat ik je mening deel.

    Als je 2 mensen hebt die dezelfde mening hebben. en er met elkaar over gaa npraten schiet je er niks mee oop, JE hebt dezelfde mening!

    tuurlijk kun je dan wel met elkaar praten, doe niet dom. -.-


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jullie kunnen nu weer ontopic gaan.
    Joey zal zich rustig houden.


    BAM!

    gelukkig :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.