• Heeii,

    In een topic las ik dat HappyKiss geadopteerd is, ik heb een beetje met haar gesproken, en mede dankzij haar een beslissing genomen...

    Ik ben namenlijk ook geadopteerd, maar ik zeg het nooit! Alleen als het echtechtécht moet. En zelfs dan nog met moeite. Zelfs mijn állerbeste vriendin weet het nog niet. Ik ben geadopteerd omdat mijn échte moeder me als vondeling heeft gelegd. Ik heb haar nog nooit ontmoet. En ik weet niet of ik dat wel wil. Ik leef nu al 14 jaar lang met de pijn dat ik niet zeker weet of mijn echte moeder wel écht van me gehouden heeft. Ik bedoel maar, ik ben gevonden in een openbaar toilet-.-' Niet bepaald liefdevol toch?

    Ik heb het hier nu kinda moeilijk met vertellen/typen, dus het liefst geen haat reactie's?

    xLena


    everything, in time

    Heel erg fijn voor je ;P
    Het klinkt misschien grof maar wij zijn er niet super veel mee. Wel jammer voor je dat je zonder ouders bent opgegroeit. Maar ik zeg altijd, Beter zonder ouders , dan ouders die jou haten :)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik vind het heel knap dat je het toch gezegt hebt !!
    ik ben niet geaddopteerd,maar het lijkt me wel heftig als je dat wel bent. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind het goed dat je dit al gedaan hebt. En als er iets is ofzo mag je altijd naar mij komen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Heel erg fijn voor je ;P
    Het klinkt misschien grof maar wij zijn er niet super veel mee. Wel jammer voor je dat je zonder ouders bent opgegroeit. Maar ik zeg altijd, Beter zonder ouders , dan ouders die jou haten :)

    jezus, als je niet een beetje normale reacties kunt geven, flikker je maar op.
    je ziet toch dat zij er reuze mee zit! doe dan niet dom joh.
    maar iig,
    ik vind het echt knap dat je het durft te vertellen. zoiets is vast vreselijk.. maar ik denk dat als je écht wil weten of dat ze van je gehouden heeft, je haar op moet proberen te zoeken..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Heel goed van je dat je het hebt gezegd, pas op het moment jij er klaar voor was.
    Ik weet niet hoe het is om geadopteerd te zijn, dus daar kan ik je niet mee helpen. Maar ik heb wel respect voor jou!


    -

    Heel erg fijn voor je ;P
    Het klinkt misschien grof maar wij zijn er niet super veel mee. Wel jammer voor je dat je zonder ouders bent opgegroeit. Maar ik zeg altijd, Beter zonder ouders , dan ouders die jou haten :)


    En jij hebt makelijk praten.><

    @De rest, bedankt!<'3


    everything, in time

    Wat ik er ook nog aan wil toevoegen. Als het niet nodig is om zulke idngen te zeggen kan je het beter niet doen. Nu stel je jezelf kwetsbaar op. Er moet maar 1 persoon zijn nu of later die jou ermee kwetst en je voelt je echt rot dan.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)

    En jij hebt makelijk praten.><

    @De rest, bedankt!<'3
    Niet echt hoor, maar ik ga ook niet aan iedereen zijn neus hangen hoe mijn situatie is.


    Niet geschoten is altijd mis..

    waarom zou iemand haar hiermee willen kwetsen?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik geloof eigenlijk niets meer sinds die grap van één april x} Maarrgoed het is geen één april dus denk ik dat het wel echt is. Ik weet niet hoe ik hier moet op reageren. Sterkte?

    (...)
    jezus, als je niet een beetje normale reacties kunt geven, flikker je maar op.
    je ziet toch dat zij er reuze mee zit! doe dan niet dom joh.
    maar iig,
    ik vind het echt knap dat je het durft te vertellen. zoiets is vast vreselijk.. maar ik denk dat als je écht wil weten of dat ze van je gehouden heeft, je haar op moet proberen te zoeken..
    Ik snap niet wat je nu te zeiken hebt. Ik kraak haar ook niet af. En waarom zou ik moeten opflikkeren, omdat 'jij' het zegt? wie ben jij?


    Niet geschoten is altijd mis..

    LenaBeest, meen je dit nou of zit je me in de maling te nemen ?


    The soul needs autumn.

    waarom zou iemand haar hiermee willen kwetsen?
    Ik weet het niet, je moet die optie gewoon niet uitsluiten. Als je iets over jezelf zegt, stel je je kwetsbaar open. dus als iemand een beetje onbegrip toont voel je je direkt gekwetst.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik vind het al knap dat je het zegt eigenlijk. Ik weet dat ik dat nooit zou kunnen, ik ben niet zo open. Maar ik wens je nog heel veel sterkte met dit alles <3


    Listen to what we're not saying..

    Heel erg fijn voor je ;P
    Het klinkt misschien grof maar wij zijn er niet super veel mee. Wel jammer voor je dat je zonder ouders bent opgegroeit. Maar ik zeg altijd, Beter zonder ouders , dan ouders die jou haten :)


    Als je weet dat het misschien grof zou kunnen klinken, dan zeg je het toch gewoon niet? De topicmaakster maak je er niet minder gespannen door.


    -