• Heeii,

    In een topic las ik dat HappyKiss geadopteerd is, ik heb een beetje met haar gesproken, en mede dankzij haar een beslissing genomen...

    Ik ben namenlijk ook geadopteerd, maar ik zeg het nooit! Alleen als het echtechtécht moet. En zelfs dan nog met moeite. Zelfs mijn állerbeste vriendin weet het nog niet. Ik ben geadopteerd omdat mijn échte moeder me als vondeling heeft gelegd. Ik heb haar nog nooit ontmoet. En ik weet niet of ik dat wel wil. Ik leef nu al 14 jaar lang met de pijn dat ik niet zeker weet of mijn echte moeder wel écht van me gehouden heeft. Ik bedoel maar, ik ben gevonden in een openbaar toilet-.-' Niet bepaald liefdevol toch?

    Ik heb het hier nu kinda moeilijk met vertellen/typen, dus het liefst geen haat reactie's?

    xLena


    everything, in time

    ik heb een vraagje aan de liev meid die nu off is =D
    heb je al een poging tot je moeder te zoeken gedaan of heb je daar geen behoefte aan?

    xxx


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik ben ook geadopteerd.
    Best wel raar als je er zo over denkt dat je gewoon je echt ouders niet kent.

    ik heb een vraagje aan de liev meid die nu off is =D
    heb je al een poging tot je moeder te zoeken gedaan of heb je daar geen behoefte aan?

    xxx


    Ik weet niet, als ze nou niet van me houd of ooit gehouden heeft? Dan sta ik voor schut, en is zij niet blij om me te zien. Dat doe toch alleen maar meer pijn?

    Maar mss had ze juist wel een goede reden..Dan wil ik haar laten weten dat ik niet boos ben! Ik heb alleen geen idee hoe.. De meneer die me vond, is al overleden..

    Bàh. Stomme keuzes><


    everything, in time

    (...)

    Ik weet niet, als ze nou niet van me houd of ooit gehouden heeft? Dan sta ik voor schut, en is zij niet blij om me te zien. Dat doe toch alleen maar meer pijn?

    Maar mss had ze juist wel een goede reden..Dan wil ik haar laten weten dat ik niet boos ben! Ik heb alleen geen idee hoe.. De meneer die me vond, is al overleden..

    Bàh. Stomme keuzes><
    Idd, ik zou met haar gaan praten. Maar je moet je op alles voorbereiden.
    Op het positieve en het negatieve, ik hoop voor jou dat ze er een hele goede reden voor had. en dat ze van je houd.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Wat ik er ook nog aan wil toevoegen. Als het niet nodig is om zulke idngen te zeggen kan je het beter niet doen. Nu stel je jezelf kwetsbaar op. Er moet maar 1 persoon zijn nu of later die jou ermee kwetst en je voelt je echt rot dan.


    Jeez, guys, give her a break, will ya'?
    Ik vind dat jij, Emotionless, gelijkt hebt. Als je hier wat zet en je kan niet tegen kritiek, too bad.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    > Verplaatsing naar 'Relatie'.


    Tanya is de beste.

    Emotionless schreef:
    Heel erg fijn voor je ;P
    Het klinkt misschien grof maar wij zijn er niet super veel mee.
    Wel jammer voor je dat je zonder ouders bent opgegroeit. Maar ik zeg altijd, Beter zonder ouders , dan ouders die jou haten :)


    -laat, I know-
    maar damn, zo reageer je toch niet ><.


    -

    Emotionless schreef:
    Heel erg fijn voor je ;P
    Het klinkt misschien grof maar wij zijn er niet super veel mee. Wel jammer voor je dat je zonder ouders bent opgegroeit. Maar ik zeg altijd, Beter zonder ouders , dan ouders die jou haten :)


    Hoezo vriendelijk?--'

    Als je niet normaal kan reageren doe je dat gewoon niet!

    En Lena, ik vind het knap van je dat je het durft te zeggen. Niet iedereen durft dat zomaar.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Emotionless schreef:
    (...)Ik weet het niet, je moet die optie gewoon niet uitsluiten. Als je iets over jezelf zegt, stel je je kwetsbaar open. dus als iemand een beetje onbegrip toont voel je je direkt gekwetst.

    Wel , dat wilt zeggen dat ze zich hier vertrouwd en begrepen voelt.
    Ik vind het goed dat ze het gedaan heeft en ermee naar buiten is gekomen. Pas dan kan je het verwerken.. En Lena, dat wilt niet zeggen dat je biologische moeder je niet graag ziet. Misschien had ze wel geen andere keus en wou ze het beste voor jou..
    Sterkte ^^


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Ik vindt het heel sterk en dapper wat je gedaan hebt om het hier te vertellen ^^
    Veel sterkte meid!
    <3.


    Your Butt is Mine!

    Emotionless schreef:
    (...)Eigenlijk helpt het wel. Nu maakt ze er geen topic over en gaat ze iemand zoeken die haar via pb kan helpen. dit is meestal veel effectiever dan het in het openbaar gooien.


    Misschien denkt zij er anders over? Dat is jóuw mening.
    Bovendien reageert de topicstartster zélf nieteens op jouw reacties, maar ándere mensen.


    -

    Bedenk zo, de mensen die jou hebben geadopteerd geven jou onvoorwaardelijk veel liefde, al zal dat voor jou misschien niet altijd duidelijk zijn.


    Life is hard and then we die

    Emotionless schreef:
    (...)Ik weet het niet, je moet die optie gewoon niet uitsluiten. Als je iets over jezelf zegt, stel je je kwetsbaar open. dus als iemand een beetje onbegrip toont voel je je direkt gekwetst.

    weet je wat vanaf nu verteld niemand meer iets over zichzlef worden we allemaal gesloten boeken. zodat mensen die nog geen greintje medeleven hebben(zoals jij) niet meteen beginne te zeuren of hetmoeilijk krijgen

    en lena echt knap dat je het heb durve zeggen en veel sterkte
    je hebt gelukkig wel 2 lieve plaag oudets(neem ik aan) die ziels veel van je houden


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    PaperHearts schreef:
    Ik vind het al knap dat je het zegt eigenlijk. Ik weet dat ik dat nooit zou kunnen, ik ben niet zo open. Maar ik wens je nog heel veel sterkte met dit alles <3

    Emotionless schreef:
    (...)Nee, je hebt het nu gezegt. Ik heb begrip voor je situatie alleen ik zou niet weten hoe ik hem beter kan maken.

    toon die begrip dan en je kan het beter maken door lief te zijn of gewoon je kop te houden want jij kent duidelijke geen medeleven


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;