• Jaah op 1 april hebben mensen wel grappen uitgehaald bij jouw of jullie en hier kan je vertellen welke grappen dat je hebt doorgemaakt op 1 april. Bij mij;
    Ik zat in de klas en iemand zei dan van onze klas dat ik naar het secretariaat moet en dan ging ik en dan kwam ik aan en vroeg: Je wou me spreken? en die mevr van Secretariaat nee helemaal niet!! En dan was ik dus echt wel gelapt!! Ben ik helemaal naar beneden gegaan voor niks en dat zijn er zelfs nog 3 verdiepingen!!!


    FireFlies Above My Head

    bij mij geeneen grap XD
    ben met rust gelaten dit jaar

    Mijn zus heeft een nepspin op mijn neus gezet toen ik nog sliep ><
    Ik haat één april dus doe daar niet aan.

    Hier op Q hebben ze wat uitgehaald. Maar voor de rest ben ik niet gelapt en heb niemand gelapt. Dusja..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ehm.. mijn franse lerares// vond het heel grappig.. om te zeggen : pak jullie pen.. jullie hebben een SO (schriftelijke overhoring) dus wij allemaal boos.. hoor haar...


    1 April..

    k was boos.. xD


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    1. Onze keuken op school word gerund door de leerlingen. Nou hadden 2 vrienden al het snoep gejat&vertopt, toen had een leraar dat verstopte snoep nog een keer gejat&verstopt, en toen hadden ze heel zijn motor volgeplakt met halfnaakte modellen. :')
    2. Een stinkbom waarvan je 50 meter verder in een ander lokaal nog van over je nek gaat
    3. Gel op de wc-bril, en doorzichtig folie er onder.
    Echt álle kutgrappen zijn door onze klas uitgehaald. :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Geen enkele.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    =D Ik doe niet aan 1 april, wél aan de 355 andere dagen ;D
    Maar bij mij hebben ze raar genoeg niks uitgehaalt.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    bij mij hebben ze niks raars uitgehaalt en ik niet bij hun,,, ik hou niet echt van 1 april...dus ik doe er ook niet aan :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ik ging tegen iemand zeggen dat haar veter los zat, en toen ging ze kijken :'D
    verder zei StrikeGently dat Pete Wentz + Christofer Drew dood waren + SG zei dat er een nieuwe CD van All time low was, terwijl het gewoon metro station was -_- maar verder niet echt :']


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb lijm op een stoel gedaan en daar ging iemand in zitten x]
    En we hebben condooms om uitlaten gedaan, dat was vet droog :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ik heb eigenlij kniks ergs of bijna niks meegemaakt (':


    Popsicles are yumm'ness :3

    We hadden op school klassenraden, wat wil zeggen geen school x')

    Dus heb ik niets gedaan, en niemand waagt het mij iets te lappen denk ik.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    der kwam ineens een coördinator van de 2e klassen binne, eenzo:
    mr vervoort*boos,streng/eng*: ja justin, ik heb je wel gezien he,in de pauze
    justin: HUH
    mr vervoort: jaaajaa, JIJ KNEEP IN DER KONT
    justin: NIET
    de klas natuurlijk lachen
    ineens iemand zo; wacht, wacht, nee dit klopt niet, jonge, dude 1 april ><

    XD


    your eyes are like stars in the night.

    Ik werd opgebeld door een vriend die deed alsof hij iemand van Slam FM was en deed ff een andere stem en hij zei dat ik de Slambox had gewonnen aangezien hij weet dat ik veel Slam FM luister.

    OMFG trapte er ook nog in ook. Hoe dom!

    Ik heb alleen bij ons thuis de telefoon van de stroom afgekoppeld en heb uitgezet. D8 mijn zusje dat hij stuk was. Begon ze er over en ik ineens.. 1 APRILLLLLLLLLLL!

    Ze vond het wel grappig.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Niks eigenlijk.
    Het is grappiger als je op twee april mensen opbelt en dan twee apriiiiiil roept. xd'
    Behalve als die mensen niet in de mood zijn. :X