• Help oO
    ik moet naar de kaakchirurg, en ik ben al als de dood voor de tandarts, ik jank al bijna als k de behandelkmer in moet. En nu moet ik naar een kaakchirurg.. >< vanwege een onsteking onder een dode kies ofzo. Én ik krijg over een paar maanden een kroon ><

    Maaaaar wat doen jullie om 'rustig' te blijven bij de tandarts? ik mag altijd al men ipod inhouden, maar mag hem niet te hard zette, want ze vertellen me altijd wat ze gaan doen enzo.
    x


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Koop een stresbal. Of pak de hand van je vader,moeder ofzo, en knijp daar zo hard in als je kunt. En aan leuke dingen denken.

    Ieew, gatver :S
    Sterkte, met die kaakmens |:
    En ik lig daar gewoon, ik blijf zelf wel rustig.. Al haat ik de tandarts..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik blijf rusitg hoor,
    voor jou dan ;
    denk aan andere dingen,
    rustig ademen
    zing je liedje mee in je hoofd in plaats van dat je denkt dat je daar bent ;P

    ofzoiets..

    Mijn vader wilt zoiezo niet met mij mee naar de tandarts >< en mijn moeder die zit erbij, en die zegt soms van die domme opmerkingen, vooral als je verdoving krijgt ><

    lig ik in de stoel, krijg ik verdoving.
    zegt men moeder; 'Zo die spuit gaat er ver in!'

    En dan lig je daar al helemaal te stressen en zegt je moeder dat ook nog eens><

    @Envy
    gheghe dankje x'D dat heb k denk wel nodig...


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Omg. Kaakchirurgen zijn gemeeeeeeen. Echt waar.
    Mijn tand moest blootgelegd worden, en dat deed PIIIJN ! En de verdovingen doen ook focking zeer.

    Heb ik je nu bang gemaakt ? XD
    Naja, in iedergeval succes daar.

    x'D weliets jaa, haha maarben er al wel eens eerder geweest, maar toen was k nog nie zo bang...
    dat komt juist door men vorige tandarts dak nu zo doodsbang ben...
    kijk al helemaal tegen die kroon op ><


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Ik doe altijd niets Ö


    I don't need words to feel those lips.

    Zitten en denken ik ben hier dadelijk toch weg:P


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me