• Jaah op 1 april hebben mensen wel grappen uitgehaald bij jouw of jullie en hier kan je vertellen welke grappen dat je hebt doorgemaakt op 1 april. Bij mij;
    Ik zat in de klas en iemand zei dan van onze klas dat ik naar het secretariaat moet en dan ging ik en dan kwam ik aan en vroeg: Je wou me spreken? en die mevr van Secretariaat nee helemaal niet!! En dan was ik dus echt wel gelapt!! Ben ik helemaal naar beneden gegaan voor niks en dat zijn er zelfs nog 3 verdiepingen!!!


    FireFlies Above My Head

    der kwam ineens een coördinator van de 2e klassen binne, eenzo:
    mr vervoort*boos,streng/eng*: ja justin, ik heb je wel gezien he,in de pauze
    justin: HUH
    mr vervoort: jaaajaa, JIJ KNEEP IN DER KONT
    justin: NIET
    de klas natuurlijk lachen
    ineens iemand zo; wacht, wacht, nee dit klopt niet, jonge, dude 1 april ><

    XD

    Omg, ik heb een mevrouw Vervoort. ö
    xd'

    Paasei gevuld met zout, terug in papiertje gewikkeld en terug in de zak. We gingen met school naar cinema en ik ging met dat zak langs de leerkrachten, die b*tch van fysica pakt da en freet da op ineens spuugt ze da weer uit xD

    " je veter zit los "
    Damnn ik trap er serieus telkens weer in =_=


    ' niks is wat het zijn moet '

    Mijn "veters zaten los", en ik had laarzen aan xD


    Life is hard and then we die

    Mn zusje had tandpasta aan de onderkant van mn deurklink gesmeerd .___.
    En ik ze 5x tegen Daniëlle dat dr veter los zat, en elke x als ze kee moestk steeds harder lachen :'D


    I don't need words to feel those lips.

    Nou bij mij heeft de TV mij twee keer gefopt nou meer de programma's....
    JIMTV: Oke mensen we gaan nu Tokio Hotel draaien; en dan draait die zo ene van de 90's die JIMTV zelf gemaakt heeft en dan zegt die gefopt en ik trapte daarin.
    TMF: Jaja mensen in de dagtop 5 werdt er mazaal gestemt en vandaag is de rockie Tokio Hotel met de nieuwste singel en de nieuwste clip; en dan zegt die zo net voor de rockie 1 april en ben ik er weer ingetrapt damn dat was niet grappig!!!
    En dan zaten die daar zo te lachen!!


    FireFlies Above My Head

    mijne is denk ik algemeen bekend ='D


    BAM!

    je veter zit los.
    ha-ha. 1 april.
    kleuters.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ze hadden spijkers op de leerkracht z'n stoel gelegt en en,,dat was lache x]


    Imperfection Is Beautiful

    Niks eigenlijk.
    Het is grappiger als je op twee april mensen opbelt en dan twee apriiiiiil roept. xd'
    Behalve als die mensen niet in de mood zijn. :X

    Wuhahaha das grappig XD
    Paasei gevuld met zout, terug in papiertje gewikkeld en terug in de zak. We gingen met school naar cinema en ik ging met dat zak langs de leerkrachten, die b*tch van fysica pakt da en freet da op ineens spuugt ze da weer uit xD

    Hahaha dies geniaal x') Hoe kryg je dat eitj weer in da papiertje? o.O


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.