• Hellow,
    Hebben jullie dat ook soms? Dat je nood hebt om iets te vertellen of om je hart eens te luchten, maar dat er dan niemand online is om dat bij te doen? Ik heb dat nu, en het is echt hatelijk :'D
    x'3.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    i know what you mean!

    stuur me maar een pb, en ik help je(A)

    xx mevrouw de psycholoog


    ps. serieus, als je wil praten kan dat:D


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    je kan mt mij praten (:

    enne ja dt heb ik ook vaak x3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Kom naar mij, ookal ken ik je alleen van dat je mijn SA's leest :Y) Neu, heb dat ook soms >< En da's vet naaiend --'

    Heel lief van jullie hoowr! Maar ik heb het gevoel dat ik dan als een zaag overkom oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja GU helpt heel goed, ze hielp me ook met mijn probleem toen K3 ging splitten :Y)


    All was well.

    nee.. heb ik niet.
    heb niet echt iets te verdellen wat echt zou moeten?


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ja, dat heb ik ook soms.
    En dan zijn er wel mensen online, maar niet de gene die ik op dat moment even nodig heb --'


    Protège moi de mes désirs.

    Ja GU helpt heel goed, ze hielp me ook met mijn probleem toen K3 ging splitten :Y)

    wahah :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee, ik help echt graag als er mensen zijn met problemen. Iedereen kan bij mij terecht, ookal denk je dat je als een zaag klinkt :Y)

    Ja, dat heb ik ook soms.
    En dan zijn er wel mensen online, maar niet de gene die ik op dat moment even nodig heb --'

    Ja, dat bedoel ik nou.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Ja, dat bedoel ik nou.


    ghehe xd.
    Maar het inderdaad écht hatelijk.


    Protège moi de mes désirs.

    je móét zelfs je hart luchten!
    Iemand heeft dat net bij mij gedaan.En nee je bent geen zeur als je dat doet. Alleen maar goed.Anders laat het je zelf verteren en dat is al helemaal niet goed!
    Dus als jij ook wilt praten mag dat gerust hoor =O


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    ik heb het al erg vaak meegemaakt en dan neem ik gewoon mn gitaar of gaa ik op de piano en lucht men hart dan uit door een liedje te maken of gewoon te spelen.
    maar als je echt je hart wil luchten mag je dat altijd wel bij mij doen .. ookal ken ik je totaal nt (':


    Popsicles are yumm'ness :3

    Soms. Meestal ga ik in zo'n situatie keihard meezingen met een nummer dat over mijn frustraties gaat. Dat helpt wel ongeveer.


    I am an idiot, I move.