• Waarom komen alle goede dingen aan een einde?


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Ik denk dat eeuwigheid een woord is bedacht door de mensheid om iets te beschrijven wat ze niet kunnen begrijpen.

    hoe kun je iets beschrijven wat je niet begrijpt? en wat dus misschien niet eens bestaat.


    Why don't you break my heart

    (...)
    een eeuwigheid is een tijdsaanduiding om aan te geven hoe lang iets duurt terwijl niemand weet hoelang eeuwig duurt...en wie zegt dat niets eeuwig duurt?


    Er is maar 1 ding dat kans maakt op eeuwigheid (vind/denk ik) en dat is dat er altijd ergens in dit heelal leven zal blijven bestaan. (een wereld telt mee als leven. :P)


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)Ik denk dat eeuwigheid een woord is bedacht door de mensheid om iets te beschrijven wat ze niet kunnen begrijpen.


    Dat is niet eeuwigheid, dat is goed, waarom denk je anders dat ze vroeger zoveel goden hadden, of gewoon 1 god die alles doet, bijv. ze geven god de schuld dat er leven op deze aarde is omdat ze niet weten hoe het echt is gebeurt.


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)

    Mensen verzinnen vaak dingen om het leven mooi te maken. Mensen vinden het mooi als je "voor eeuwig" iets kunt doen, of als je "voor eeuwig" bij elkaar kunt blijven, terwijl dat helemaal niet bestaat. Veel mensen vinden ook dat je ziel na het "doodgaan" ergens heen moet gaan, en die ziel zal voor hun altijd blijven bestaan. Maar als die ziel niet meer leeft in de tijd waarin jij leeft/leefde, waar leeft die ziel dan wel in? Dat is wat de mens "de eeuwigheid" noemt, het voor altijd dwalen van je ziel.

    als ik jou goed begrijp bestaat de eeuwigheid niet...maar waren we net niet tot de conclusie gekomen dat iets pas bestaat als je dat zelf wilt. en houdt dat ook niet in dat de eeuwigheid iets is wat per persoon verschilt, omdat het niet voor iedereen bestaat?


    Why don't you break my heart

    (...)
    als ik jou goed begrijp bestaat de eeuwigheid niet...maar waren we net niet tot de conclusie gekomen dat iets pas bestaat als je dat zelf wilt. en houdt dat ook niet in dat de eeuwigheid iets is wat per persoon verschilt, omdat het niet voor iedereen bestaat?

    Ik zeg ook dat veel mensen dat vinden, ik zeg niet dat het zo is. Ik zeg gewoon dat ik dat wel een logische verklaring vind voor het begrip "eeuwigheid". Ik heb nooit gezegd dat het ook zo is, want dat verschilt inderdaad van persoon tot persoon.


    rules don't stop me

    (...)
    Ik zeg ook dat veel mensen dat vinden, ik zeg niet dat het zo is. Ik zeg gewoon dat ik dat wel een logische verklaring vind voor het begrip "eeuwigheid". Ik heb nooit gezegd dat het ook zo is, want dat verschilt inderdaad van persoon tot persoon.

    Oké dan begreep ik je verkeerd


    Why don't you break my heart

    (...)
    hoe kun je iets beschrijven wat je niet begrijpt? en wat dus misschien niet eens bestaat.

    Door middel van geloof. Neem als voorbeeld 'Vroeger wisten ze niet wat natuurrampen echt waren, dus dachten ze dat de goden boos op hun waren'. Ze gebruiken een god om te verklaren wat er is gebeurd.
    Zo probeerden ze iets te verklaren wat ze niet begrepen.

    Door de term 'eeuwigheid' proberen ze iets te verklaren wat ze niet begrijpen. Het is weer een ander verhaal wat ze proberen te verklaren ook echt bestaat.

    Neem als voorbeeld 'Bestaat god of niet?'.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Door middel van geloof. Neem als voorbeeld 'Vroeger wisten ze niet wat natuurrampen echt waren, dus dachten ze dat de goden boos op hun waren'. Ze gebruiken een god om te verklaren wat er is gebeurd.
    Zo probeerden ze iets te verklaren wat ze niet begrepen.

    Door de term 'eeuwigheid' proberen ze iets te verklaren wat ze niet begrijpen. Het is weer een ander verhaal wat ze proberen te verklaren ook echt bestaat.

    Neem als voorbeeld 'Bestaat god of niet?'.


    Dan kun je toch zelf je vraag beantwoorden,,eeuwigheid is dan namelijk maar net waar je zelf in geloofd..net als alles..geloof je er in op jouw manier dan is het voor jou op jouw manier...geloof je er niet in dan is dat voor jou ook niet.


    Why don't you break my heart

    @ xJoey, dat zeg ik net! xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)

    Dan kun je toch zelf je vraag beantwoorden,,eeuwigheid is dan namelijk maar net waar je zelf in geloofd..net als alles..geloof je er in op jouw manier dan is het voor jou op jouw manier...geloof je er niet in dan is dat voor jou ook niet.


    Laten we er vanuit gaan dat er een 'eeuwigheid is'
    Is er dan ook voor 'eeuwig' een 'tijd'?


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)

    Laten we er vanuit gaan dat er een 'eeuwigheid is'
    Is er dan ook voor 'eeuwig' een 'tijd'?


    Okee dan denk ik het wel dat er voor eeuwig een tijd is, alleen mag iedereen zelf bepalen hoelang die tijd is,, want het is maar net wat voor jou eeuwig betekent


    Why don't you break my heart

    Tsja?
    Als ik daar het antwoord op wist, dan zou ik je dat zekers geven.
    Maar dat weet ik helaas niet.

    But peoples over here I like it,,discussiëren enzoo maar ik moet gaan slapen byebye
    xoxo


    Why don't you break my heart

    But peoples over here I like it,,discussiëren enzoo maar ik moet gaan slapen byebye
    xoxo
    Dankjewel voor je inbreng. Ik ga je antwoorden goed bestuderen en er mijn conclusies uittrekken.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Vraagje, waarom staat dit bij muziek?