• Waarom komen alle goede dingen aan een einde?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Wtf? :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja =D
    Koop maar een treinkaartje


    Your make-up is terrible

    Ik kan het bewijzen door deze nutteloze bericht hier te posten die onmogelijk door een computer kan zijn gedaan omdat ik.... NIET BESTA!!!!(huil)


    One who knows nothing can understand nothing.

    Ja =D
    Koop maar een treinkaartje
    Hoe kan jij bewijzen dat jij bestaat als ik zelf niet kan bewijzen tegenover mijzelf dat ik besta?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Kan jij bewijzen dat jij bestaat (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik kan het bewijzen door deze nutteloze bericht hier te posten die onmogelijk door een computer kan zijn gedaan omdat ik.... NIET BESTA!!!!(huil)
    Een verbeelding van mijn geest?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Net alsof we nog niet doorgedraaid genoeg waren.. o.O


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat hoeft ook helemaal niet. Dromen dat iemand bestaat is al genoeg, en als jij wilt dat ik besta, besta ik voor jou. Als jij wilt dat ik hier niet besta, hoef ik hier helemaal niet te zijn.


    rules don't stop me

    Kan jij bewijzen dat jij bestaat (cat)
    Goeie vraag, Ik kan niet bewijzen of ik besta, misschien ben jij een verbeelding of ik. Maar het probleem is dat we moeten uitvinden dan wie van ons 2 de verbeelding van de ander is :)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Lees Plato's grottheorie, en je snapt het allemaal(A)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    maar waarom staat dit topic bij muziek?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Dat hoeft ook helemaal niet. Dromen dat iemand bestaat is al genoeg, en als jij wilt dat ik besta, besta ik voor jou. Als jij wilt dat ik hier niet besta, hoef ik hier helemaal niet te zijn.


    Goshii, die is slim bedacht. O.O


    You'll never dream alone. <3

    Nhee ik besta niet.. kijk maar! o.0
    Like.. ik ga bewijzen.. Ik ga op mijn roze glitterstep MET Vlaggetje naar jou toen steppen.. en jou dan laten sgikken en dan zie jij dat ik niet besta!(puh)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dat hoeft ook helemaal niet. Dromen dat iemand bestaat is al genoeg, en als jij wilt dat ik besta, besta ik voor jou. Als jij wilt dat ik hier niet besta, hoef ik hier helemaal niet te zijn.
    Dankjewel voor je inbreng. Ik vind het persoonlijk heel erg mooi.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...) Dankjewel voor je inbreng. Ik vind het persoonlijk heel erg mooi.


    Geen dank :'D. Ik vind het leuk dat je een keer zo'n vraag stelt op quizlet, want heel veel mensen willen allemaal Filosofie gaan doen later, maar weten vaak niet eens wat het inhoud.


    rules don't stop me