• Waarom komen alle goede dingen aan een einde?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik hoef het ook niet te bewijzen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    (...)
    Well, daarin staat prachtig beschreven waarom je dus niet kan zeggen dat je bestaat, omdat je dat niet kan weten
    De bedoeling is om de kennis die in je zit uit jezelf te krijgen. Als je de kennis van iemand anders gebruikt is dat nep-kennis.
    Je moet proberen deze vraag zelf te beantwoorden.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Lol, dit is geen filosofie, dit is meer een gevecht van mening geworden waarbij iedereen denkt dat gijzelf gelijk heeft...


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)
    Dus als jij denkt , betekent niet dat je bestaat voor mij. Aangezien dat niks bewijst tegenover mij.

    tja, als ik het bewijs, geloof je me dan wel? Of misschien besta jezelf niet zodat je zegt dat ik ook niet besta?


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    (...)
    tja, als ik het bewijs, geloof je me dan wel? Of misschien besta jezelf niet zodat je zegt dat ik ook niet besta?
    Misschien besta ik niet inderdaad. Misschien besta jij wel en ben ik een verbeelding van jou. Of ben jij een verbeelding van mij. Of wij zijn een verbeelding van iemand anders :)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Jullie doen gewoon moeilijk, zoals ik al tegen Julie zei. Als iedereen zo zou denken zou iedereen maar depressief zijn, hoe wordt je hier beter van?
    Je bestaat, je bent een levend wezen. Je kan jezelf zien in de spiegel je ziet andere mensen. Zo denk ik erover en het kan me niet schelen wat jullie ervan denken punt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lol, dit is geen filosofie, dit is meer een gevecht van mening geworden waarbij iedereen denkt dat gijzelf gelijk heeft...


    Dit is juist wel filosofie. Filosofie is nadenken over een vraag. En over die vraag vragen stellen. En steeds doorgaan. Filosofie is discussiëren met meningen.


    rules don't stop me

    (...) De bedoeling is om de kennis die in je zit uit jezelf te krijgen. Als je de kennis van iemand anders gebruikt is dat nep-kennis.
    Je moet proberen deze vraag zelf te beantwoorden.


    Gij moet het zelfmeemaken als Gij echte kennis wilt, maar wat gij zegt is niet helemaal waar, want wilt gij zeggen dat alle talen die je leert van andere nep-kennis is?


    One who knows nothing can understand nothing.

    Hoe wil jij je bewijs?
    Wil je het scheikundig gezien, ja dan besta ik aangezien ieder mens uit atomen bestaan en ik ook.

    Wil je het heel graag filosofisch[/lijkt mij wel gezien het topic] Tja dan blijft dat jouw vraag en kun jij daar alleen antwoord op geven. Als jij er niet in wilt geloven dat ik voor jou besta, dan besta ik toch niet. Een ander wil er weer wel in geloven dat ik voor die persoon besta, en dus besta ik wel. Het is maar net wat je zelf wilt.
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Als ik je in je gezicht sla, geloof je me dan?

    :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)

    Dit is juist wel filosofie. Filosofie is nadenken over een vraag. En over die vraag vragen stellen. En steeds doorgaan. Filosofie is discussiëren met meningen.


    Dan gaat het er hier niet profisioneel aan toe, want ik word gek van mensen die op alles hetzelfde antwoord geven en daarbij denken dat ze gelijk hebben xD *kijkt naar xJoey*


    One who knows nothing can understand nothing.

    Als ik je in je gezicht sla, geloof je me dan?

    :Y)
    Nee, de verbeelding kan goed pijn of emoties nabootsen.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...) Misschien besta ik niet inderdaad. Misschien besta jij wel en ben ik een verbeelding van jou. Of ben jij een verbeelding van mij. Of wij zijn een verbeelding van iemand anders :)

    dus eigenlijk heeft het totaal geen nut dat ik het bewijs.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Jullie proberen allemaal een conclusie te trekken, maar die is er niet. Het ligt aan jezelf of je vind dat je zelf wel bestaat of niet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    (...)

    Gij moet het zelfmeemaken als Gij echte kennis wilt, maar wat gij zegt is niet helemaal waar, want wilt gij zeggen dat alle talen die je leert van andere nep-kennis is?
    Kennis zit in jezelf. Taal is een nep-kennis. alhoewel je het wel nodig hebt om te communiceren.


    Niet geschoten is altijd mis..