• ohmygowd.
    vanmiddag, ik stond met mn vriendin, in de bosjes, beetje te flikflooien XD, om het maar zo te noemen.
    En toen we omkeken, zag ik mensen van mn school!
    die ons helemaal aan zaten te kijken!
    nu denk je; eh dus?
    nou, niks dus! de mensen van mijn school zijn daar zwáááár tegen!
    ik ben zooo bang hea. Als ze het door gaan vertellen, word ik van alle kanten uitgescholden, en in elkaar geslagen.
    Maar, ik heb al zo weinig zelfvertrouwen, dat gaat helemaal mis!
    dan heb ik altijd nog mn vrienden die me (hopelijk) wel helpen. maar toch! ik ben zoo bangg.
    helppp?


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    (...)Hun hebben recht op hun mening? zoals jij recht hebt op de mening dat het wel kan?
    Hun voelen zich misschien onveilig door twee lesbische met elkaar zien te kussen.
    Hun hebben toch ook recht op veiligheid als ze buiten lopen?
    Dan nog niet te bedenken als er eventueel kleine kinderen bij zouden lopen.



    Als er een Hetero koppel zoenend over straat loopt moeten ze zeker niet aan kleine kinderen denken?

    x


    Scream for mercy!

    (...)


    Als er een Hetero koppel zoenend over straat loopt moeten ze zeker niet aan kleine kinderen denken?


    Ook niet. Homoseksualiteit moet gewoon achter gesloten deuren blijven. Andere mensen niet mee belasten. Hoe ga je aan een klein kind uitleggen als Twee meisjes elkaar zoenen?


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)

    Ook niet. Homoseksualiteit moet gewoon achter gesloten deuren blijven. Andere mensen niet mee belasten. Hoe ga je aan een klein kind uitleggen als Twee meisjes elkaar zoenen?


    gewoon doorlopen en kind niet laten kijken. voor zover het kan.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    (...)


    Ik snap je punt helemaal. Maar we leven in de 21e eeuw. Iedereen hoort elkaar te respecteren, maakt niet uit hoe je er uit ziet of wat je geaartheid is. Ik weet dat veel mensen dat niet doen, maar toch moeten ze er maar meeleven! Ik mag doen wat ik niet laten kan, en ga niks verbergen alleen omdat het niet gerespecteerd word. Met veel dingen wil ik me aanpassen aan de overheid, maar niet hier mee, ik maak zelf wel uit op wie ik val en met wie ik neem.

    En trouwens, op mijn school beginnen ze al steeds meer te aanvaarden dat ik ook maar een mens ben, ddie toevallig Bi is.

    x

    Nee, het is de 21ste eeuw, daar moeten ze maar mee leven, dat is véél te makkelijk. Er zijn jaren terug mensen die gevochten hebben voor vrijheid, jíj kunt misschien zeggen wat je wil, maar vrijheid voor meningsuiting vrijheid in seksualiteit, dat is niet vanzelfsprekend. Op een manier moet je blij zijn dat je hier op kleine schaal voor uit kunt komen. Je wilt rechten als ieder ander [hetero]persoon, maar je bént niet als ieder ander persoon, dus wordt je zo ook niet behandelt. Het zou inderdaad moeten, maar zo werkt het in de echte wereld niet. Er zijn zo veel dingen die zouden moeten, maar die gewoon niet gebeuren. Er zou geen kinderprostitutie moeten zijn, er zou geen rassendiscriminatie moeten zijn, mensen met aids zouden in arme landen zouden niet moeten worden buiten gesloten zodat er niet over wordt gepraat, maar het gebéurt, en opzich sta je machteloos.
    Soms moet je kijken naar de dingen die je wél kan, in plaats van niet, want met ermee doorgaan tegen mensen hun wil in creeër je haat en zeker geen acceptatie.


    Mew <3

    (...)

    Ook niet. Homoseksualiteit moet gewoon achter gesloten deuren blijven. Andere mensen niet mee belasten. Hoe ga je aan een klein kind uitleggen als Twee meisjes elkaar zoenen?


    Oké, kleine kinderen zijn klein en nog niet goed ontwikkeld, maar zeker niet dom. Als klein kind wist ik heel goed wat het was, en jij vast ook wel. Dus waarom andere kinderen niet?

    x


    Scream for mercy!

    (...)

    Oké, kleine kinderen zijn klein en nog niet goed ontwikkeld, maar zeker niet dom. Als klein kind wist ik heel goed wat het was, en jij vast ook wel. Dus waarom andere kinderen niet?

    x
    Stel jezelf eerst de vraag.
    Welk belang heeft het dat die kinderen dat weten?


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Nee, het is de 21ste eeuw, daar moeten ze maar mee leven, dat is véél te makkelijk. Er zijn jaren terug mensen die gevochten hebben voor vrijheid, jíj kunt misschien zeggen wat je wil, maar vrijheid voor meningsuiting vrijheid in seksualiteit, dat is niet vanzelfsprekend. Op een manier moet je blij zijn dat je hier op kleine schaal voor uit kunt komen. Je wilt rechten als ieder ander [hetero]persoon, maar je bént niet als ieder ander persoon, dus wordt je zo ook niet behandelt. Het zou inderdaad moeten, maar zo werkt het in de echte wereld niet. Er zijn zo veel dingen die zouden moeten, maar die gewoon niet gebeuren. Er zou geen kinderprostitutie moeten zijn, er zou geen rassendiscriminatie moeten zijn, mensen met aids zouden in arme landen zouden niet moeten worden buiten gesloten zodat er niet over wordt gepraat, maar het gebéurt, en opzich sta je machteloos.
    Soms moet je kijken naar de dingen die je wél kan, in plaats van niet, want met ermee doorgaan tegen mensen hun wil in creeër je haat en zeker geen acceptatie.


    Nou, hier beginnen mensen me al aardig te accepteren hoor. Er zijn hier 4 middelbarescholen en allemaal weten ze er van, (nee ik heb het ze niet verteld) ze begonnen eerst allemaal vet hard te schelden maar nou ook iet echt meer. Ze komen wel naar me toe en vragen of het waar is, en verder zeggen ze dat het niet lullig bedoelt is en ze er respect voor hebben. Waar ik dus super blij mee ben. ^^

    x


    Scream for mercy!

    (...)

    Nou, hier beginnen mensen me al aardig te accepteren hoor. Er zijn hier 4 middelbarescholen en allemaal weten ze er van, (nee ik heb het ze niet verteld) ze begonnen eerst allemaal vet hard te schelden maar nou ook iet echt meer. Ze komen wel naar me toe en vragen of het waar is, en verder zeggen ze dat het niet lullig bedoelt is en ze er respect voor hebben. Waar ik dus super blij mee ben. ^^

    x

    Wat niet betekent dat iedereen je altijd zal accepteren.


    Mew <3

    (...)Stel jezelf eerst de vraag.
    Welk belang heeft het dat die kinderen dat weten?


    Het is iets op de wereld dat je zeker wel eens zult tegenkomen, dus het is juist goed dat ze er van weten, anders zullen ze er later niks van snappen als ze dat zien. En sowieso, jij doet net als of het iets vreselijks is. -_-

    x


    Scream for mercy!

    (...)

    Het is iets op de wereld dat je zeker wel eens zult tegenkomen, dus het is juist goed dat ze er van weten, anders zullen ze er later niks van snappen als ze dat zien. En sowieso, jij doet net als of het iets vreselijks is. -_-

    x
    Ze zullen het wel snappen als ze zichzelf aangetrokken voelen tot hun eigen geslacht. Zo niet is het van geen enkel belang dat ze het weten. Als je het ze gaat leren kan het zijn dat ze juist daardoor ook zo worden.
    Homo's (hieronder versta ik ook Lesbo's) ben je of niet. Als het word aangeleerd dat het doodnormaal en goed is is er een potentieel gevaar dat het kind iets word wat hij helemaal niet is.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Wat niet betekent dat iedereen je altijd zal accepteren.


    Nou ja, hier doen ze het tenminste en daar ben ik blij om. In de toekomst, geen idee hoe ver, zullen de mensen vast wel wat meer begrip en respect kunnen tonen, dat moet wel. Het kan toch niet voor altijd raar zijn? Nou ja, in dit land dan. Want NL is een slim en ver ontwikkeld land.


    x


    Scream for mercy!

    (...)

    Het is iets op de wereld dat je zeker wel eens zult tegenkomen, dus het is juist goed dat ze er van weten, anders zullen ze er later niks van snappen als ze dat zien. En sowieso, jij doet net als of het iets vreselijks is. -_-

    x

    Voor sommige mensen ís het iets vreselijks.
    Even filosofisch gezien; Wát maakt homoseksualiteit goed? Voor jóu voelt het misschien goed, maar iemand die zegt dat het slecht is heeft evenveel gelijk; Hierin kan niemand ongelijk hebben. Of niemand gelijk, wat je wil. Mensen moeten accepteren dat jij vind dat homoseksualiteit kan, maar jij moet accepteren dat zij vinden dat het niet kan.
    Als een kind er niks van weet, kan het ook geen mening ingepraat worden. Iemand moet zelf kunnen beslissen of hij/zij het vind kunnen of niet.
    Ik denk dat het van enig belang is dat kinderen er weinig over weten.


    Mew <3

    Ik moet nu eten. Gee idee of het jullie wat boeit maar gewoon even dat je weet dat ik deze topic verlaat. ^^

    x


    Scream for mercy!

    (...)

    Nou ja, hier doen ze het tenminste en daar ben ik blij om. In de toekomst, geen idee hoe ver, zullen de mensen vast wel wat meer begrip en respect kunnen tonen, dat moet wel. Het kan toch niet voor altijd raar zijn? Nou ja, in dit land dan. Want NL is een slim en ver ontwikkeld land.


    x

    Dat kan je hopen, maar je kan er niet op rekenen. Dit is misschien wel iets wat nooit geaccepteerd gaat worden. Mensen kennen dit niet, mensen kunnen zich niet inleven, en dan speelt geloof ook nog mee.
    Ik zou zoals ik eerder al zei, niet te makkelijk denken.


    Mew <3

    HOW WAS YOUR SCHOOL TODAY ?


    don't Worry...Be gay.