• ohmygowd.
    vanmiddag, ik stond met mn vriendin, in de bosjes, beetje te flikflooien XD, om het maar zo te noemen.
    En toen we omkeken, zag ik mensen van mn school!
    die ons helemaal aan zaten te kijken!
    nu denk je; eh dus?
    nou, niks dus! de mensen van mijn school zijn daar zwáááár tegen!
    ik ben zooo bang hea. Als ze het door gaan vertellen, word ik van alle kanten uitgescholden, en in elkaar geslagen.
    Maar, ik heb al zo weinig zelfvertrouwen, dat gaat helemaal mis!
    dan heb ik altijd nog mn vrienden die me (hopelijk) wel helpen. maar toch! ik ben zoo bangg.
    helppp?


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    (...)

    Dan vind ik dat niemand meer in het openbaar mag zoenen.


    x
    Als jij dat vind moet je daarvoor opkomen ;), Als je je er niet voor inzet zal het ook nooit gebeuren.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)

    Dan vind ik dat niemand meer in het openbaar mag zoenen.


    x

    Ik ben voor!


    Mew <3

    (...)

    jammer voor de ban.
    je moet je vieze vuile kanker bek over me houden.
    mensen hier zijn chaggerijnig en dat moet JIJ maar aanvaarden.
    en ik ga niet huilen als ik in elkaar geslagen word.
    ik kan wel tegen een stootje. wat denk jij pisnicht?
    maar ik ga er niet tegen kunnen als iedereen het weet.
    + we deden het in de bosjes, waar we dachten dat niemand het kon zien.
    dus houd jou maar je viese vuile kankerbek.



    Jaa idd, maar had je wel wat netter mogen verwoorden. En het is niks persoonlijks tegenover jou hoor, maar er ontstaan hier ruzie's. Ik vind dat dit topic dus gesloten moet worden maar ik moet mijn bek houden want ik ben geen mod! (;

    x


    Scream for mercy!

    (...)
    Ik ben voor!

    met voor bedoel je toch dat je dat dan goed vind ofzo? XD.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    (...)

    jammer voor de ban.
    je moet je vieze vuile kanker bek over me houden.
    mensen hier zijn chaggerijnig en dat moet JIJ maar aanvaarden.
    en ik ga niet huilen als ik in elkaar geslagen word.
    ik kan wel tegen een stootje. wat denk jij pisnicht?
    maar ik ga er niet tegen kunnen als iedereen het weet.
    + we deden het in de bosjes, waar we dachten dat niemand het kon zien.
    dus houd jou maar je viese vuile kankerbek.


    Gevoelige snaar geraakt? =)


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)


    Jaa idd, maar had je wel wat netter mogen verwoorden. En het is niks persoonlijks tegenover jou hoor, maar er ontstaan hier ruzie's. Ik vind dat dit topic dus gesloten moet worden maar ik moet mijn bek houden want ik ben geen mod! (;

    x


    ja ik weet.
    maar ik heb soms woedeaanvallen door deze shit.
    ik vind als mensen dat wat hij vind, dat ze dan gewoon niet moeten reageren.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    (...)
    met voor bedoel je toch dat je dat dan goed vind ofzo? XD.

    Ik bedoel dat niemand gewoon in het openbaar moet zoenen :] Als in tongzoenen veel te lang, een snel kusje wtvr, maar.. over het algemeen, get a room naar mensen D:


    Mew <3

    (...)

    Gevoelige snaar geraakt? =)

    neuh. je moet gewoon oprotten.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    ik heb het recht om te reageren ;-)
    je weet als je zo een topic opent negatieve reacties te verwachten. je begrijpt gewoon niet dat homosexualiteit nog niet lang geleden aanvaard is. je moet het tijd geven.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)

    ja ik weet.
    maar ik heb soms woedeaanvallen door deze shit.
    ik vind als mensen dat wat hij vind, dat ze dan gewoon niet moeten reageren.


    Vind ik ook hoor. Oké, iedereen mag zijn mening geven, maar niet als ze weten dat er zo ruzie's ontstaan, of weten dat het gewoon niet gepast is.

    x


    Scream for mercy!

    ik zal weggaan, want met jou valt niet te praten.
    overladen door emoties, niet in staat om objectief te denken. waar gaat het toch allemaal heen tegenwoordig (N)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Nee, wacht even, jullie vinden nu dat hij op moet rotten omdat hij vind dat dat beter niet openbaar kan omdat mensen er over het algemeen niet mee om kunnen gaan ofzo.
    Ik denk dat jullie te makkelijk denken, Homoseksualiteit is níet helemaal geaccepteerd. In sommige wordt je gewoon nog vermoord als je iets hebt met iemand van het andere geslacht. Het mág hier, maar het is wel vragen om problemen, legaal is geen synoniem voor acceptatie, en acceptatie is geen synoniem voor gewenning. Mensen kunnen hier misschien niet mee omgaan, er is niks mis met homoseksualiteit, maar ik denk dat je er mee moet leren leven dat je niet alles kunt doen wat een heterostel openbaar kan.


    Mew <3

    ik heb het recht om te reageren ;-)
    je weet als je zo een topic opent negatieve reacties te verwachten. je begrijpt gewoon niet dat homosexualiteit nog niet lang geleden aanvaard is. je moet het tijd geven.


    We weten zelf ook wel dat veel mensen het nog niet aanvaarden, dat hebben we zelf ook wel door. Maar het is net als of jij er ook tegen bent. );

    x


    Scream for mercy!

    (...)

    We weten zelf ook wel dat veel mensen het nog niet aanvaarden, dat hebben we zelf ook wel door. Maar het is net als of jij er ook tegen bent. );

    x

    idd.

    mee-eens.

    whoah, we zijn het zowat de hele tijd eens XD.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    (...)

    We weten zelf ook wel dat veel mensen het nog niet aanvaarden, dat hebben we zelf ook wel door. Maar het is net als of jij er ook tegen bent. );

    x
    Ik ben er niet tegen. Ik ben er tegen dat ze het openbaar doen. Ikzelf ben Bi-Seksueel.
    Wat ik normaal nooit vertel, maar dit is een apart geval. Toen ik het met een jongen had ging ik ook niet flikflooien met hem in het openbaar. Ik vind dat je dat uit respect niet doet. Heel veel mensen kunnen er niet tegen. Vooral de godsdienstige.


    Niet geschoten is altijd mis..