• ohmygowd.
    vanmiddag, ik stond met mn vriendin, in de bosjes, beetje te flikflooien XD, om het maar zo te noemen.
    En toen we omkeken, zag ik mensen van mn school!
    die ons helemaal aan zaten te kijken!
    nu denk je; eh dus?
    nou, niks dus! de mensen van mijn school zijn daar zwáááár tegen!
    ik ben zooo bang hea. Als ze het door gaan vertellen, word ik van alle kanten uitgescholden, en in elkaar geslagen.
    Maar, ik heb al zo weinig zelfvertrouwen, dat gaat helemaal mis!
    dan heb ik altijd nog mn vrienden die me (hopelijk) wel helpen. maar toch! ik ben zoo bangg.
    helppp?


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    En trouwens jij bent jij en je bent uniek net zo als iedereen oke bijna maar dat moet je niet vergeten mensen moeten je nemen zoo als je bent! dan is alles veel makkelijker, echt vrienden die kan je mis lopen maar ook tegen komen er komen er ook maar 1 of 2 in je leven en als ik jou was zou ik je mentor het vertellen


    Idd, vertel het je mentor. Ik weet dat die er meestal weinig aan doet, maar je kan het proberen.

    x


    Scream for mercy!

    En trouwens jij bent jij en je bent uniek net zo als iedereen oke bijna maar dat moet je niet vergeten mensen moeten je nemen zoo als je bent! dan is alles veel makkelijker, echt vrienden die kan je mis lopen maar ook tegen komen er komen er ook maar 1 of 2 in je leven en als ik jou was zou ik je mentor het vertellen
    het is niet zozeer mn klas.
    die beginnen steeds aardiger te doen.
    geen idee waarom maarja.
    maar wanneer ze het weten, zijn hun het ook (denk ik?)
    en mn mentor kan daar niks tegen doen.
    toen ik werd opgewacht (toen ik nog gothic was), op school, deed die derook niks aan. naja hij deed het wel, maar het hielp totaal niet, dus hij gaf het gelijk op.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    (...)het is niet zozeer mn klas.
    die beginnen steeds aardiger te doen.
    geen idee waarom maarja.
    maar wanneer ze het weten, zijn hun het ook (denk ik?)
    en mn mentor kan daar niks tegen doen.
    toen ik werd opgewacht (toen ik nog gothic was), op school, deed die derook niks aan. naja hij deed het wel, maar het hielp totaal niet, dus hij gaf het gelijk op.


    Vergeet maar wat ik net zei over dat mentor gedoe. :')

    x


    Scream for mercy!

    (...)

    Vergeet maar wat ik net zei over dat mentor gedoe. :')

    x

    Whahaha oke XD.

    maar mijn mentor is ook gewoon dom.
    toen ik nog gothic/emo/alto/scene enzo was (ja ik was serieus alles),
    toen hielp die me altijd.
    Nu ben ik normaal, en doet die niks meer voor me en laat me volledig stikken.
    wat denkt hij D:


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    (...)
    Whahaha oke XD.

    maar mijn mentor is ook gewoon dom.
    toen ik nog gothic/emo/alto/scene enzo was (ja ik was serieus alles),
    toen hielp die me altijd.
    Nu ben ik normaal, en doet die niks meer voor me en laat me volledig stikken.
    wat denkt hij D:


    Dat ken ik.

    Ik was vroeger trouwens ook van alles en nog wat, en nou ben ik wel redelijk normaal. En nog word ik gezien en behandeld als een, zoals zij het zeggen; 'Emo'

    x


    Scream for mercy!

    (...)

    Uhh... Dat deden ze toch in de bosjes? En anders als nog, dat is vette discriminatie! Alle stelletjes mogen openbaar zoenen behalve als ze hetzelfde geslacht hebben!

    x
    Jij noemt het discriminatie, Niet iedereen heeft Homosexualiteit aanvaard.
    Je moet er gewoon mee leren leven, Homosexualiteit is nog niet zo lang geleden geaccepteerd, Je moet beetje bij beetje proberen te doen en niet alles in 1 keer willen hebben. Maar natuurlijk je kan doen wat je wilt. Maar zoals zij zegt, als je bij elkaar geslagen word weet je waardoor ;)


    Niet geschoten is altijd mis..

    LEKKER NEGEREN.

    Andertz zou ik zeggen [als hun wat tege jou zegge] : Dus? en dan ? dan zijn ze meestal wel stil :']


    don't Worry...Be gay.

    (...)Jij noemt het discriminatie, Niet iedereen heeft Homosexualiteit aanvaard.
    Je moet er gewoon mee leren leven, Homosexualiteit is nog niet zo lang geleden geaccepteerd, Je moet beetje bij beetje proberen te doen en niet alles in 1 keer willen hebben. Maar natuurlijk je kan doen wat je wilt. Maar zoals zij zegt, als je bij elkaar geslagen word weet je waardoor ;)

    het is IN elkaar geslagen.
    niet BIJ!.
    mensenzijndommmmm.
    en wat loop je nou te zeiken man?
    als je het kut vind, donder je maar op uit deze topic.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    (...)Jij noemt het discriminatie, Niet iedereen heeft Homosexualiteit aanvaard.
    Je moet er gewoon mee leren leven, Homosexualiteit is nog niet zo lang geleden geaccepteerd, Je moet beetje bij beetje proberen te doen en niet alles in 1 keer willen hebben. Maar natuurlijk je kan doen wat je wilt. Maar zoals zij zegt, als je bij elkaar geslagen word weet je waardoor ;)


    Niemand durft mij in elkaar te slaan, wel naroepen. Dit is namelijk maar een klein plaatsje, en iedereen kent mijn broer. Dus dat zit wel goed met mij. :')

    x


    Scream for mercy!

    (...)
    het is IN elkaar geslagen.
    niet BIJ!.
    mensenzijndommmmm.
    en wat loop je nou te zeiken man?
    als je het kut vind, donder je maar op uit deze topic.


    En zo is het! ;')

    x


    Scream for mercy!

    (...)
    het is IN elkaar geslagen.
    niet BIJ!.
    mensenzijndommmmm.
    en wat loop je nou te zeiken man?
    als je het kut vind, donder je maar op uit deze topic.
    Iedereen kan mierenneuken hoor.
    Ben jij vast de beste in !!
    (Y)

    Je moet het gewoon aanvaarden. Homosexualiteit is een gevoelig onderwerp voor de meeste mensen. Hoe discriminerend jij iets mag vinden. Doe wat je wilt, ga kussen met een meisje in het openbaar.
    Maar dan moet je niet huilen als je in elkaar geslagen word. 'bij elkaar geslagen' was dialect, sorry mierenneuker


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Jij noemt het discriminatie, Niet iedereen heeft Homosexualiteit aanvaard.
    Je moet er gewoon mee leren leven, Homosexualiteit is nog niet zo lang geleden geaccepteerd, Je moet beetje bij beetje proberen te doen en niet alles in 1 keer willen hebben. Maar natuurlijk je kan doen wat je wilt. Maar zoals zij zegt, als je bij elkaar geslagen word weet je waardoor ;)

    Daar vind ik je gelijk in hebben.
    Kijk er is niks mis met homoseksualiteit, en paren van hetzelfde geslacht hébben evenveel rechten als alle anderen, alleen het is gewoon om problemen vragen als je in het openbaar gaat zoenen of whatever je doet. Ja, iedereen zóu het moeten accepteren, maar niet iedereen doet dat, en dat is nou eenmaal zo.
    DAARNAAST
    Flikflooien in het openbaar, komop! O: Dat is zo not done, hetero homo whatever, gewoon niemand moet dat doen. O:!


    Mew <3

    (...)

    Niemand durft mij in elkaar te slaan, wel naroepen. Dit is namelijk maar een klein plaatsje, en iedereen kent mijn broer. Dus dat zit wel goed met mij. :')

    x
    Je begrijpt het punt niet. Homosexualiteit is oke, maar je moet andere mensen er niet mee lastig vallen. Sommige mensen worden erdoor geschokt.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Iedereen kan mierenneuken hoor.
    Ben jij vast de beste in !!
    (Y)

    Je moet het gewoon aanvaarden. Homosexualiteit is een gevoelig onderwerp voor de meeste mensen. Hoe discriminerend jij iets mag vinden. Doe wat je wilt, ga kussen met een meisje in het openbaar.
    Maar dan moet je niet huilen als je in elkaar geslagen word. 'bij elkaar geslagen' was dialect, sorry mierenneuker


    jammer voor de ban.
    je moet je vieze vuile kanker bek over me houden.
    mensen hier zijn chaggerijnig en dat moet JIJ maar aanvaarden.
    en ik ga niet huilen als ik in elkaar geslagen word.
    ik kan wel tegen een stootje. wat denk jij pisnicht?
    maar ik ga er niet tegen kunnen als iedereen het weet.
    + we deden het in de bosjes, waar we dachten dat niemand het kon zien.
    dus houd jou maar je viese vuile kankerbek.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    (...)Je begrijpt het punt niet. Homosexualiteit is oke, maar je moet andere mensen er niet mee lastig vallen. Sommige mensen worden erdoor geschokt.


    Dan vind ik dat niemand meer in het openbaar mag zoenen.


    x


    Scream for mercy!