• ohmygowd.
    vanmiddag, ik stond met mn vriendin, in de bosjes, beetje te flikflooien XD, om het maar zo te noemen.
    En toen we omkeken, zag ik mensen van mn school!
    die ons helemaal aan zaten te kijken!
    nu denk je; eh dus?
    nou, niks dus! de mensen van mijn school zijn daar zwáááár tegen!
    ik ben zooo bang hea. Als ze het door gaan vertellen, word ik van alle kanten uitgescholden, en in elkaar geslagen.
    Maar, ik heb al zo weinig zelfvertrouwen, dat gaat helemaal mis!
    dan heb ik altijd nog mn vrienden die me (hopelijk) wel helpen. maar toch! ik ben zoo bangg.
    helppp?


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Nee, wacht even, jullie vinden nu dat hij op moet rotten omdat hij vind dat dat beter niet openbaar kan omdat mensen er over het algemeen niet mee om kunnen gaan ofzo.
    Ik denk dat jullie te makkelijk denken, Homoseksualiteit is níet helemaal geaccepteerd. In sommige wordt je gewoon nog vermoord als je iets hebt met iemand van het andere geslacht. Het mág hier, maar het is wel vragen om problemen, legaal is geen synoniem voor acceptatie, en acceptatie is geen synoniem voor gewenning. Mensen kunnen hier misschien niet mee omgaan, er is niks mis met homoseksualiteit, maar ik denk dat je er mee moet leren leven dat je niet alles kunt doen wat een heterostel openbaar kan.



    Ik snap je punt helemaal. Maar we leven in de 21e eeuw. Iedereen hoort elkaar te respecteren, maakt niet uit hoe je er uit ziet of wat je geaartheid is. Ik weet dat veel mensen dat niet doen, maar toch moeten ze er maar meeleven! Ik mag doen wat ik niet laten kan, en ga niks verbergen alleen omdat het niet gerespecteerd word. Met veel dingen wil ik me aanpassen aan de overheid, maar niet hier mee, ik maak zelf wel uit op wie ik val en met wie ik neem.

    En trouwens, op mijn school beginnen ze al steeds meer te aanvaarden dat ik ook maar een mens ben, ddie toevallig Bi is.

    x


    Scream for mercy!

    Nee, wacht even, jullie vinden nu dat hij op moet rotten omdat hij vind dat dat beter niet openbaar kan omdat mensen er over het algemeen niet mee om kunnen gaan ofzo.
    Ik denk dat jullie te makkelijk denken, Homoseksualiteit is níet helemaal geaccepteerd. In sommige wordt je gewoon nog vermoord als je iets hebt met iemand van het andere geslacht. Het mág hier, maar het is wel vragen om problemen, legaal is geen synoniem voor acceptatie, en acceptatie is geen synoniem voor gewenning. Mensen kunnen hier misschien niet mee omgaan, er is niks mis met homoseksualiteit, maar ik denk dat je er mee moet leren leven dat je niet alles kunt doen wat een heterostel openbaar kan.
    Dankje, dat bedoelde ik eigenlijk. Vond alleen de juiste worden niet (flower)


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Ik ben er niet tegen. Ik ben er tegen dat ze het openbaar doen. Ikzelf ben Bi-Seksueel.
    Wat ik normaal nooit vertel, maar dit is een apart geval. Toen ik het met een jongen had ging ik ook niet flikflooien met hem in het openbaar. Ik vind dat je dat uit respect niet doet. Heel veel mensen kunnen er niet tegen. Vooral de godsdienstige.


    ik daccht echt dat jij er wat tegen had maarja.
    ik vind het dan hun probleem. + het was redelijk dom. als ik er nu bij na denk, want er zitten natuurlijk nog geen blaadjes op de bomen D:
    zullen we der nu over stoppen?

    ja ik ben rustig gemaakt.

    btw wisten jou ouders datje met een jongen had?
    ik twijfel ofk het moet vertellen namelijk.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    (...)


    Ik snap je punt helemaal. Maar we leven in de 21e eeuw. Iedereen hoort elkaar te respecteren, maakt niet uit hoe je er uit ziet of wat je geaartheid is. Ik weet dat veel mensen dat niet doen, maar toch moeten ze er maar meeleven! Ik mag doen wat ik niet laten kan, en ga niks verbergen alleen omdat het niet gerespecteerd word. Met veel dingen wil ik me aanpassen aan de overheid, maar niet hier mee, ik maak zelf wel uit op wie ik val en met wie ik neem.

    En trouwens, op mijn school beginnen ze al steeds meer te aanvaarden dat ik ook maar een mens ben, ddie toevallig Bi is.

    x
    Dat klinkt best wel egoïstisch.
    Dat besef je toch wel?


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)

    ik daccht echt dat jij er wat tegen had maarja.
    ik vind het dan hun probleem. + het was redelijk dom. als ik er nu bij na denk, want er zitten natuurlijk nog geen blaadjes op de bomen D:
    zullen we der nu over stoppen?

    ja ik ben rustig gemaakt.

    btw wisten jou ouders datje met een jongen had?
    ik twijfel ofk het moet vertellen namelijk.

    Nee, dan is het huis te klein. (bij mij dan toch)


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Nee, dan is het huis te klein.

    hoezo?


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    (...)Ik ben er niet tegen. Ik ben er tegen dat ze het openbaar doen. Ikzelf ben Bi-Seksueel.
    Wat ik normaal nooit vertel, maar dit is een apart geval. Toen ik het met een jongen had ging ik ook niet flikflooien met hem in het openbaar. Ik vind dat je dat uit respect niet doet. Heel veel mensen kunnen er niet tegen. Vooral de godsdienstige.


    Uit respect? De mensheid moet zelf maar respect leren krijgen! (;

    x


    Scream for mercy!

    (...)
    hoezo?
    Zoals ik het zeg. Mijn vader was er altijd tegen. Gelukkig ben ik nu alleen met mijn moeder. Mijn moeder is er ook niet echt voor. Maar ik vertel haar zulk soort dingen niet omdat ik haar dan misschien droevig zou maken.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)

    Uit respect? De mensheid moet zelf maar respect leren krijgen! (;

    x
    Respect moet je verdienen. MAar je moet het eerst zelf geven (Y)


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)

    ik daccht echt dat jij er wat tegen had maarja.
    ik vind het dan hun probleem. + het was redelijk dom. als ik er nu bij na denk, want er zitten natuurlijk nog geen blaadjes op de bomen D:
    zullen we der nu over stoppen?

    ja ik ben rustig gemaakt.

    btw wisten jou ouders datje met een jongen had?
    ik twijfel ofk het moet vertellen namelijk.


    Mijn ouders weten het van mij en mijn vriendin, ik durfde het eerst ook niet te vertellen. Omdat ik bang was dat ze het niet zouden respecteren, maar gelukkig doen ze dat wel. ^^

    x


    Scream for mercy!

    (...)Zoals ik het zeg. Mijn vader was er altijd tegen. Gelukkig ben ik nu alleen met mijn moeder. Mijn moeder is er ook niet echt voor. Maar ik vertel haar zulk soort dingen niet omdat ik haar dan misschien droevig zou maken.

    ohja. dat is kut.

    mijn ouders zouden me raar aankijken.
    ik weet nu niet echt wat ze zouden doen.
    maar mn broer zou me pesten tot ik van een gebouw afsprong.
    hij wilt me dood hebben namelijk.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    (...)Dat klinkt best wel egoïstisch.
    Dat besef je toch wel?


    Daar is niks egoïstisch aan, het is gewoon mijn mening. (;

    x


    Scream for mercy!

    (...)

    Daar is niks egoïstisch aan, het is gewoon mijn mening. (;

    x
    Andere mensen hebben de mening dat homosexualiteit niet kan?
    Waarom heb je daar dan problemen mee?


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Andere mensen hebben de mening dat homosexualiteit niet kan?
    Waarom heb je daar dan problemen mee?


    Omdat iedereen zich fijn en veilig mag voelen als die buiten loopt of wat dan ook, ook als je op het andere geslacht valt.


    x


    Scream for mercy!

    (...)

    Omdat iedereen zich fijn en veilig mag voelen als die buiten loopt of wat dan ook, ook als je op het andere geslacht valt.


    x
    Hun hebben recht op hun mening? zoals jij recht hebt op de mening dat het wel kan?
    Hun voelen zich misschien onveilig door twee lesbische met elkaar zien te kussen.
    Hun hebben toch ook recht op veiligheid als ze buiten lopen?
    Dan nog niet te bedenken als er eventueel kleine kinderen bij zouden lopen.


    Niet geschoten is altijd mis..