• Eerlijk, zijn jullie al achterna geroepen van 'hi emo' ofzo?


    It even took me by surprise

    NeEe, MaAaRr IIKk B~BeeEeEnNn Tt WeEeEelLL!

    xAMMONIAK schreef:
    NeEe, MaAaRr IIKk B~BeeEeEnNn Tt WeEeEelLL!

    Goth.


    No growth of the heart is ever a waste

    Was een x in Amsterdam met een groepje vrienden (zijn geen emo's ofzo, vrienden hebben er zelfs best wel een hekel aan) en toen was er op het station een emo-meeting. Hele perron stond vol met die mensen, groep van 300 man. Dus wij echt zoiets van, oké, whatever. Gingen we Amsterdam in, en een paar uur later komen we 2-3 van die mensen tegen: "Hé, zijn jullie van de emo-meeting? Want we zijn de groep kwijt." Ik bedoel, WTF, EEN GROEP VAN 300 MAN KWIJTRAKEN? o.0


    Blup! 8D

    nee niet echt, omdat ik er niet echt als emo uitzie ofso XD

    Mesmerized schreef:
    Dat kan niemand worden nageroepen, alleen als diegene die klasgenoten/vrienden heeft wijsgemaakt dat hij/zij emo is, wat je niet kunt zijn.
    Emo is een muziekstijl.
    Ik word langzamerhand gek met die topics over emo's. ¬¬
    Als je op wikipedia zoekt naar 'emo' zie je dat je geen emo kunt zijn.


    Correctie: Emo wás een muziekstijl die nu een kledingstijl is. Overgegroeid uit die muziekstijl, weetje wel ^^
    En als je gek wordt van die topics, waarom reageer je er dan op (':

    Ja best wel heel erg vaak.
    Ik en mijn vrienden staan een beetje bekend als de emo's van de school geloof ik.. : -P
    Meesten zien het niet echt als belediging, als in de zin van, die zien zichzelf nog als de groep die close komt, of is, wat nou echt met emo bedoelt werd.
    Wel dan droog, dan vertel aan een van mijn vrienden van 'jezus, en toen gingen al die kinders met emo naar me "schelden"' 'Maar je bént emo.'
    En dan was dat niet onaardig bedoelt. =/


    Mew <3

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Correctie: Emo wás een muziekstijl die nu een kledingstijl is. Overgegroeid uit die muziekstijl, weetje wel ^^
    En als je gek wordt van die topics, waarom reageer je er dan op (':

    Hallelujah, jij snapt hem : D
    Agree. :"D


    Mew <3

    Ja, iemand van mijn klas had zo'n elektrocuteer ding tegen de muggen bij en dat is grappig als je dat tegen jezelf doet (kietelt) en toen zei iemand 'Emo! Ga u snijde!


    Only losers can act the way you do

    KikaRareShit schreef:
    Jep, ze wouden zelfs mijn armen controleren ofdat ik mijn polsen niet heb opengesneden. oO

    Nou, als dat willen gaan controleren kan dat meestal niet meer ><'. Aangzien de meeste mensen doodgaan als ze hun polsen doorsnijden..


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Yaps. Triest hoor hun aandacht op zo'n negatieve manier verspillen in plaats van: ''Hey, wat draag je leuke schoenen. (cat)'' Het is altijd negatief.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    zo vaak-_-


    Why don't you break my heart

    Oh ik hoor t nooit als mensen wat roepen.
    O.o [/doof en muziek op]

    nee denk ik ><

    Yeah dude, ik word nageroepen. Het énige waarvoor mensen roepen dat ik emo ben is omdat ik af en toe een zwarte broek draag en zo'n blokjesriem. A'du, dat is zó emo --' Nu alleen nog een emokapsel, en ik ben een échte emo! Yeah dude --'

    Ik wel, maar ik negeer het, ben ook na geroepen met "gothic" enzo dus :3


    I don't need words to feel those lips.