• Nou kijk, ik ben ziek, en deze week was ik bij Uiterlijke Verzorging op school ''balie'', maar ik voelde me dus echt niet lekker dus toen ben ik naar huis gegaan. Toen zei een vriendin van mij later dat het opviel dat ik elke keer als ik balie ben weer ziek ben, ik was de vorige keer ook toevallig ziek, maar ik loop dus echt gewoon met een spastische dikke darm. Dus toen zei ik dat ik het bullshit vond dat ze dacht dat ik zegmaar nep ziek ben. Nu zei een andere vriendin van mij vanmiddag ''Ze praatte over je, justina vroeg aan raquel of ze nog met jou om ging, toen zei raquel nee, en toen zei justina goedzo''.
    Het punt is dus, raquel laat me vallen omdat ik ziek ben nu ik balie ben? Dat is toch gewoon focking gemeen O___o?


    I don't need words to feel those lips.

    Jha ;l
    Wat is balie? XD


    Don't walk away and leave without a reason.

    Zeker


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    Idd, echt gemeen ö


    What you see, is what you get.

    Eh.. Wat is balie O_O


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Zielig van die ene. Laat ze je vallen? Dan is zij jou niet waard joch. ^^


    It even took me by surprise

    Ceker Gemeen...


    I need you , like a heart beat,

    Jha ;l
    Wat is balie? XD

    Bij balie moet je zeg maar achter een kast zitten en dan moet je dingen opschrijven wat je klasgenoten lenen enzo ;3


    I don't need words to feel those lips.

    Heb dat ook al voorgehad. We moesten een powerpointpresentasie doen over dino's. Ik was due dag echt ziek enzoo, krijg ik later op de dag een SMS van een vriendin waarmee ik het samen moest doen: Danku om mij te laten vallen. Als we dankzij jou een nul hebben hé!
    Kutwijf >< Heb nu ruzie met dr.

    uhmm kun je ze niet vertellen wat je hebt? dan moeten ze toch wel begrijpen?

    ich zou haar laten,, een egte vriendin houd daar rekening mee


    And love's heart is death for me and my poison girl