• Dit stond in de Joepie van vandaag:

    Nieuwe Liefde bij 'Twilight'

    In Twilight spelen Kellan Lutz & Ashley green broer en zus, maar er is meer tussen de 2. Ze zijn sinds kort een koppel! Kellan & Ashley leerden elkaar in januari nog beter kennen op de set van de film 'Warriors'. In die film spelen ze geliefden. Nu heeft de werkelijkheid de fictie ingehaald. Dat ze een relatie hebben willen de acteurs nog niet toegeven, maar ze werden innig zoenend betrapt op een verkleedfeestje waar hij als soldaat en zij als kat naar toe ging. Het enige wat Ashley wil zeggen, is: 'Wij kennen elkaar al langer en zijn supergoede vrienden.' Zulke goede dat ze elkaar passioneel en vol op de mond kussen!


    Emmett Cullen & Alice Cullen met andere woorden zijn een koppel...HOE CUTE x)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    <3


    Let's do this poo

    leuk voor ze =']


    We can only learn to love by loving.

    [/dom]

    Dunno over wie de neuk je het hebt :'D

    [/dom]

    Dunno over wie de neuk je het hebt :'D

    Over 2 acteurs uit Twilight :Y)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    ik weet niet,
    ik geloof joepie niet echt. :]
    maar lijkt me wel leuk =]
    maar ik vind Ashley & Jackson ook zo lief :o


    It's not the same without you.

    en omdat het in de joepie staat zal het wel waar zijn zeker? -.-'
    kgeloof de joepie niet, nooit gedaan eigenlijk.. En dan nog, ze zouden wel mooi zijn als koppel (:


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Het is Ashley Greene :Y)
    Zal wel weer z'n domme roddel zijn, de Joepie! heeft nooit gelijk, seriously!


    -

    ashley greene was toch met jackson rathbone? en Kellan lutz is al 5 jaar same met kayla ewell? toch? :D Ik vond alice en jasper wel een schattig koppel ^^

    volgens de bravo heeft kellan wat met die meid die victoria speelt die stonden ook weer te zoenen op de rode loper..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~