• De ondergelopen plaatsen.

    De Zeeuwse eilanden Schouwen Duiveland, Goeree Overflakkee, Tholen en St. Philipsland werden bijna helemaal overstroomd. Voorne Putten en de Hoekse Waard liepen voor een groot deel onder, en van noord en zuid Beveland en Walcheren kleinere delen. En de Biesbosch werd helemaal overstroomd.

    Verwoestingen en de ongelukken.

    In totaal werden 49.000 huizen en boerderijen getroffen, waarvan 8250 helemaal werden vernield of zwaar beschadigd. 100.000 á 110.000 mensen moesten worden geëvacueerd.

    Er zijn 1835 slachtoffers gevallen. Waarvan 525 op Schouwen Duiveland 686 in Zuid Holland, 481 in Goeree Overflakkee, 254 in Noord Brabant en 22 in de rest van Nederland. De zwaarst getroffen dorpen zijn Oude Tonge, 305 doden van de 3088 inwoners.Ouwerkerk: 91 doden van de 656 inwoners en in Nieuwerkerk: 288 doden van de 1858 inwoners.


    Moet dit nog eens gebeuren? Nee!, wat is jou idee om hier iets tegen te doen?


    Niet geschoten is altijd mis..

    daar zijn die delta werken tch voor of ben ik nouw helemaal verkeerd?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Heel veel water van de Noordzee naar Afrika verplaatsen :Y)
    Maar of dat gaat lukken?:')


    If you want me to listen, whisper...

    Heel veel water van de Noordzee naar Afrika verplaatsen :Y)
    Maar of dat gaat lukken?:')

    wat hebben die afrikanen er aan ? ze kunnen het niet drinken


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Die delta gasten gaan 't fixen B]
    Hebben ze belooft.

    Iedereen moet met een zwart met paars gesptreept rietje zeewater drinken. Dan bouwen we een nieuwe dam van toiletten zodat het water er ook weer uit kan. Als een soort recyclesysteem!:Y)


    everything, in time

    daar zijn die delta werken tch voor of ben ik nouw helemaal verkeerd?

    Inderdaad.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    De deltawerken, kunnen ons niet eeuwig blijven beschermen denk ik.


    Niet geschoten is altijd mis..

    ja dan vindt jij tog een oplossing uit die voor eeuwig werkt als het je zo boeit(nerd)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Als iedereen nou zijn vinger in een gat steekt in de dijk.. Hummm?


    "I shut my eyes in order to see.'