• Gé-wel-dig! Hier komt mijn (korte en beknopte) verslagje:

    Okay ik ga jullie vertellen hoe geniaal het concert van Emilie Autumn was!! Het begon allemaal gister avond toen ik Aprella via twitter vroeg of ze vandaag nog naar buiten zouden komen voor het concert, omdat ik nog cadeaus voor ze had en ze nog heel graag wilde geven. Daarop antwoorden ze:“ you're so sweet. Thank you and I will try my best to sneak out to say "hello" before if I can... See you tomorrow.” Dus ik helemaal blij natuurlijk!!
    Dus vanmorgen, ging ik al om 9 uur naar de EFFENAAR. Kwart over 9 was ik daar en sprak ik met wat vriendinnen af. Daar hebben we de hele morgen tot een uur of 12/1 gezeten toen kwam Emilie aan. Toen zijn we naar de artiesten ingang gelopen, omdat ik ze dus nog de cadeaus wilde geven. Ze stappen allemaal uit het busje en zagen er vet bang uit, omdat er nogal wat obsessieve mensen bij me stonden. Dus vet bang allemaal. En toen liep Aprella voorbij, dus ik heel zachtjes haar naam zeggen. –Ik word altijd vet verlegen in haar buurt, hahaha noob- En toen keek ze op en zag ze mij en begon ze helemaal te stralen en bleven ze serieus álle vijf stil staan en me aankijken. Toen ging ik dood, hahaha.

    Dus ik helemaal stotteren:“I’ve got the presents I promised you.” “O thé presents!!” Gilde ze zowat alle vijf super enthousiast (Emilie, Veronica, Maggie, Contessa en Aprella). En Aprella keek me helemaal ontroerd en lief aan en toen heb ik de tas dus over het hek heen gegeven. En toen pakte ze me nog even bij mijn hand vast. Ik even helemaal in shock, want ze is echt heel speciaal voor me. Gebaarde ze me dat ik dichterbij moest komen, gaf ze me ook nog een zoen op mijn wang. Ik heb serieus de hele dag met lippenstift op mijn wang rondgelopen. Ik was way te trots om Aprella’s lippenstift van mijn wang af te vegen, hahahah.

    Op naar ’s avonds. Natuurlijk stonden we helemaal vooraan (nerd). Het was super tof en vet en ze herkenden ons vrijwel meteen. En de show begon met:“At first we have to take time for a special letter we got today. Thank you Kristen.” Ik had eerst zoiets van ‘wie de fak is Kristen’? En toen besefte ik me pas dat ik dat was, die ze bedoelde. Aangezien ik briefjes bij de cadeautjes had gemaakt en ze mij altijd Kristen noemen, hahah :Y). En daarbij komt dat ze me allemaal vet lief aan het aankijken waren.

    Op een gegeven moment begon Maggie met het spugen en gooien van drinken in het publiek –ghehe ja ik weet dat dat nasty is- en toen pakte ze een kopje en gooide ze dat zo over me leeg. Ik helemaal kei hard op roepen:“Ieuwww.” En Maggie keek me helemaal in shock aan dat ik zo reageerde en toen begon ze me toch heel hard te lachen, niet normaal meer. Ze heeft me echt de hele show stom grijnzend aangekeken, dat was echt zooo tof. Ook Veronica heeft de hele tijd naar ons lopen zwaaien en me een paar keer een zoen op mijn wang gegeven. En ook Emilie nam steeds mijn hand vast als ze voor me stond.
    Ze waren allemaal zoooo ontzettend lief en ik kan niet wachten tot ik ze weer kan zien. Gosh, dit was zo’n fijne avond. Op de gestoorde obsessieve fans na natuurlijk, maar dat is overal wel. (krul):Y)

    Edit: Okay nu ben ik hem serieus royaal hard aan het trippen!!!

    Ik had op het briefje wat ik bij het cadeautje voor Veronica had gedaan geschreven dat ze hoi moest zeggen tegen een vriendin van me die de dag erna VIP had in Bochum -vandaag dus (nerd)-. Dat heeft ze serieus echt gedaan en ze hebben daar gewoon nog een heel facking gesprek over mij gehad!!

    En nu heb ik een berichtje terug van Maggie op Myspace.. En dat ga ik nu even lezen -waahhh- *word gek*

    Gosh nu ben ik echt zooooo happy!!!.
    .

    [ bericht aangepast op 2 maart 2010 - 18:00 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Oeh =D Heb je ze nog gesproken ook of niet?
    Ben benieuwd naar je verslag, komt er en verhaal over?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nee drop zo het verslagje hierneer :Y)(nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    wauw coool ;D!
    dat is echt gaaaaaaff <3
    ik vind het echt super leuk voor je ^^!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    InYourShadow schreef:
    wauw coool ;D!
    dat is echt gaaaaaaff <3
    ik vind het echt super leuk voor je ^^!
    Ja man het was zo vet!! Het boeit me nu niet eens dat ik niet met ze op de foto sta ofzo. Want heb gewoon met ze kunnen praten en onzinnen en daar ben ik nog het meest blij mee!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ah wat ontzettend gaaf! Echt heel leuk dat je cadeautjes voor ze had meegenomen en dat ze ze ook in ontvangst namen _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zo te horen is Gé-wel-dig totaal niet overdreven. Haha, een heel theekopje over je hoofd? Echt Maggot weer 8)
    Wat heb je ze gegeven, btw?


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Whoeeee wat vet joh! _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat is echt vet stoer ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Weet je wel niet hoe stikjaloers dat ik op je ben... Maar ik vind het wel heel leuk voor je (: Wat heb je ze gegeven?


    "Let them eat cake!"

    Waar is Beth? :3 -jaja,ikvergeetniemand^^-
    En wat leuk dat het zo geweldig was :3 Nog gezegd dat ik Opheliac een leuk nummer vind? xD
    Ik ben blij voor Appelkirst :3

    Wat voor cadeautjes heb je ze eigenlijk gegeven?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Waaaaah zo nice! Hun zijn echt heel lief volgens mij ^_^


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oeeeh, super vet! :'3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Jaa, het was idd awesome <3 Ik heb een koekje van Maggot gevangen, en Maggot pakte m'n hand vast, serieus, toen ik thuis was gloeide ik nogsteeds helemaal x'd Het was geweldig <33


    Alis volat propriis.

    Wauw awesome, Kirst!
    Ben echt blij voor je dat het zo leuk was! ^.^


    I clicked my heels and wished for you.

    Okay nu ben ik hem serieus royaal hard aan het trippen!!!

    Ik had op het briefje wat ik bij het cadeautje voor Veronica had gedaan geschreven dat ze hoi moest zeggen tegen een vriendin van me die de dag erna VIP had in Bochum. Dat heeft ze serieus echt gedaan en ze hebben daar gewoon nog een heel facking gesprek over mij gehad!!

    En nu heb ik een berichtje terug van Maggie op Myspace.. En dat ga ik nu even lezen -waahhh- *word gek*

    Gosh nu ben ik echt zooooo happy!!!


    Wie du mir, so ich dir.