• Ik weet niet of er hier al een topic over is, maar ik vraag het me gewoon af.

    Wie van jullie dacht dat Bill een meisje was toen jullie hem voor het alle eerst zagen?

    Ik wel, geef ik eerlijk toe ! :Y)

    xD


    Scream for mercy!

    ik wel, toen ik Schrei voor het eerst op tv zag
    en toen ik Monsoon voor ht eerst zag d8 ik: wtf heeft ie met zn haar gedaan ?? xD

    Ik heb volgens mij 10 minuten gedachten dat hij een meisje was. Toen kwam iemand me uit die droom helpen.


    I am an idiot, I move.

    eerlijk, ik dacht dat het een jongen was met lang haar. Want je ziet toch duidelijk aan zijn gezicht dat het een jongen is. (: + Ik ken wel meerde jongens met lang haar.


    It even took me by surprise

    Ik dacht eerst dat het een wyf was dat zich gewoon heel erg wou opmaken, en dat ze anderen wou laten afvragen of ze nou een chick is of niet (Stiekem, vraag ik me dat af en toe nog wel eens af 'Wat nou, als Bill wel dégelyk een wyf is'). En van Georg dacht ik dat het een omgebouwd wyf was. (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik dacht niet dat hij een meisje was. De eerste keer dat ik Bill zag, was in de clip van Durch den Monsun, toen hij nog kort haar had.:) Maar ik heb nooit gedacht of gevonden dat hij een meisje was, of écht op een meisje lijkt.

    - xxx -


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    ik :Y)


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik vond 'm wel ongelofelijk verwijfd. In eerste instantie twijfelde ik, daarna zag ik dat het wel degelijk een jongen was, wat me eigenlijk wel wat verbazing opleverde.

    Dat was toen hij 13 was, en 'It's raining man' deed.


    -

    Ik, een minuut ofzo. Want ik wist aan de naam onderaan de Hitkrant-poster dat dat absoluut geen meiden naam was.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    eerlijk, ik dacht dat het een jongen was met lang haar. Want je ziet toch duidelijk aan zijn gezicht dat het een jongen is. (: + Ik ken wel meerde jongens met lang haar.


    Dude, ik ken ook wel meerdere jongens met lang haar. Maar geen jongens die zich opmaken en in vrouwenkleding lopen, en zelfs wel een keer een week lang in een rokje liepen. Nou, wacht... Oké, ééntje dan, maar verder niemand ! xD


    x


    Scream for mercy!

    Ik niet. Waarschijnlijk omdat ik toen juist een goeie foto zag van hem waar hij heel mannelijk opstond ofzo.. want op sommige foto's van vroeger (en nu) vind ik er hem toch soms meisjes-achtig uitzien :X

    Jaa, ik dacht dat Bill een wijf was. Totdat ik meer over hun ging opzoeken.


    PINKPOP WAS SUPER=D

    ze waren op tv en ik zat een half uur lang te zoeken naar tieten x) ik kan ze maar niet vinden en dacht dat hij misschien zo'n geval was die gewoon heeeeel weinig heeft, maar toen ie begon met zingen kreeg ik het al een beetje door :P. Ik vond het toen maar vaag, maar daarna ging ik gewoon een beetje rondkijken op YouTube en Spring Nicht heeft mij fan gemaakt (nerd).


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Hmm, ik heb dat eigenlijk nooit gedacht. Ik vond al van in het begin, toen ik helemaal nog géén fan was, dat Bill een mooie lach had. Thata (:


    I changed.

    nop xD ik kreeg een foto onder mijn neus geduwd door een vriendin : ' da's een jongen he x) '
    ik : ' tokio watte xD ?'
    en een half jaar later was ik ook obsessed x)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ikke en hield een paar dagen vol tot ik zag dat hij geen borsten heeftxD
    en daar was ik van verzekerd toen ik op wiki keekxD