• Op wat voor jongens vallen jullie??
    :D:D bijv. : uiterlijk , afkomst , innerlijk ,
    alles wat je kan bedenken xD

    ik vroeg het me gewoon af :D

    Uiterlijk : Donkerblond, wat groter dan mij, licht gespierd.

    Innerlijk : Lief maar niet slijmerig, romantisch, passioneel, intelligent, rustig, avontuurlijk, bij vrienden wat meer afstand, iemand die er in een slechte periode ook is, iemand die me accepteert ook de slechte of moeilijke kantjes.

    Afkomst : euhmm, geen idee.


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    lief, iemand die me respecteert en accepteert, iemand die zichzelf durft te zijn. :')
    en blond haar. n_n dat vind ik helemaal geweldig. n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Uiterlijk; Blond, iets groter als mij, een lekker wasbordje en mooie ogen.*
    Innerlijk; Hij moet lief voor me zijn, zich niet schamen voor mij bij zijn vrienden, me steunen in moeilijke tijden en hij moet grappig zijn.
    Afkomst; Ligt eraan?


    *Bruin is een uitzondering, voor als je wel sexy bent.


    a figment of your imagination

    Uiterlijk:
    Blond of bruin haar, rond de 1.80, mooie blauwe ogen.

    Innerlijk:
    Hetzelfde ongeveer als Sincere.

    Afkomst:
    Het liefst gewoon uit Nederland/Europa.

    Uiterlijk:
    Donker haar, Btje gespiert, Groter dan mij en Mooie blauwe ogen.
    Innerlijk:
    Zoiets als Sincere&Marvelous ongeveer.
    Afkomst:
    Nederlands


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    uiterlijk: apart x)
    innerlijk: sexistisch,grappig,lief,zot,steunend,...*beetje vanalles van innerlijk*

    afkomst: /
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Uiterlyk: Chad michael murray achtig! , liefst blond maar bruin kan ook, beetje gespierd groter dan mij, lichte ogen.

    innerlijk: grappig, aardig, restpectvol, iemand die zichzelf durft te zijn.
    afkomst:
    nederlands maar mag ook wel een halfbloedje zijn hoor :') alleen geen negerhalfbloedje ! xD

    Dat is verschillend. Hij moet aardig zijn, grappig en hij moet ook goed gekleed zijn.
    btw: niet iedereen valt hier op jongens, hoor o.o


    ok

    innerlijk: lief
    uiterlijk: bruine ogen en iets groter dan mij ^^


    Hated by many, confronted by none!

    uiterlijk :

    Lang haar , of iets korter met pony voor de ogen
    Beetje alternatief, of zoown metal jongen

    afkomst ,
    Nederlands, duits ofzow x'D

    innerlijk ,
    Lieff, accept je zo als ik ben ,


    Vampire Heart.

    Uiterlijk: Dat maakt me niet veel uit. Bruine of blauwe ogen zijn wel oké en zwart of bruin haar.
    Innerlijk: Hij moet gewoon lief zijn, grappig, respectvol, gezellig en verassend.
    Afkomst: Maakt me niks uit alleen liefst geen Turk/Marrokaan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Uiterlijk:
    Middel tot lang haar. Of hanenkam, als dat hem staat. Nouja.. voor de rest heb ik een leuke schoenen fetish. x'D
    Innerlijk:
    Gek. Dat vind ik het belangrijkste. Lol. En hij moet aardig zijn. Me accepteren voor wie ik ben... en en en.. gek. x'D
    Afkomst:
    Ik kick niet op negers. Maar het hoeft niet nederlands te zijn. Zolang het maar niet bruin is? -Ja ik weet. racistisch, maar het is wel zo-


    The economy is suffering, let it DIE!

    Uiterlijk:-Geen typische knappe jongens (Waar iedereen voor valt). Geen gladde huid (Bijv. er mag wel een stoppelbaardje op zitten xd), Niet te gespierd..
    Innerlijk:
    -Iemand die nog kinderlijk kan zijn maar als het moet ook serieus kan zijn, goede humor...
    Afkomst:-


    I live for the applause, you will die for it.

    Uiterlijk: Nah, krulletjes het liefst. En verder niet dik, stevig mag wel. Hij moet niet graatmager zijn, ik walg daarvan.
    Afkomst: Ik heb het niet zo op Negers en turken en marokanen. Nee, ik heb niks tegen hun, maar zijn niet mijn smaak. :$
    Innerlijk: Hij moet geheimpjes kunnen bewaren, en moet lief zijn. Respect vol, en dingen kunnen accepteren. Gezellig, en gevoelig. Meelevend kan er ook nog wel bij :Y)

    Maakt niet uit, zo lang het maar onbereikbaar is.
    Tenminste, zo denkt mijn hoofd erover.


    Everything means nothing, if I ain't got you.