Neuj, ik zag wel dat 't een joch was, toen was dat nog te zien namelijk <<
Maar de eerste foto van Tom was zo vaag dat ik vond dat híj een meid was. Nog een hele discussie gehad :'DDD
Maar de eerste foto van Tom was zo vaag dat ik vond dat híj een meid was. Nog een hele discussie gehad :'DDD
OMG, mijn dinnetje dacht dat ook! Ze dacht dat Tom een meisje was en dat heeft ze heel lang volgehouden !
OMG, mijn dinnetje dacht dat ook! Ze dacht dat Tom een meisje was en dat heeft ze heel lang volgehouden !
Ja nou, op die foto was 't ook net een wijf Maar 't was uit de 'hey' en daar bewerken ze hun lippen ook vet roze enzo x'D En leek z'n pet roze ofzo. Dus ik dacht dat gewoon. Maarja, toen ik een andere foto zag was 't al van, oh laat maar ^^'
Ik dacht dat het een joch was verkleed in een wijvenpakje. Ik wist wel dat het een jongen was, toen tenminste nog maar dacht dat ie travestiet ofsoo was.
Ik dacht dat het een joch was verkleed in een wijvenpakje. Ik wist wel dat het een jongen was, toen tenminste nog maar dacht dat ie travestiet ofsoo was.
Maar weetje... Nou je he zegt! Als een jongen er zo bijloopt, met zijn gezicht vol make up en qua kleding (en uiterlijk) niet te onderscheiden valt met een meisje. Nou... Dan ben je ook een travo. Tenminste, zo noemen ze dat...