Tuurlijk ik heb altijd gelijk!
Nee maar egt.. odmat ik niet geloofden dat bill en 'Jongen' was.. terweijl me vriendin dat zij. ben ikh het gaan opzkenen, en toen heb ik hun muziek ondekt, en zo ben ik in die tjid fan geworden,*wat ook al weer snel over was* maar Ik heb altijd volgehouden dat Bill geen 'Jongen' Kan zijn.
Toen ik zo de eerste seconden van 'Monsoon' zag, dan dacht ik idd dat Bill een meisje was fsoo, maar dan toch een manwijf. Mijn zus zei toen dat dat blijkbaar een jongen was, en toen zag ik het ook. Maar, nu beweert mijn zus toch nog altijd dat hij omgebouwd is
Toen ik zo de eerste seconden van 'Monsoon' zag, dan dacht ik idd dat Bill een meisje was fsoo, maar dan toch een manwijf. Mijn zus zei toen dat dat blijkbaar een jongen was, en toen zag ik het ook. Maar, nu beweert mijn zus toch nog altijd dat hij omgebouwd is
Haden ze dat wel wat better mogen doen.. want zine dat hwet en jongen is doen we nog niet helemaal.. x']
een vriendin van mij was toen fan van hun en zei dat de band bestond uit 3 jongens en 1 meisje, en toen zei ik dat die ene ook een jongen was, in het begin geloofde ze het niet maar later wel toen ze foto's is goed ging bekijken
eerste keer dat ik hem zag was toen een vriendin me hem liet zien op internet "dat is echt een wijf he? he? he?" "uhh, ja?" ik vond hem er wel vérwijfd uitzien maar geen wijf =] [/nu nog steeds]
Ik zag hem mss 5 seconden op Tv toen ik hem ging uitzetten, was zo iets van; 'Omg, Wa voor raar wijf is da, net ne vent!' En Tv ging uit. Later ontdekte ik natuurlijk Dat ie een Jongen is. En wa voor 1; Rauwr!
Ik Mijn vriendin was al een tijdje fan van ToHo en toen had ze bill als msn afbeelding en toen vroeg ik wie is dat walgelijke meisje en toen werd ze heel erg boos