• Ik weet niet of er hier al een topic over is, maar ik vraag het me gewoon af.

    Wie van jullie dacht dat Bill een meisje was toen jullie hem voor het alle eerst zagen?

    Ik wel, geef ik eerlijk toe ! :Y)

    xD


    Scream for mercy!

    (...)

    Hé damn, je hebt gelijk ! xD

    Tuurlijk ik heb altijd gelijk! :Y)
    Nee maar egt.. odmat ik niet geloofden dat bill en 'Jongen' was.. terweijl me vriendin dat zij. ben ikh het gaan opzkenen, en toen heb ik hun muziek ondekt, en zo ben ik in die tjid fan geworden,*wat ook al weer snel over was* maar Ik heb altijd volgehouden dat Bill geen 'Jongen' Kan zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Toen ik zo de eerste seconden van 'Monsoon' zag, dan dacht ik idd dat Bill een meisje was fsoo, maar dan toch een manwijf. Mijn zus zei toen dat dat blijkbaar een jongen was, en toen zag ik het ook. Maar, nu beweert mijn zus toch nog altijd dat hij omgebouwd is :P


    007

    Toen ik zo de eerste seconden van 'Monsoon' zag, dan dacht ik idd dat Bill een meisje was fsoo, maar dan toch een manwijf. Mijn zus zei toen dat dat blijkbaar een jongen was, en toen zag ik het ook. Maar, nu beweert mijn zus toch nog altijd dat hij omgebouwd is :P

    Haden ze dat wel wat better mogen doen.. want zine dat hwet en jongen is doen we nog niet helemaal.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik zag meteen dat het een jongen was..

    een vriendin van mij was toen fan van hun en zei dat de band bestond uit 3 jongens en 1 meisje, en toen zei ik dat die ene ook een jongen was, in het begin geloofde ze het niet maar later wel toen ze foto's is goed ging bekijken

    Ik :Y) Bij Schrei op tv en ik vond dat hij niet kon zingen.

    Bij Spring nicht dacht ik ook dat Bill een meisje was (wanneer hij op de rand van het gebouw staat)


    Think before you act.

    Ik!! En toen weer niet... & nu weer wel x3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    eerste keer dat ik hem zag was toen een vriendin me hem liet zien op internet "dat is echt een wijf he? he? he?" "uhh, ja?" ik vond hem er wel vérwijfd uitzien maar geen wijf =] [/nu nog steeds]


    BAM!

    Ik zag hem mss 5 seconden op Tv toen ik hem ging uitzetten, was zo iets van; 'Omg, Wa voor raar wijf is da, net ne vent!' En Tv ging uit. XD Later ontdekte ik natuurlijk Dat ie een Jongen is. En wa voor 1; Rauwr! ;D


    If music be the food of love, play on!

    nee, ik dacht dat het gewoon een jongen was.


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    ik:$
    maar toen was ik 10 ofzeu en nog niet goed snik=_='
    maar nu allang niet meer ik vind hem wel über geil!:D
    x


    Make Everybody Hate You And Like It..<3

    Uhm, nee.
    Maar nu begin ik daar wel aan te twijfelen --'


    Protège moi de mes désirs.

    Reactie 1. Omg is da een vrouw? Oo
    1 minuut later.
    Reactie 2. Oke das ne jongen :Y)
    halve minuut later.
    Reactie 3. Maaaann dat kind is lekker

    Zo ging het ongeveer ^^


    We'll never be as young as we are tonight

    Moi, en ik denk het stiekem nog steeds :Y)
    Nee, kidding, maar ik dacht het wel.


    SimplePlanLove<3

    Ik =D Mijn vriendin was al een tijdje fan van ToHo en toen had ze bill als msn afbeelding en toen vroeg ik wie is dat walgelijke meisje en toen werd ze heel erg boos xD


    Get back motherfuckerz'

    Ik niet, alleen was ik bij Georg (wel beetje raar van me) aan het twijfelen. oO


    You'll never dream alone. <3