• Ik weet niet of er hier al een topic over is, maar ik vraag het me gewoon af.

    Wie van jullie dacht dat Bill een meisje was toen jullie hem voor het alle eerst zagen?

    Ik wel, geef ik eerlijk toe ! :Y)

    xD


    Scream for mercy!

    Ik, maar dat was echt maar iets van een halve minuut. :]

    Nee ik niet. Maar dat heb ik nu op sommige foto's


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Neuj, ik zag wel dat 't een joch was, toen was dat nog te zien namelijk <<
    Maar de eerste foto van Tom was zo vaag dat ik vond dat híj een meid was. Nog een hele discussie gehad :'DDD

    Neuj, ik zag wel dat 't een joch was, toen was dat nog te zien namelijk <<
    Maar de eerste foto van Tom was zo vaag dat ik vond dat híj een meid was. Nog een hele discussie gehad :'DDD


    OMG, mijn dinnetje dacht dat ook! Ze dacht dat Tom een meisje was en dat heeft ze heel lang volgehouden ! xD


    Scream for mercy!

    ik geef het eerlijk toe ik dacht het ook XD

    ik geef het eerlijk toe ik dacht het ook XD


    Welkom bij de club ! xD


    Scream for mercy!

    Ik heb dat nooít gedacht!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Joehoe, ik dacht het & ik ben er trots op. (:


    You move me ......... Kurt

    (...)

    OMG, mijn dinnetje dacht dat ook! Ze dacht dat Tom een meisje was en dat heeft ze heel lang volgehouden ! xD

    Ja nou, op die foto was 't ook net een wijf O.o Maar 't was uit de 'hey' en daar bewerken ze hun lippen ook vet roze enzo x'D En leek z'n pet roze ofzo. Dus ik dacht dat gewoon. :) Maarja, toen ik een andere foto zag was 't al van, oh laat maar ^^'

    Is hij dat niet dan? (A)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Is hij dat niet dan? (A)


    Hé damn, je hebt gelijk ! xD


    Scream for mercy!

    Ik dacht dat het een joch was verkleed in een wijvenpakje. Ik wist wel dat het een jongen was, toen tenminste nog maar dacht dat ie travestiet ofsoo was.

    Ik zat wel heel erg te twijfelen xD
    Hele discussies gehad met mijn vader.. het klonk als een jongen maar zag eruit als een meisje :')


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik dacht dat het een joch was verkleed in een wijvenpakje. Ik wist wel dat het een jongen was, toen tenminste nog maar dacht dat ie travestiet ofsoo was.


    Maar weetje... Nou je he zegt! Als een jongen er zo bijloopt, met zijn gezicht vol make up en qua kleding (en uiterlijk) niet te onderscheiden valt met een meisje. Nou... Dan ben je ook een travo. Tenminste, zo noemen ze dat... :X

    xD


    Scream for mercy!

    Neuj, ik zag wel dat 't een joch was, toen was dat nog te zien namelijk <<
    Maar de eerste foto van Tom was zo vaag dat ik vond dat híj een meid was. Nog een hele discussie gehad :'DDD

    same here.


    ok