• Ik weet niet wat ik nu moet doen... wat ik ken een meisje die ook op Quizlet zit en ze had me bedreigt dat ze me zou slaan... en nu heeft ze dat ook echt gedaan door haar is mijn arm zwaargekneusd maar ik kan niks tegen mijn ouders zeggen hoe het komt want dan slaat ze me weer! wat moet ik doen?? please help me ik ben ten einde raad want ik ben zo bang voor haar!


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    Ik vind toch dat je het moet vertellen tegen wie dan ook =3


    I'm not down, I'm just depressed

    Zeg het toch maar tegen je ouders. Als ze nog eens slaat, sla je eens GOED terug! Zo vol met de vuist in haar buik. Ja, klinkt grof, maar zo is ze wel ff stil.


    I live for the applause, you will die for it.

    sla gewoon een keer kaihard terug leer van jezelf afbijten hoor meis


    /

    Ik haat eigewijse kinderen, koman! beetje, realistisch blijven! Tuuuuuurlijk kan je het zeggen, en als het erger wordt heb je de politie. :]

    Gewoon zeggen. Wat een onzin dat je het niet kan zeggen. Bang zijn is éen ding, maar je moet altijd hetgene doen wat het beste is.


    Life is hard and then we die

    lieferd! <3 je moet het echt tegen je ouders zeggen, anders wordt het sowieso van kwaad naar erger. Omgawd I feel guilty :x


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ja maar.. wat als ze me weer slaat? misschein slaat ze me dan wel dood?
    Zulke mensen hebben vaak een grote bek en grote daden maar als je er iemand bij haalt echt dan doen ze niks meer. [heeft het zelf mee gemaakt en heeft met school ge praat enzo]


    when words fail, music speaks.

    dat kind heeft mij lopen bedreigen alleen omdat ik zei dat ik haar quiz niet leuk vond..

    en dat mens is niet goed bij dr hoofd als ze je dit aan doet.. ze moet hulp zoeken..

    srry..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ik zou het echt aan je ouders zeggen. Het is toch niet normaal dat ze je zomaar slaat?

    nou, je moet het wél aan je ouders zeggen. Als je ouders het weten kunnen ze voorkomen dat je nog een keer geslagen wordt..

    idd


    Hated by many, confronted by none!

    Terugslaan? =P

    Amen.


    The economy is suffering, let it DIE!