Weetje, volg dit stappenplan voor een geslaagde 'hoe zeg je tegen je ouders dat je geslagen bent maar ze mogen het niet té groot gaan rondbazuinen want dan slaat diegene je misschien dood?'
1) Ga naar je ouders en zeg: 'Mam, pap ik moet iets ernstig zeggen. Maar beloof dat jullie er niet gaan over doordrammen en het overal gaan rondbazuinen.' Als ze het je beloven ga je naar stap twee.
2) Zorg dat je ouders rustig zitten, haal diep adem en zeg: 'Mam, pap, op school/of waar ze het gedaan heeft , heeft een meisje me heel erg hard geslagen.' Laat dan je arm zien.
3) Je ouders gaan natuurlijk érg ongerust zijn etc maar zorg dat ze niet naar school stappen met dat probleem. School doet toch niets aan pesten, dat kan ik je wel zeggen.
4) Je zegt tegen je ouders dat ze ofwel naar haar ouders moeten gaan ofwel ermee naar de politie moeten gaan. [Dat laatste is de beste optie, heb ik ook gedaan] Als je naar de politie stapt gaan hun naar dat meisje thuis en zeggen daar vanalles tegen. Ze zal het niet meer doen, zelfs al is ze zo'n gek psychiaterisch geval als mijn stalkster.
Succes gegarandeerd.