• Onze school draait alleen maar om populair zijn. Zelfs in onze klas is er een gevecht tussen wie er allemaal 'populair' is en wie niet. In het vierde zitten er ook enkele spasten die er alles aan doen om popu te zijn. Een vriendin van mij zei 'Waarom geeft iedereen toch zoveel om populair zijn?' Maar zelf kan ze al hun mensen die het zijn niet af, omdat ze het zelf niet is. En populaire mensen mogen ook alleen maar met populaire omgaan en ze mogen ook alleen met hùn een koppel vormen. Ik zelf snap niet wat iedereen er om geeft. Het enige wat je hebt zijn fake vrienden en gedonder op school. Ziezo, ga aub op quizlet ook niet zeggen van ' Ja ik heb wel 20 vrienden, dus ben wel redelijk populair.' 'Ja niet om op te scheppen heur, maar ik ben wel populair.' Kan best zijn dat je het bent, maar wat maakt het uit? Ik lees het hier steeds vaker zulke dingen en ik vind ze zielig.

    Lize (nerd)


    All was well.

    Mij kan dat totaal niets schelen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik zag ooit eens een kind reageren op een topic van. 'Ik heb weinig vrienden. wat moet ik doen?' zoiets in die aard en toen antwoorde dat ene meisje van. 'Ik heb veel vrienden en ben POEPulair, dus ik weet niet hoe je je voelt, sorry (flower)' whatafack ?


    All was well.

    Ik ben het geheel met je eens. Ik sta op school bekend als de freak van de school, en ik heb er vrede mee. Ik heb niet veel vrienden, maar wel hele goede. Al die popu luitjes hebben geen échte vrienden, alleen maar neppe. Kom op zeg, je mag toch zelf beslissen met wie je omgaat??!

    Je kan beter hebben dat iedereen je aardig vindt, dan dat je populair bent en wannebe vrienden hebt, die om je rug heen roddelen.

    Ik negeer het? (:

    Ik ben populair.

    nee geintje.

    ='] ik geef niks om populariteit


    We can only learn to love by loving.

    Het is like een amerikaanse film oO Bij ons geeft niemand de shit om populair zijn. Oké, dan zo'n domme wijven die denken dat ze populair zijn, maar iedereen ziet ze amper staan. Ochja, ik maak er mij niet druk om.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gosh.. bij ons is da ni egt zo, wij zitten zo in een school waar iedereen iedereen kent ^^


    Your Butt is Mine!

    Ik ben populair iedereen kent me bijna op school: Tsjaa, haters make me famous (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jou school lijkt mij een kleuterklas.


    -

    Ik vind respect belangrijker dan populariteit.
    Het is ook zo dat als je respect krijgt dat je dan ook meestal wel populair bent, maar andersom echt niet.
    Zelf boeit het me niet hoeveel vrienden ik heb, als ik maar leuke vrienden heb die ik kan vertrouwen en die geen onderling machtsspelletje voeren over wie het meeste te zeggen heeft in het groepje/de klas enz.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Het is like een amerikaanse film oO Bij ons geeft niemand de shit om populair zijn. Oké, dan zo'n domme wijven die denken dat ze populair zijn, maar iedereen ziet ze amper staan. Ochja, ik maak er mij niet druk om.

    Jup^^
    Nederland veramerikaniseert veel teveel.
    Ik zit op een school waar vrijwel iedereen hetzelfde is (allemaal kakkertjes en nerdjes, ik ben een van de zeldzame uitzonderingen). Ik heb dus niet echt groepjes enzo. Maar als ik op andere scholen in mijn omgeving kijk, zie ik echt dat er groepjes zijn. Zo van: emo's, gothics, kakkers, nerds. Allemaal bij elkaar gepropt, terwijl ze elkaar eigenlijk helemaal niet uit kunnen staan.
    Op zich best wel grappig >.<


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    Jup^^
    Nederland veramerikaniseert veel teveel.
    Ik zit op een school waar vrijwel iedereen hetzelfde is (allemaal kakkertjes en nerdjes, ik ben een van de zeldzame uitzonderingen). Ik heb dus niet echt groepjes enzo. Maar als ik op andere scholen in mijn omgeving kijk, zie ik echt dat er groepjes zijn. Zo van: emo's, gothics, kakkers, nerds. Allemaal bij elkaar gepropt, terwijl ze elkaar eigenlijk helemaal niet uit kunnen staan.
    Op zich best wel grappig >.<

    Hoort wel grappig >< Bij ons heb je ook wel groepjes, maar niet zo'n groepjes. Je hebt mijn groepje, yamina's groepje, katie's groepje en ga zo maar verder --' Echt belachelijk. Als ze een van ons willen aanduiden, duiden ze meteen de hele groep aan. Ik haat mijn school op dat vlak, ze kennen je allemaal, terwijl ik er geen ken Oo (ofja, tot en met het 3eà4e kan ik niemand. Van zien wel, maar persoonlijk.)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    populair zijn is heel belangrijk voor je imago. je wil toch niet dat iedereen denkt dat je een loser bent?


    hai

    Bij mij op school is er ook zo'n populariteitsgedoe. Het kan me niet echt schelen, ik zit er gewoon tussenin. Heb vrienden bij de popu kids, maar ook bij de anderen. Het maakt me echt niet uit 'wat' ze zijn, ofzo. :'D