• Ik moet een verhaal schrijfen over pubberproblemen . drugs.
    Maar iik weet niks!:$

    Weeten jullie iets ?:$


    <'3

    Als je er niets over weet, begin er dan niet aan.[/raad]


    -

    is het voor school?


    BAM!

    een meisje dat afkickt ofzo? en daarbij hulp krijgt van haar beste vriend enzo? omschrijf de periode dat ze het moeilijk heeft, dat haar vriend haar zo goed mogelijk ondersteund. leg de nadruk op haar gevoelens, dat doet het altijd goed.
    oké, en voor zover ben ik leeg. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    een meisje dat afkickt ofzo? en daarbij hulp krijgt van haar beste vriend enzo? omschrijf de periode dat ze het moeilijk heeft, dat haar vriend haar zo goed mogelijk ondersteund. leg de nadruk op haar gevoelens, dat doet het altijd goed.

    oké, en voor zover ben ik leeg
    .

    die is best Geniaal.(A)


    <'3

    Een jongen die erbij wil horen en ook aan de drugs gaat? En dan problemen veroorzaakt en steeds vaker op het slechte pad geraakt. En dat hij dan uiteindelijk toch gaat afkicken ofzo?
    I don't know. :}

    Zoek een getuigenis op van een persoon die problemen gehad heeft met drugs. Het geeft je inspiratie, je informatie klopt en het maakt alles een stuk makkelijker voor jou. Baseer je op de getuigenis en alles komt wel goed ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ow, het is voor school ><. Dan moet je er natuurlijk wel voor beginnen..
    Naja, ik wou dat ik kon helpen, maar ik ben niet goed in verhalen schrijven.


    -

    ow, het is voor school ><. Dan moet je er natuurlijk wel voor beginnen..

    Naja, ik wou dat ik kon helpen, maar ik ben niet goed in verhalen schrijven.


    haha ik ook niet echt.:$


    <'3