• Onze school draait alleen maar om populair zijn. Zelfs in onze klas is er een gevecht tussen wie er allemaal 'populair' is en wie niet. In het vierde zitten er ook enkele spasten die er alles aan doen om popu te zijn. Een vriendin van mij zei 'Waarom geeft iedereen toch zoveel om populair zijn?' Maar zelf kan ze al hun mensen die het zijn niet af, omdat ze het zelf niet is. En populaire mensen mogen ook alleen maar met populaire omgaan en ze mogen ook alleen met hùn een koppel vormen. Ik zelf snap niet wat iedereen er om geeft. Het enige wat je hebt zijn fake vrienden en gedonder op school. Ziezo, ga aub op quizlet ook niet zeggen van ' Ja ik heb wel 20 vrienden, dus ben wel redelijk populair.' 'Ja niet om op te scheppen heur, maar ik ben wel populair.' Kan best zijn dat je het bent, maar wat maakt het uit? Ik lees het hier steeds vaker zulke dingen en ik vind ze zielig.

    Lize (nerd)


    All was well.

    Ik ben et met FISHxWISH eens (:
    Ik heb totaal schijt aan dat popu-gedoe
    En de meeste die by my op school popu zyn, zyn alleen van die trutjes :|
    Er zyn by my nie veel die emo-achtig zyn, maar ik heb wel respect voor ze. Ik ben de enigste van de klas ;] (vorig jaar btw oowk)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Och, ik heb allang al schijt aan die popi-jopi's XD dus naja, ik trek me er niet veel van aan :)


    Life is hard and then we die

    Och, ik heb allang al schijt aan die popi-jopi's XD dus naja, ik trek me er niet veel van aan :)

    Amen _O_


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    en stiekem wil iedereen populair zijn
    maar doen ze allemaal alsof ze dat niet willen zijn
    kappe jullie willen ook allemaal aandacht
    anders zou je niet zo kansloos zijn om die
    "barbies"/"huppels" omver te gooien.
    jaloezie ?


    hai

    Die populaire kindertjes bij mij op school zijn allemaal van die blonde bimbo's ><' Ik mag hun niet bepaald, maar doe wel gewoon tegen ze. Zelf steek ik er een beetje tussen, ik heb toch wel wat vrienden, maar dat is toch normaal? Ik ben ook wel bevriend met popu kids, maar ook met niet popu kids. Pfft... Ik hoef echt niet populair te zijn. Altijd nadenken of ik er wel goed uitzie, of ik me wel goed gedraag... Nee bedankt, ik ben liever gek ^^
    Al zit er de laatste tijd wel zo'n popu meisje (Die ik totaaaaal niet mag) bij ons, omdat ze ruzie heeft met de rest... & ik wordt echt gek van haar...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    en stiekem wil iedereen populair zijn
    maar doen ze allemaal alsof ze dat niet willen zijn
    kappe jullie willen ook allemaal aandacht
    anders zou je niet zo kansloos zijn om die
    "barbies"/"huppels" omver te gooien.
    jaloezie ?

    Ghaha, jij bent zo'n usertje met een undercover acount dat nu zit te verkondigen dat ze populair is. :'D Let me laugh.

    ik heb aardig veel vriendjes op Q. It doesn't make me popu x'D

    wedde dat jij en 50.000 anderen mijn naam nog nóóit hebben gezien ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)
    Ghaha, jij bent zo'n usertje met een undercover acount dat nu zit te verkondigen dat ze populair is. :'D Let me laugh.


    echt hoor wedde? :P


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    We hebben niet echt 'populaire of niet 'populaire'.
    Meestal zijn wij gewoon een hechte klas/groep.
    Natuurlijk zijn er wel een paar waar je niet mee gezien kan worden en buiten de mand vallen.


    Niet geschoten is altijd mis..

    We hebben niet echt 'populaire of niet 'populaire'.
    Meestal zijn wij gewoon een hechte klas/groep.
    Natuurlijk zijn er wel een paar waar je niet mee gezien kan worden en buiten de mand vallen.

    Ik heb ook een hechte klas, aaj laajk. :'D

    Precies zoals in mijn school. Allemaal dezelfde blonde trutjes die denken dat ze de wereld zijn. Ik vraag me af, wat is het nut van populair te zijn? Je hebt een heleboel mensen om je heen, maar als het erop aan komt, wie zijn dan je echte vrienden?
    Ik ben blij met mijn vriendinnen, die kan ik tenminste vertrouwen. Ik ken ook wel van die populaire kinders, maar dat boeit me niet. Laat ze zich maar belachelijk maken


    Listen to what we're not saying..

    en later ziin ze oud hebben ze een baan en worden gepest
    the end


    You Lack Hatred

    Ik ben et met FISHxWISH eens (:
    Ik heb totaal schijt aan dat popu-gedoe
    En de meeste die by my op school popu zyn, zyn alleen van die trutjes :|
    Er zyn by my nie veel die emo-achtig zyn, maar ik heb wel respect voor ze. Ik ben de enigste van de klas ;] (vorig jaar btw oowk)


    Het is FISHWISHx x]


    All was well.

    (...)
    Ghaha, jij bent zo'n usertje met een undercover acount dat nu zit te verkondigen dat ze populair is. :'D Let me laugh.


    Poeh deed ik al. flikker op weetje :'D


    All was well.

    Precies zoals in mijn school. Allemaal dezelfde blonde trutjes die denken dat ze de wereld zijn. Ik vraag me af, wat is het nut van populair te zijn? Je hebt een heleboel mensen om je heen, maar als het erop aan komt, wie zijn dan je echte vrienden?
    Ik ben blij met mijn vriendinnen, die kan ik tenminste vertrouwen. Ik ken ook wel van die populaire kinders, maar dat boeit me niet. Laat ze zich maar belachelijk maken

    Ik ben blooooooond, jij discrimineert me. (huil)