• Onze school draait alleen maar om populair zijn. Zelfs in onze klas is er een gevecht tussen wie er allemaal 'populair' is en wie niet. In het vierde zitten er ook enkele spasten die er alles aan doen om popu te zijn. Een vriendin van mij zei 'Waarom geeft iedereen toch zoveel om populair zijn?' Maar zelf kan ze al hun mensen die het zijn niet af, omdat ze het zelf niet is. En populaire mensen mogen ook alleen maar met populaire omgaan en ze mogen ook alleen met hùn een koppel vormen. Ik zelf snap niet wat iedereen er om geeft. Het enige wat je hebt zijn fake vrienden en gedonder op school. Ziezo, ga aub op quizlet ook niet zeggen van ' Ja ik heb wel 20 vrienden, dus ben wel redelijk populair.' 'Ja niet om op te scheppen heur, maar ik ben wel populair.' Kan best zijn dat je het bent, maar wat maakt het uit? Ik lees het hier steeds vaker zulke dingen en ik vind ze zielig.

    Lize (nerd)


    All was well.

    (...)

    Poeh deed ik al. flikker op weetje :'D

    Oh.

    (...)
    Ghaha, jij bent zo'n usertje met een undercover acount dat nu zit te verkondigen dat ze populair is. :'D Let me laugh.
    ahh en wie ben ik dan? he?


    hai

    (...)ahh en wie ben ik dan? he?


    OMA LIEGEBEEST?


    All was well.

    JONGENS.
    Hou nou maar gewoon op.
    Want iedereen weet toch,
    dat ik gewoon de populairheid zelve ben.
    Tss, biatchen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vben helemaal niet populair, maar ik heb liever 1 of 2 échte vrienden dan 10.000 die alleen maar om het 'populair' zyn geven. >,<


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb 2 beste vriendinnen en daarbuiten nog een paar andere gewone vrienden, waar ik wat minder mee omga. Ik ben zowat alles behalve populair en word door de helft van mijn klas genegeerd, maar ik heb daar geen problemen mee. Zolang ik maar met mijn vrienden bevriend kan blijven ben ik gelukkig. Populaire mensen hebben gewoon een aandachtstekort ofzo..

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    de populaire mensen bij mij op school zijn allemaal zo fake ><
    echt vriendschap kunnen ze niet, ze zitten constant over elkaar te roddelen :8


    You're a star in heaven.