• Onze school draait alleen maar om populair zijn. Zelfs in onze klas is er een gevecht tussen wie er allemaal 'populair' is en wie niet. In het vierde zitten er ook enkele spasten die er alles aan doen om popu te zijn. Een vriendin van mij zei 'Waarom geeft iedereen toch zoveel om populair zijn?' Maar zelf kan ze al hun mensen die het zijn niet af, omdat ze het zelf niet is. En populaire mensen mogen ook alleen maar met populaire omgaan en ze mogen ook alleen met hùn een koppel vormen. Ik zelf snap niet wat iedereen er om geeft. Het enige wat je hebt zijn fake vrienden en gedonder op school. Ziezo, ga aub op quizlet ook niet zeggen van ' Ja ik heb wel 20 vrienden, dus ben wel redelijk populair.' 'Ja niet om op te scheppen heur, maar ik ben wel populair.' Kan best zijn dat je het bent, maar wat maakt het uit? Ik lees het hier steeds vaker zulke dingen en ik vind ze zielig.

    Lize (nerd)


    All was well.

    Ik haat dat populairiteitgedoe ofzo.
    Mensen uit mijn school noemen mij en me vrienden; De Populaire groepje -.-

    populair zijn is heel belangrijk voor je imago. je wil toch niet dat iedereen denkt dat je een loser bent?


    Je hoeft niet een loser te zijn als je niet populair bent. Ik ben heel gewoon, als ze achter m'n rug gaan zeggen dat ik stom ben en steeds belachelijk doen, dan kénnen ze me niet. Trouwens die kinderen denken dat ze iedereen kennen en gaan ze daarover roddelen.


    All was well.

    Zolang je gewoon een gezellig groepje vrienden hebt is het prima, vind ik.


    blame the bully.

    (...)

    Je hoeft niet een loser te zijn als je niet populair bent. Ik ben heel gewoon, als ze achter m'n rug gaan zeggen dat ik stom ben en steeds belachelijk doen, dan kénnen ze me niet. Trouwens die kinderen denken dat ze iedereen kennen en gaan ze daarover roddelen.
    hoe kan je dat nou weten? dat is dus even niet zo. we hebbben gewoon heel veel vrienden. we praten niet over ze. kappe, ik ben geen hater. als ik roddel over mn vrienden, dan zou ik niet zeggen dat het vrienden zijn ;)


    hai

    ik vind dat iedereen populair is bij zijn eigen vrienden.


    So Wrong, It's Right <3

    Jou school lijkt mij een kleuterklas.


    Protège moi de mes désirs.

    Mij kan dat totaal niets schelen.


    No growth of the heart is ever a waste

    populair zijn is heel belangrijk voor je imago. je wil toch niet dat iedereen denkt dat je een loser bent?

    Maar soms boeit het mensen niet wat voor imago ze voor anderen hebben, dus boeit populariteit ze ook niet...
    Nerd and proud of it!


    No growth of the heart is ever a waste

    ah mij boeit het wel. het zou me echt kut lijken als ik 3 vrienden zou hebben :O


    hai

    (...)hoe kan je dat nou weten? dat is dus even niet zo. we hebbben gewoon heel veel vrienden. we praten niet over ze. kappe, ik ben geen hater. als ik roddel over mn vrienden, dan zou ik niet zeggen dat het vrienden zijn ;)

    Whaha, ik vind jou echt zo niet populair. :'D

    Das mij op school ook zo..
    Ze zien me als ook als een freak.
    Maar da boeit me nie, Als die Tutjes langs lopen geef ik ze meestal een duw xD..
    Ze pleuren helaas nooit op de grond :S..


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    Goh de reactie van XxVampirexX doet me denken aan de keer dat ik het 'populairste' kind van de school (zit in de 4e) omver liep, kutwijf mompelde en gewoon heel arrogant doorliep. Ze heeft nooit meer een kutopmerking gemaakt. :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    bij ons staan de gothics, skaters, alto, emo scene's enz bekend als weirdo's.. alleen om ons uiterlijk , en die popiejopie bitches zitten ons dan dom aan te staren , echt irri


    Hated by many, confronted by none!

    ah mij boeit het wel. het zou me echt kut lijken als ik 3 vrienden zou hebben :O

    Wat is er dan zo erg aan, om maar 3 vrienden tehebben? ><'

    Ik ben blij met de vrienden die ik heb. Ik ga me ook niet anders voor doen, om meer vrienden te krijgen. Ben de enige uit de klas die eyeliner/oogpotlood gebruikt, en ze acceptern me zoals ik ben. En daar ben ik al blij mee.


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Das mij op school ook zo..
    Ze zien me als ook als een freak.
    Maar da boeit me nie, Als die Tutjes langs lopen geef ik ze meestal een duw xD..
    Ze pleuren helaas nooit op de grond :S..

    Ghehe. Had ik ook met een groep derdejaars... Totdat ze met je spullen gaan gooien. Dan word ik vals.


    No growth of the heart is ever a waste