• ik heb rollen nodig voor mijn quizlet serie zonder deze rollen kan ik niet echt verder want ik bedenk het verhaal eerst voluit voordat ik het op quizlet zet zodat ik niet opeens met ene schrijversblock zit
    dit zijn de rollen die ik nodig heb en hieronder vind je een lijst die je in kan vullen met persoonlijke gegevens zodat ik dat in het karakter kan verwerken

    vriendin van Tom:
    vriendin van Gustav:
    vriendin van Georg:
    dochter David Jost:
    passagier vliegtuig:

    het is voor de serie:
    ♥How TMF changed my life:.....

    het gaat over chrissy. ze is het nichtje van damien Hope en ze gaat vaak mee naar de studio. op een dag word ze voor de camera gehaald en word ze later aangenomen als VJ op TMF als snel is ze een van de meest geliefde VJ's en mag ze allerlei itmes doen voor TMF en ze heeft zelfs haar eigen programma nu moet ze naar het EK om daar een item op te nemen voor TMF maar dar gebeurt iets wat ze neit echt had verwacht....

    als je geintresseerd bent laat het me weten en vul dit dan hier in

    wie/wat:
    naam:
    leeftijd:
    stijl:
    kleur haar:
    kleur ogen:
    postuur:
    karakter:
    hobby's:


    alvast bedankt voor je medewerking

    Nou, ik ben dan vast ook nii goed genoeg dus ik ben hiero wech


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik heb rollen nodig voor mijn quizlet serie zonder deze rollen kan ik niet echt verder want ik bedenk het verhaal eerst voluit voordat ik het op quizlet zet zodat ik niet opeens met ene schrijversblock zit
    dit zijn de rollen die ik nodig heb en hieronder vind je een lijst die je in kan vullen met persoonlijke gegevens zodat ik dat in het karakter kan verwerken

    vriendin van Tom: gisele (angelofTHJB)
    vriendin van Gustav: annelies (cookiex3)
    vriendin van Georg: laura (lra)
    dochter David Jost: rose (damnrose)
    passagier vliegtuig:

    het is voor de serie:
    ♥How TMF changed my life:.....

    het gaat over chrissy. ze is het nichtje van damien Hope en ze gaat vaak mee naar de studio. op een dag word ze voor de camera gehaald en word ze later aangenomen als VJ op TMF als snel is ze een van de meest geliefde VJ's en mag ze allerlei itmes doen voor TMF en ze heeft zelfs haar eigen programma nu moet ze naar het EK om daar een item op te nemen voor TMF maar dar gebeurt iets wat ze neit echt had verwacht....

    als je geintresseerd bent laat het me weten en vul dit dan hier in

    wie/wat:
    naam:
    leeftijd:
    stijl:
    kleur haar:
    kleur ogen:
    postuur:
    karakter:
    hobby's:


    alvast bedankt voor je medewerking

    Nou, ik ben dan vast ook nii goed genoeg dus ik ben hiero wech


    Gewoon nog een keertje proberen!!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    BELANGERIJK:
    het spijt me heel erg als je er niet in zit. En ook niet boos worden maar bij bepaalde mensen krijg ik echt al een idee wat ik wil doen en dan zit je erin. krijg ik dat niet dan kan ik je er helaas neit inzetten omdat ik dan vaak op een schrijversblock zal komen. dus vat het niet persoonlijk op want daar gaat het niet om mss dat je ooit bij een andere serie meer geluk zult hebben en nogmaals het spijt me heel erg als je niet de rol hebt gekregen die je wilde ;)

    xx-you.know.who

    HELL YEAH _O_
    Ik heb een tip voor de andere mensen die nog niet gekozen zyn:
    PROBEER HET WEER :Y)


    Haha
    Je tip werkt echt ;)

    Heb een paar keer geprobeerd en zit er nu in :D

    xxx

    ik heb rollen nodig voor mijn quizlet serie zonder deze rollen kan ik niet echt verder want ik bedenk het verhaal eerst voluit voordat ik het op quizlet zet zodat ik niet opeens met ene schrijversblock zit
    dit zijn de rollen die ik nodig heb en hieronder vind je een lijst die je in kan vullen met persoonlijke gegevens zodat ik dat in het karakter kan verwerken

    vriendin van Tom: gisele (angelofTHJB)
    vriendin van Gustav: annelies (cookiex3)
    vriendin van Georg: laura (lra)
    dochter David Jost: rose (damnrose)
    passagier vliegtuig: lisa (LISAAxTOM)

    het is voor de serie:
    ♥How TMF changed my life:.....

    het gaat over chrissy. ze is het nichtje van damien Hope en ze gaat vaak mee naar de studio. op een dag word ze voor de camera gehaald en word ze later aangenomen als VJ op TMF als snel is ze een van de meest geliefde VJ's en mag ze allerlei itmes doen voor TMF en ze heeft zelfs haar eigen programma nu moet ze naar het EK om daar een item op te nemen voor TMF maar dar gebeurt iets wat ze neit echt had verwacht....

    als je geintresseerd bent laat het me weten en vul dit dan hier in

    wie/wat:
    naam:
    leeftijd:
    stijl:
    kleur haar:
    kleur ogen:
    postuur:
    karakter:
    hobby's:


    alvast bedankt voor je medewerking


    BELANGERIJK: ALLE ROLLEN ZIJN VERDEELD HET KAN WEL ZIJN DAT IK LATER NOG MEER ROLLEN NODIG HEB DUS PROBEER HET DAN EER ALS JE ER NU NIET BIJ ZIT BEDANKT VOOR JULLIE MEEWERKING EN IK GA NU METEEN VERDER MET DE SERIE!!

    wie/wat: Vriendin van Tom

    naam:Amanda

    leeftijd:17

    stijl: Vooral wijde jeans en aansluitende topjes

    kleur haar: bruine krullen

    kleur ogen: blauw

    postuur:slank xD

    karakter: opgewekt

    hobby's: dansen zingen gitaar spelen

    laat me iets weten xD

    Oops njet gezien dat rol al weg was. Nuja srr