ik heb rollen nodig voor mijn quizlet serie zonder deze rollen kan ik niet echt verder want ik bedenk het verhaal eerst voluit voordat ik het op quizlet zet zodat ik niet opeens met ene schrijversblock zit
dit zijn de rollen die ik nodig heb en hieronder vind je een lijst die je in kan vullen met persoonlijke gegevens zodat ik dat in het karakter kan verwerken
vriendin van Tom:
vriendin van Gustav:
vriendin van Georg:
dochter David Jost:
passagier vliegtuig:
het is voor de serie:
♥How TMF changed my life:.....
het gaat over chrissy. ze is het nichtje van damien Hope en ze gaat vaak mee naar de studio. op een dag word ze voor de camera gehaald en word ze later aangenomen als VJ op TMF als snel is ze een van de meest geliefde VJ's en mag ze allerlei itmes doen voor TMF en ze heeft zelfs haar eigen programma nu moet ze naar het EK om daar een item op te nemen voor TMF maar dar gebeurt iets wat ze neit echt had verwacht....
als je geintresseerd bent laat het me weten en vul dit dan hier in
wie/wat:
naam:
leeftijd:
stijl:
kleur haar:
kleur ogen:
postuur:
karakter:
hobby's:
alvast bedankt voor je medewerking
- Home
- Forum
- Quizzen promoten
- ROLLEN GEZOCHT SCHRIJF JE NU IN!!
ROLLEN GEZOCHT SCHRIJF JE NU IN!! - Quizzen promoten
-
27 juni 2008 - 20:0827 juni 2008 - 20:34
Lieve YOUxKNOWxWHO [WaarvanIDon'tKnowWho:P] ,
Mogen we a.u.b weten of er al rollen bezet zyn en door wie?Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
27 juni 2008 - 20:35Welke rollen zyn nu inmiddels bezet?
Vraag ik me ook af^^.
Ik wil weten welke al bezet zyn en door wie x)
Ik wil dat ook wissen(baby)
Wow, dat jy dat ook wil wissen
Is 't niet ik wil dat ook wetenRose houdt van Renée&Benjamin . <3
27 juni 2008 - 20:36ik heb rollen nodig voor mijn quizlet serie zonder deze rollen kan ik niet echt verder want ik bedenk het verhaal eerst voluit voordat ik het op quizlet zet zodat ik niet opeens met ene schrijversblock zit
dit zijn de rollen die ik nodig heb en hieronder vind je een lijst die je in kan vullen met persoonlijke gegevens zodat ik dat in het karakter kan verwerken
vriendin van Tom:
vriendin van Gustav:
vriendin van Georg: laura (lra)
dochter David Jost:
passagier vliegtuig:
het is voor de serie:
het gaat over chrissy. ze is het nichtje van damien Hope en ze gaat vaak mee naar de studio. op een dag word ze voor de camera gehaald en word ze later aangenomen als VJ op TMF als snel is ze een van de meest geliefde VJ's en mag ze allerlei itmes doen voor TMF en ze heeft zelfs haar eigen programma nu moet ze naar het EK om daar een item op te nemen voor TMF maar dar gebeurt iets wat ze neit echt had verwacht....
wie/wat:
naam:
leeftijd:
stijl:
kleur haar:
kleur ogen:
postuur:
karakter:
hobby's:
alvast bedankt voor je medewerking27 juni 2008 - 20:3727 juni 2008 - 20:40Mag ik dan vriendin vn Tom zijn
27 juni 2008 - 20:41wie/wat: Vriendin Tom of dochter Davivd Jost
naam: Annelies
leeftijd: 12 > mag aanpassen!
stijl: Mezelf misschien beetje Scene
kleur haar: Zwart
kleur ogen: Blauw
postuur: Niet dik en ook niet dun
karakter: Lief, spontaan, koppig,...
hobby's: Dansen
27 juni 2008 - 20:42Hmmm,,
Ik beval je dus niet voor vriendin van Tom
Dan maar voor een andere rol proberen
Wie/wat: Dochter David Jost
Naam: Rose
Leeftyd: 16
Styl: Hip-Hop
Kleur haar: Bruin
Kleur ogen: Donker Bruin
Postuur: Slank, 1.73
Karakter: Lief, Behulpzaam, Zorgzaam, Af en toe Bitchy, Brutaal, Zelfstandig
Hobby's: Shoppen, Basketballen, Dansen, Zinge[OnderDeDouche:P]Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
27 juni 2008 - 20:43Hmmm,,
Ik beval je dus niet voor vriendin van Tom
Dan maar voor een andere rol proberen
Wie/wat: Dochter David Jost
Naam: Rose
Leeftyd: 16
Styl: Hip-Hop
Kleur haar: Bruin
Kleur ogen: Donker Bruin
Postuur: Slank, 1.73
Karakter: Lief, Behulpzaam, Zorgzaam, Af en toe Bitchy, Brutaal, Zelfstandig
Hobby's: Shoppen, Basketballen, Dansen, Zinge[OnderDeDouche:P]Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
27 juni 2008 - 20:43ik heb rollen nodig voor mijn quizlet serie zonder deze rollen kan ik niet echt verder want ik bedenk het verhaal eerst voluit voordat ik het op quizlet zet zodat ik niet opeens met ene schrijversblock zit
vriendin van Tom: gisele (angelofTHJB)
vriendin van Gustav:
dochter David Jost:
passagier vliegtuig:
het is voor de serie:
wie/wat:
naam:
leeftijd:
stijl:
kleur haar:
kleur ogen:
postuur:
karakter:
hobby's:
alvast bedankt voor je medewerking27 juni 2008 - 20:45# Voelt zich beledigd #
Hmpf, zeker niet perfect genoegRose houdt van Renée&Benjamin . <3
27 juni 2008 - 20:46ik heb rollen nodig voor mijn quizlet serie zonder deze rollen kan ik niet echt verder want ik bedenk het verhaal eerst voluit voordat ik het op quizlet zet zodat ik niet opeens met ene schrijversblock zit
vriendin van Tom: gisele (angelofTHJB)
vriendin van Gustav:
dochter David Jost: rose (damnrose)
passagier vliegtuig:
het is voor de serie:
wie/wat:
naam:
leeftijd:
stijl:
kleur haar:
kleur ogen:
postuur:
karakter:
hobby's:
alvast bedankt voor je medewerking27 juni 2008 - 20:47HELL YEAH
Ik heb een tip voor de andere mensen die nog niet gekozen zyn:
PROBEER HET WEERRose houdt van Renée&Benjamin . <3
27 juni 2008 - 20:48Okéé
Vriendin Gustav dan maar27 juni 2008 - 20:48wie/wat: Vriendin Gustav
naam: Annelies
leeftijd: 12 > mag aanpassen!
stijl: Mezelf misschien beetje Scene
kleur haar: Zwart
kleur ogen: Blauw
postuur: Niet dik en ook niet dun
karakter: Lief, spontaan, koppig,...
hobby's: Dansen
27 juni 2008 - 20:53Wegens luiheid zelfde gegevens x')
wie/wat: vriendin van iemand of iets anders maakt niet meer uit
naam: Lisa
leeftijd: 14 maar voor de serie 16
stijl: meisjes-skater [= baggy-broeken of skinny's met strakke bloesjes]
kleur haar: (donker)bruin
kleur ogen: fel groen
postuur: best wel klein (1m61) men vrienden vinden dat schattig maar ik niet dus! -.-', vrouwelijk & slank
karakter: A real dramaqueen! Kan een bitch zijn en ik ben best wel brutaal/eigenwijs. Ik kan echt nooit toegeven, moet altijd men gelijk hebben. Maar ben wel lief ALS het nodig is.
hobby's: DANSEN, uitgaan, slappe lach hebben & flirten (a)