• heey iedereen...
    ik ga een verhaal beginnen maar ik heb al een serie.
    en ik wil niet alles zelf bedenken(ook al heb ik daar geen problemen mee)
    dus als jullie mee willen doe zou dat heel fijn zijn!
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    deze personages heb ik allemaal nodig.(bill, tom, georg en gustav zitten er al in)

    1. de vriendin van Tom.
    2. de vriendin van Georg
    3. de beste vriendin van de vriendin van Tom.
    4. de beste vriendin van de vriendin van Georg.
    5. een slechterik die alles wil verpesten.(die speeld eigelijk een hele belangrijke rol(moet)
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    ik ben zelf de vriendin van Bill:$:P.
    en ik heb natuurlijk ook een beste vriendin nodig!

    ik begin niet want dan is het niet echt leuk..
    we moeten eerste wachten tot we die vijf hebben.
    dan beginnen we pas oke(cool)

    ~kus~ Amy(K)

    ooh ja...Gustav had nog geen vriendin die moet er ook nog in maar dan een beetje midden in

    mag ik de vriendin van tom zijn pleaaaaaaaaase, dan maak ik superveel reclame vo u quizlets, beloofd!

    of ikkeuh ^^ of de beste vriendin van Tom mag ook plzzzzzzzz 1van die 2 xD
    xx DuNKie(flower)


    Don't be a drag, just be a queen.

    ik weet het goed gemaakt(denk ik:P)
    SaraLOVEStom..jij mag de vriendin van Tom zijn en THROCKS13 jij mag de beste vriendin zijn oke

    :)

    maar bedankt dat jullie uberhoud mee willen doen!(Y)

    ~(K)~

    inspireer ik mensen ofsow?? ^^ eerst lola, en nu jij :P

    ook een keer mijn verhaaltje lezen!! (A) (het is hier in het TH-deel en heet simpelweg 'verhaal' (A))

    err... ik wil wel de beste vriendin van de jongens zijn, en tegelijkertijd een zangeres die nog een band zoekt... mag dat ook? lijkt me leuker, en ik wil wel meeschrijven ^^ mag wel hea? het gaat goed met het verhaal al was lola niet zo lief :P:P:P (A) (jawel, hoor, lola is een schat! en mijn enige lezer :S (A))


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    het rare is dat is jou verhaal ook al heb gelezen!
    is best een leuk verhaal hoor(Y). ik begrijp aleen niet wat je met die zangeres bedoeld:S
    kan je doet mischien wat duiderlijker maken?

    ik bedoel, ik hou van muziek, ik schrijf zelf liedjes, maar ik kan niet in mn 1tje optreden hea XD maar bij nader inzien hou ik het bij beste vriendin van der Jungs en dat ik ze dan enorm goed ken en als er iets is dat ik dat meteen doorheb, bla bla bla...

    snap je? dat we later gewoon dingen toevoegen... heb jjwe trouwes mn 'kleine' stkujes verhaal al gelezen XXD bij het topic van lola? XD ik err... had een beetje inspiratie XD (beetje veel (A)) maar goed... *fluit* (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    is goed hoor!!!

    nou kijkk ik snap eve ietss niett :S

    issut een *jij* persoon of is je eigen naam de vriendin van bill of moet je daar ook nog een naam voor verzinnen ik ben nu een beetje traag van begrip oom t netjes te zegge (A) wantt het is weekend maar ik zouuu graag de vriendin van bill of georg zijnn wnatt georg heeft zohnn secxxii belly :D buik dus ;) oehh als ik er aan denk krijg ik kippevel.. maarghoett

    xxMelissaaa


    HenkAddicted <33

    Wil Best Wel Iemand Zijn en voor die zangeres kan ik dan misschien gitaar Speen Lijkt me zo Leuk :D Plz alsjublief Plzzz ( jmmr Da Tom nu bezet in verhaal is )


    xxx Lizz


    We're all mad here.

    Wil Best Wel Iemand Zijn en voor die zangeres kan ik dan misschien gitaar Speen Lijkt me zo Leuk :D Plz alsjublief Plzzz ( jmmr Da Tom nu bezet in verhaal is )


    xxx Lizz


    We're all mad here.

    wil Best Geadopteerd Zusjj Van Tom & Bill Zijn die Jouw & Bill uit elkaar Wil Drijven xD


    Lizz


    We're all mad here.

    jij mijn gitarist ^^ coowl! (of bedoelde je mij niet (A) XD) ^^ en dat wij dan ook best hele goeie vriendinnen zijn en ik steeds tussenbeiden (err... meer tussendrieen XD) moet komen ofsow ^^ nu nog een bassist en een drummer, dan speel ik ook wel gitaar XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    tuurlijk Bdld ik jouw :P

    Nu nog wachten op die bassist en drummer xD
    Over enkele minutn kan T Gebeurn


    Lizz


    We're all mad here.

    nou kijkk ik snap eve ietss niett :S

    issut een *jij* persoon of is je eigen naam de vriendin van bill of moet je daar ook nog een naam voor verzinnen ik ben nu een beetje traag van begrip oom t netjes te zegge (A) wantt het is weekend maar ik zouuu graag de vriendin van bill of georg zijnn wnatt georg heeft zohnn secxxii belly :D buik dus ;) oehh als ik er aan denk krijg ik kippevel.. maarghoett

    xxMelissaaa


    nou eigelijk wil ik heel graag de vriendin van bill zijn!!!maar je mag wel de vriendin zijn van georg als je dat ook goed vind