• Haai mensen.
    Ik wil hier ff m'n verhaal kwijt.
    Het zit namelijk zo :

    Nog niet zo lang geleden ging ik naar de winkel om broeken te gaan kopen. Kom ik thuis met een super coole rode skinny jeans en leg die in m'n kast klaar om ze de volgende dag aan te trekken. Als ik de volgende dag wakker word en me gewassen heb doe ik m'n nieuwe skinny aan, hang m'n blokjesriem er aan zoals njah je weetwel zo scheef en ga ik naar onze keuken. 's Middags word m'n zus wakker en wast ze haar ook enal en komt haar vriendje. M'n zus komt naar mij en begint ineens super hard te lachen. Ik vraag wat er is en zij zegt van : Ja, jij bent net een clown in die broek! En ze begint me verder uit te lachen. En ganze dag!

    Nu zit ze nog steeds als ik die broek aanheb dat te zeggen dat ik net een clown ben :(
    Weten jullie misschien iets om te doen?
    Negeren lukt niet want als ik haar negeer begint ze nog harder op mij en m'n broek te katten :(

    Xxx

    Proberen te negeren en misschien een rode broek met een wit truitje alleen wit en dan ballerinas
    en dan zonder die riem en weet

    GEKLEURDE SKINNY JEANS ZIJN IN DE MODE IK HEB OOK EEN RODE


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Omfg...

    ^^ By my noemen ze me dan ook clown mr ik negeer het xP & toen had opeens myn vriendin saskia een rode en toen waren ze allemaal stil < saskia nogal een bitch xP

    ik een knalroze heb xP


    We can only learn to love by loving.

    zeg: als ik op een clown lijk op wat lijk jij da niet?? een aap uit de dierentuin?o_O

    je moet je ni latn doen door je zus ik zelf draag soms ook aparte kleren en mense kijke soms ook raar naar me ok da voelt soms wel slecht maar ik drg wak mooi vin(A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik heb een rode een gele een groene een blauwe en een paarse en ik heb het gelukkig niet aan moeten horen maar dat komt omdat ik nogal een erge bitch ben en voor niemand bang ben


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hm,ik ben zelf ook chagrijnig dus sorry als dit te hard is:
    Zeggen dat het beter was als zij nooit geboren was.
    Zeggen dat clowns veel verdienen en Voultime Bitche's verdienen niks behalve ene klap.
    Negeer het.

    Zo dat waren mijn tipsdinges xD

    Bij mij lachen/schelden ze me al uit als ik een zwarte aan heb (het is omdat ik het dan ben voor hun) >.< Anyway, negeer het gewoon of (het klinkt misschien kinderachtig) maar praat erover met je ouders?


    bla bla bla

    Zusse en broers zijn er nu enmaal om je te plagen en te pesten xD
    get ovr it,, probeer het gwn te negere^^
    en lach haar uit met weet ik wat xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Doe gewoon je ding en ja zussen zijn soms zelfs jaloers omdat hu kleinere broertje/zusje meer krijgt terwijl hun het zelf moeten betalen ofzo.En btw gekleurde skinny's zijn kei hip hoor:OZe moet niet zo zeiken en zelf een eigen stijl gaan zoeken,jij doet dat tenminste...


    Lalalalalalalala.

    gewoon negeren, gaat vanzelf wel over^^
    btw. Rode skinny's zijn kei hip, ik heb er ook 1^^


    You've got all the right moves.

    Zussen en broers doen zoiets, zeker als hun vrienden/vriendje/vriendinnen,vriendin erbij zijn. Probeer hte toch zoveel mogelijk te negeren. En trouwens, zolang ij die skinny toch leuk vind is het toch goed. Gewoon niks aan trekken van haar.

    Omg..
    Je zus heeft gewoon geen smaak blijkbaar,
    want rode skinny's zijn vet mooi!! :D
    Maarja,
    mijn kt zusje lacht me ook altijd uit..
    Maar die is gewoon jaloers!!


    AAP

    Ik denk dat ze jaloerz is, dat ze zelf zo'n gavu skinny wil. Dus zeg; " Je wilt er zelf 1 "
    Haha, en dan zo'n arrogant trekje om je mond ;p



    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ik heb ook een rode -.-
    ze dus gwn geen smaak.
    zeg : dat jijgeen smaak heb daar kan ik nix aan doen maar dan hoef je niet uit jaloezie mij uit te schelden want dan ben je gwn kansloos bezig.
    en dan moet je wel weg lopen voordat ze wat trug zegt xD.


    don't Worry...Be gay.

    ik zou haar negeren
    als ze het niet leuk vindt is het haar zaak
    ik heb het aan:P


    You are so god damn Sexy <3

    Gwn iets heel gemeens terugzeggen of negeren. Of zeg iets over dat haar vriendje net lijkt op Bokito... Nee doe maar niet, Bokito is hip(H)xD Zeg maar dattie op een zwijn lijkt xD en dan alsof haar kleren er zo goed uit zien. Lekker terugkatten. Of dr is een x een flinke tik geven, kijken wat ze dan doet(A)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.