• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Patrick Hathaway
    Stilletjes kijk ik naar de jongen voor me, ik kan er weinig aan doen maar ik merk dat er iets veranderd is. ik kan alleen mijn vinger er niet opleggen. Wat is er anders? Voor nu negeer ik het maar en focus ik me op de vraag.
    'Het begon hetzelfde als hier. Persoonlijke spullen verbranden, slecht eten, en dan de therapie.'
    Mijn ogen dwalen weer naar de muur achter Sasha. Ik zie het weer helemaal voor me.
    'Activiteiten waren van zeven uur 's ochtends tot zes uur 's avonds zonder lunch. Teambuilding, sporten... Als we niet luisterden of iets fout deden...' Ik blijf even stil, terwijl ik mijn rug voel branden.
    'We kregen niet alleen de isoleercel. Soms kregen we zweep- of stok slagen. Geen eten voor hele dagen. Het was een hel.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dus Julian is nu ergens aan het wandelen? Met wie und waar? :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    Dus Julian is nu ergens aan het wandelen? Met wie und waar? :3


    Met alle jongens behalve Sasha. :Y) en in de bossen met begeleider Felix.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Dan moet ik ook wel eens Noah gaan gebruiken >< ]


    El Diablo.

    Sasha

    "Het begon hetzelfde als hier. Persoonlijke spullen verbranden, slecht eten, en dan de therapie. Activiteiten waren van zeven uur 's ochtends tot zes uur 's avonds zonder lunch. Teambuilding, sporten... Als we niet luisterden of iets fout deden... We kregen niet alleen de isoleercel. Soms kregen we zweep- of stok slagen. Geen eten voor hele dagen. Het was een hel."
    Ongelovig kijk ik hem aan. Ongelofelijk, dat hij na wat ze hem hebben aangedaan hier verdorie komt werken. Ik word er letterlijk misselijk van. Ik, Sasha Ripley, die nog nooit in zijn leven ergens ook maar ene moer om gegeven heeft.
    "Grote man hé, achter je bureautje, aan de andere kant van de straf."
    De tranen branden in mijn ogen, toch weiger ik om hem niet meer aan te kijken. "Verrader."
    Ik sta op om de therapie ruimte uit te lopen, maar voel een letterlijke steek van schuld in mijn buik. Ik draai me nog even naar hem om.
    "Jij bent degene die dit zou moeten begrijpen. Hoe kun je mensen aandoen wat iemand anders jou heeft aangedaan? Wraak? Op tieners die je nooit iets gedaan hebben? Hoe kun je jouw hel die van ons maken?"
    Vragend staar ik hem aan, ik sta zowaar te trillen op mijn benen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.



    Patrick Hathaway
    Tot mijn verbazing zie ik tranen in Sasha's ogen. Hij heeft dus toch geen hart van steen, wat me eerlijk gezegd verbaast.
    'Jij bent degene die dit zou moeten begrijpen. Hoe kun je mensen aandoen wat iemand anders jou heeft aangedaan? Wraak? Op tieners die je nooit iets gedaan hebben? Hoe kun je jouw hel die van ons maken?' Stilletjes sta ik op van de stoel, niet zeker wat ik moet antwoorden.
    'Nee, ik help jullie. Het is hard, Sasha, maar deze... Levensstijl.. zonder.. Wat jullie hebben en doen... is beter. Dit is geaccepteerd door de wereld, dit is de juiste manier van leven. Dat proberen we te bereiken, op een harde of zachte manier.'
    Wraak was het niet, het was een feit van.. dat het niet goed was, om zoals hun ze zijn.
    'Waarom ben je zo aan het trillen, Sasha?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Terwijl hij spreekt speelt zich voor mijn ogen een scène af waarin ik hem echt wurg. Hij op de grond, ik bovenop hem, mijn handen om zijn keel. Misschien zou het gebrek aan zuurstof wel een kortsluiting in zijn hersenen veroorzaken die hem van zijn waanideeën afhelpt.
    "Waarom ben je zo aan het trillen, Sasha?"
    Uit mijn gedachten gerukt, kijk ik hem aan. Met dezelfde blik als gisteravond.
    "Misschien omdat je zo kil kunt beweren dat je beter bent dan mij terwijl je net hetzelfde bent," zeg ik afstandelijk. "Omdat je koudweg aanvaard wat anderen je wijsgemaakt hebben."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Omdat je koudweg aanvaard wat anderen je wijsgemaakt hebben.' Zijn ogen lijken koud vuur te spuwen, maar ik kijk ditmaal niet weg. Het feit was, de jongen was zo... overtuigd dat dit de waarheid was. Dat dit was wie hij hoorde te zijn, dat het goed en geweldig was. Vroeger was ik ook zo, weet ik me te herineren.
    Ik was dan wel genezen, maar ik was nooit verliefd geworden in al die jaren. Neit getrouwd, niets. Ik was me gaan focussen op dit alles, om maar 'gezond' te blijven.
    'Ik heb het niet koudweg aanvaarrd. het duurde heel lang.' ik weet niet of ik verder meot gaan maar mijn gedachten zijn één grote warboel op het moment. 'soms heb ik nog bijna-terug vallen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Zijn er nogsteeds meisjes in de cafetaria aan het naaien, met naald en draad? :3]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    FreckledEmo schreef:
    [Zijn er nogsteeds meisjes in de cafetaria aan het naaien, met naald en draad? :3]


    Yes. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Ik heb het niet koudweg aanvaard, het duurde heel lang. Soms heb ik nog bijna-terug vallen."
    Wat een dwaas. Wat een enorme dwaas. Ik ben nog liever dood dan dat ik mezelf zo zou verraden. Ik sta op barsten. Woorden ontgaan me op dit moment. Patrick Hathaway heeft Sasha Ripley de mond gesnoerd. Ik besluit nu weg te gaan en hem op een ander zwak moment te tonen wat echt is en wat niet. Nu heeft het geen zin. Ik draai me om en loop zonder achter me te kijken het therapie gebouw uit. In mijn slaapzaal ga ik mijn gitaar halen om me er vervolgens mee te verstoppen tussen het therapie gebouw en een van de isolatiecellen. Ik begin opnieuw te improviseren en zing de woorden die in me opkomen. Het is het enige dat helpt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    n.n

    Quinn
    nu pas merkte ik de meisjes op. Ik kon niet zien wat ze deden, maar het zag er niet bepaald uit of ze zich nou zo verschrikkelijk vermaakten. Rustig liep ik naar ze toe en zag dat ze aan het naaien waren. 'Hallo, ik ben Quinn. Wat zijn jullie aan het doen?' Stomme vraag, maar ik moest toch ergens een gesprek mee beginnen.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Mooi liedje! Het is enorm toepasselijk @.@]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Vond ik ook.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik kan niks met Alexis doen D: Ze zit maar wat op het dak D: ]


    El Diablo.