• Dat je hoofd gewoon totaal niet zit voor een foto? En je dan soms ineens een dag hebt waarop wél alle foto's leuk zijn. Of nouja, bijna alle x'D

    Ik ben dus vet happy nou, want na 2 weken een kutkop te hebben gehad zat hij vandaag eindelijk goed en heb ik weer wat goeie foto's o.o [/na 7 pogingen x'D]

    Ik heb eerder dat ik denk dat het goede foto is en dat ze dan mislukt zijn.

    Ja, of dat ze op de comp ineens vaag zijn. |:

    Heb ik zo vaak. Ik kijk permanent stoned dusse...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ah praat me er niet van.
    Het gebeurt me ongeveer iedere dag en dan word ik zo chagrijnig dat de hele school van mijn humeur mee kan genieten : )


    I recycle my thoughts.

    Zéér herkenbaar.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Nope.


    Als je tiet maar goed zit.

    Zo vaak ><
    x


    ok

    Daar weet ik alles van. Dat is zo irriterend. Dan denk ik dat het een redelijke foto is, maar dan is-ie op de computer vreselijk. |:


    -

    Altijd?
    Trucje: ik heb altijd me mobiel bij me (camera van me = kutding] en als ik een keer zin heb maak ik foto, en om de paar weken verwijder ik de hele zooi op 1/2 foto's na xD Ook echt kutirritant als je idioot op een foto staat met een groep, maar wel iedereen daarvan m op zn hyve heeft staan :S


    BAM!

    Ik sta zeg maar altijd verneukt op foto's >_<


    I am an idiot, I move.

    Heb ik zo vaak. Ik kijk permanent stoned dusse...
    Hahah sexy ^^:Y). Het scheelt dat ik zowieso een raar hoofd heb dus leuk worden mijn foto's nooitx]


    Wie du mir, so ich dir.

    heeeel vaak xD


    It's not the same without you.

    Mijn hoofd zit nooit goed... behalve als ik net van plan was te gaan slapen, dan kijk ik zo in de spiegel en dan zit m'n hoofd wel (vaag). En meestal schiet ik dan een foto, zodat ik wel een foto van mezelf heb..:3


    Als je maar een ananas hebt..

    Eh, ja ¬¬´


    your eyes are like stars in the night.

    Gosh, ik moet het wel 100x proberen voordat ik éindelyk een mooie foto heb. >,<


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3