• ik vind dat 10-11 jarige best kunnen schrijven! niet allemaal, maar er zijn toch een stel die behoorlijk kunnen schrijven. maar die quizen worden vaak niet gemaakt (dachtik) hoe denk jij erover?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik kijk nooit naar de leeftijd van de mensen die schrijven , maar al moet ik zeggen zijn de meeste mensen waarvan serie's lees +13. meestal 15-17 jaar


    The soul needs autumn.

    Pff, Ik vind 10-11 jarigen kinderachtig.
    MAar dat zal waarschijnlijk komen door mijn broer en zus.

    10 - 11 jarigen hebben de woordenschat niet van iemand die ouder is.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Pff, Ik vind 10-11 jarigen kinderachtig.
    MAar dat zal waarschijnlijk komen door mijn broer en zus.

    10 - 11 jarigen hebben de woordenschat niet van iemand die ouder is.


    Dat kan verschillen, ik ken sommige 10-11 jarigen die een behoorlijke woordenschat hebben.Maar in het algemeen is de woordenschat toch anders dan een oudere idd.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn zus is bijna tien en ze is echt zo'n kind dat nog niet eens fatsoenlijk met hoofdletters, leesteken etc kan schrijven >,< Zelf ben ik gelukkig al bijna dertien, whiee (': Maar dat heeft hier niets mee te maken.
    10-11 jarige kunnen schrijven, dat heb ik een paar jaar geleden bewezen toen ik op mijn elfde de vijfde prijs van een schrijfwedstrijd heb gekregen. Maar ik denk dat dat kwam omdat ik eigenlijk alles beter kan uiten op papier en dat ik er dan meer emoties bijzet.
    Ik moet eerlijk zijn, 10-11 jarige, de meeste zijn echt slecht in schrijven maar soit. Da's mijn mening. Mijn moeder heeft mij altijd al een uitzonderlijk kind gevonden, kon al lezen van in het derde kleuterklasje (': Maar dat doet er ff niet toe. De meeste 10-11 jarige die ik kende schreven echt zo van:
    Gisteren liep ik op de trap. De tre kraakte. Ik liep naar mijn kamer en ging slapen. De volgende ochtend werd ik wakker. Beneden at ik. Ik liep naar school.
    En daar word ik gek van, maar da's mijn mening erover natuurlijk.

    ik maak het gewoon als ik het verhaal leuk vind maak ik hem verder en anders niet;)
    maar meestal maak ik die van 13+ want dan word er ff meer op bepaalde dingen in gegaan die hem voor iemand van 13+ ff leuker maken;)

    Als ik een quiz maak ga ik niet eerst naar het profiel kijken. x]
    Maar zelf vind ik persoonlijk wel dat je het verschil kunt lezen tussen de gemiddelde 10/11 jarige en en iemand die een paar jaar ouder is. Al vind ik wel dat sommige wel iets (ook de oudere) meer gebruik mogen maken van hun les nederlands. =]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik schrijf nu op dezelfde manier als toen ik zelf 10-11 jaar was :]
    Alleen zitten er nu minder spellingsfouten in [/met dt en zo xd]
    En mijn taalschat is nu heel erg uitgebreid :]
    Maar ik schrijf al verhalen sinds ik kan schrijven, en ik heb zelfs aan wedstrijden mee gedaan. Ik ging ook zelf op zoek naar nieuwe woorden, en kijk maar eens wat ik nu allemaal kan maken ;d


    all I want for christmas is a girlfriend

    Mijn zus is bijna tien en ze is echt zo'n kind dat nog niet eens fatsoenlijk met hoofdletters, leesteken etc kan schrijven >,< Zelf ben ik gelukkig al bijna dertien, whiee (': Maar dat heeft hier niets mee te maken.
    10-11 jarige kunnen schrijven, dat heb ik een paar jaar geleden bewezen toen ik op mijn elfde de vijfde prijs van een schrijfwedstrijd heb gekregen. Maar ik denk dat dat kwam omdat ik eigenlijk alles beter kan uiten op papier en dat ik er dan meer emoties bijzet.
    Ik moet eerlijk zijn, 10-11 jarige, de meeste zijn echt slecht in schrijven maar soit. Da's mijn mening. Mijn moeder heeft mij altijd al een uitzonderlijk kind gevonden, kon al lezen van in het derde kleuterklasje (': Maar dat doet er ff niet toe. De meeste 10-11 jarige die ik kende schreven echt zo van:
    Gisteren liep ik op de trap. De tre kraakte. Ik liep naar mijn kamer en ging slapen. De volgende ochtend werd ik wakker. Beneden at ik. Ik liep naar school.
    En daar word ik gek van, maar da's mijn mening erover natuurlijk.

    Ik kon al lezen, schrijven en de maaltafels in het derde kleuterklasje. :Y)
    Maar dat kwam omdat het meisje waar ik na school altijd heen moest voor 'opvang' dislexie had, dus die moeder herhaalde elke avond alles wat dat kind geleerd had. En ik deed vrolijk altijd mee. :'D Mocht ook oorspronkelijk tweede en derde kleuterklas overslagen. O.O Maar dat vond mijn moeder te zielig omdat ik dan niet bij mijn leeftijdgenoten zou zitten.
    Anyway, er zijn er die op zo'n leeftijd al kunnen schrijven, maar dat is uitzonderlijk. De woordenschat is vaak helemaal anders dan die van ouderen, niet slechter, maar gewoon anders.

    Ik ben het er niet mee eens. De meeste bakken er niks van en hier erger ik me mateloos aan. Toen ik 11 was, was mijn schrijftalent ook niet geweldig maar ik heb het uitgebreid en het werd steeds beter, het heeft met woordenschat te maken en je moet ook mensen kennis en levens ervaring hebben voordat je een goed verhaal kunt schrijven. En de meeste 10-11 jarige hebben het niet. Ik heb de mazzel gehad dat ik al heel vroeg in groep 4 ofzo boekjes over woordenschat moest door werken en hierdoor een brede woordenschat heb. En de meeste kinderen van 10-11 hebben dat gewoon niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben het er niet mee eens. De meeste bakken er niks van en hier erger ik me mateloos aan. Toen ik 11 was, was mijn schrijftalent ook niet geweldig maar ik heb het uitgebreid en het werd steeds beter, het heeft met woordenschat te maken en je moet ook mensen kennis en levens ervaring hebben voordat je een goed verhaal kunt schrijven. En de meeste 10-11 jarige hebben het niet. Ik heb de mazzel gehad dat ik al heel vroeg in groep 4 ofzo boekjes over woordenschat moest door werken en hierdoor een brede woordenschat heb. En de meeste kinderen van 10-11 hebben dat gewoon niet.


    Ik heb dat wel :Y) Ik was gewoon een uitzonderlijk kind vroeger. In niveau acht al van te lezen [/gaat tot negenplus] in derde kleuterklas? En dan ook al de krant lezen. Mán wat was ik een goed kind.
    Anywayz (: De meeste 10-11 jarige hebben inderdaat geen schrijftalent of toch barweinig. Maar ik niet, dat zie je aan mijn reactie boven ergens.

    Je moet maar denken dat hoe meer verhalen je schrijft hoe beter je kan worden. =D
    Iedereen moet ergens beginnen ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    (...)
    Ik kon al lezen, schrijven en de maaltafels in het derde kleuterklasje. :Y)
    Maar dat kwam omdat het meisje waar ik na school altijd heen moest voor 'opvang' dislexie had, dus die moeder herhaalde elke avond alles wat dat kind geleerd had. En ik deed vrolijk altijd mee. :'D Mocht ook oorspronkelijk tweede en derde kleuterklas overslagen. O.O Maar dat vond mijn moeder te zielig omdat ik dan niet bij mijn leeftijdgenoten zou zitten.
    Anyway, er zijn er die op zo'n leeftijd al kunnen schrijven, maar dat is uitzonderlijk. De woordenschat is vaak helemaal anders dan die van ouderen, niet slechter, maar gewoon anders.


    Mensen geef maar toe: Jolien en Annelies zijn wonderkindjes (':

    (...)

    Ik heb dat wel :Y) Ik was gewoon een uitzonderlijk kind vroeger. In niveau acht al van te lezen [/gaat tot negenplus] in derde kleuterklas? En dan ook al de krant lezen. Mán wat was ik een goed kind.
    Anywayz (: De meeste 10-11 jarige hebben inderdaat geen schrijftalent of toch barweinig. Maar ik niet, dat zie je aan mijn reactie boven ergens.

    Ja, dat had ik gelezen. Zo'n kind was ik ook :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb naar mijn eigen weten nog niks gelezen van een 10-11 jarige. Ik kijk ook niet naar de leeftijd dus ik heb echt geen idee. maar ik weet wel dat er ook heel veel 12/13/... jarigen zijn die helemaal niet kunnen schrijven. Dan staan daar van die reacties onder zoals 'geweldig' terwijl ze zo schrijven.

    Jan zij hoi schat je(H) lisa lachte en zij dag stomkop (nerd)


    Of zo


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik wil je wat vragen is dit topic toevallig omdat je zlef 10-11 bent ofzo?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.