• Hoi.

    Dus,
    Ik ken al een meisje hier bijna tien maanden.
    Ik wou ze altijd graag ontmoeten,
    maar nu begint de drang echt groot te worden.
    We willen elkaar echt zo graag zien.
    Sinds gisteren krijg ik het echt niet meer uit mijn hoofd, schrijf ik haar naam overal..
    Djeeeses, ik ben echt bang dat ik eraan onderdoor ga door het gemis ofzo..

    Maar weetje,
    ik kan mijn ouders niet overtuigen om af te spreken.
    Weet iemand hoe wel?
    Want ik heb het nu echt wel zwaar zitten.

    -xFantasy

    Je moet dat meisje naar je huis laten bellen, en dat een van je ouders opneemt, en zij enthousiast door de telefoon brabbelt wanneer jullie nou gaan afspreken en dat ze er zo een zin in heeft. En dan dat ze doet alsof ze er dan pas achter komt dat een van je ouders aan de lijn hangt. Dan vinden je ouders het vast zielig als je niet mag n.n


    Candycorekid.

    @Wat ik net zei
    Daarmee is het mij wel eens gelukt x'D


    Candycorekid.

    verlieft? (yeah)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Heel vaak de naam van die persoon gebruiken als je met je ouders praat. Heel enthausiast over haar vertellen. Dan merken ze ook hoe belangrijk dat ze voor je is. Zo is het bij mij gelukt. (;

    Heel vaak de naam van die persoon gebruiken als je met je ouders praat. Heel enthausiast over haar vertellen. Dan merken ze ook hoe belangrijk dat ze voor je is. Zo is het bij mij gelukt. (;
    Is dat zo?:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Is dat zo?:Y)

    Stiekem wel. :Y)

    (...)
    Stiekem wel. :Y)
    Nou dan gebruik die methode maar x]. Ik ben een gestoord, onder de piercings en de tattoo's, kind en der moeder vond me wel.. aardig, volgens mij. Dus.. je kunt het altijd proberen x]


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Nou dan gebruik die methode maar x]. Ik ben een gestoord, onder de piercings en de tattoo's, kind en der moeder vond me wel.. aardig, volgens mij. Dus.. je kunt het altijd proberen x]

    Ja, indeed, ze vond je wel aardig. :'D

    verlieft? (yeah)

    Joke?
    Nee, niet verliefd, joh.
    Het is gewoon een speciale vriendin.

    Heel vaak de naam van die persoon gebruiken als je met je ouders praat. Heel enthausiast over haar vertellen. Dan merken ze ook hoe belangrijk dat ze voor je is. Zo is het bij mij gelukt. (;

    Dat doe ik de hele tijd,
    maar naar een tijdje beginnen ze dat irritant te vinden. Niet positief dus xd

    Je moet dat meisje naar je huis laten bellen, en dat een van je ouders opneemt, en zij enthousiast door de telefoon brabbelt wanneer jullie nou gaan afspreken en dat ze er zo een zin in heeft. En dan dat ze doet alsof ze er dan pas achter komt dat een van je ouders aan de lijn hangt. Dan vinden je ouders het vast zielig als je niet mag n.n

    Dan gaan m'n ouders zeggen:
    'Geef jij zomaar het telefoonnummer aan iemand op internet!?'

    Maar dankje n_n

    Ik heb hetzelfde, maar dan met een jongen, en ik heb hem wel al 4x gezien, maar de laatste keer was 7 februari, en ik word gewoon gek van al dat gemis, voel me soms gewoon helemaal down, kut, omdat ik hem zo mis .___. En hij zou laatst hierheen komen maar dat ging niet door omdat hij moest voetballen enzo :/..


    I don't need words to feel those lips.

    (...)
    Joke?
    Nee, niet verliefd, joh.
    Het is gewoon een speciale vriendin.


    arme jij dat ken ik :[


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT